Tiarella, tytöllä oli kans kaulan ympärillä kerran ja toisen kerran vartalon ympäri. Oli jo aika kova ahdinko niin siksi kans pisteet oli niin huonot, virkosi kyllä todella nopeasti ja on ihan terve eloisa lapsi :)
Omppoloinen, on mahdollista päästä neuvolapsykologille, auttaa varmasti asian käsittelyssä, mutta ei poista pelkoa synnytykseen liittyen, kun ei voi luvata mulle sairaalan puolesta että saisin seuraavassa määrätä omasta kehostani. Liittyen siis näihin kun otettiin väkisin verikoe kesken ponnistamisen ym.
Pilvikirsikka, suunniteltu sektio on ollut paljon mielessä, mä pelkään vaan niin kovasti niitä jälkeisiä kipuja ja jos siinä meneekin jotain pieleen, on niin iso leikkaus..
Mannikka, voisin kysyä potilasasiamieheltä samalla kun tehtailen kantelua, että pystyykö hän järjestää vai soittaisinko äp polille ja selittäisin asian ja kysyisin saisiko sieltä lähetteen pelkopolille. Lääkäri lupasi mulle että saan halutessani sektion ja voi olla ettei alatietä enää koskaan edes pysty mun kohdalla harkitsemaan jos riskit kasvaa liian suuriksi. Mutta aika pitkälti olen sitä mieltä että sektion jos haluan, on se tehtävä nukutuksessa :/
Marsupilami, se siinä just kun mietin et neiti on raivannu jo aika hyvän tien tonne, osaan myöskin paremmin toista synnytystä ajatellen vaatia ja ehkä saan vähän toisenlaista hoitoa (hyvästä syystä). Mun äiti oli mukana synnytyksessä ja pariin otteeseen purskahtanut itkuun kun ollaan siitä puhuttu. Oli tosissaan pelännyt että multa lähtee henki kun olin ollu ihan valkonen ja huuletkin alkanu sinertää. Ja muutenkin ku oli todella rankkaa mulle, kaikki epiduraalin laitot ku oon rääkyny kuolemaa siinä ja sen on käsketty pitää kii. Tiedän, et senki pitäis päästä puhumaan siitä synnytyksestä.
SeEnsimmäinen, sektio nukutuksessa kyllä kuulostaa parhaimmalta jos sektioon päädyn. Mulla ei äidin puolelta ole sisaruksia, niin on ehkä hänellekki vähän tabu et tulis toinen lapsi. Kyllähän se varmaan ilonen olis lopulta mutta osaan vaan niin kuvitella ku se päivittelee kännissä sukulaisille et kun ei ois uskonu että näin nopeesti tai mitä tahansa.. :/
Salo84, sain jutella joo, kaikki tapahtu viikon sisällä. Enkä sillon ees tajunnu kuinka vakava tilanne koko synnytys oli ollut. Sanoivat et todella huonoa tuuria, mut eivät kommentoinu et aika räikeesti oli toiminu vastoin mitä pitäisi.
Omanapailua, eilen loppui neljäs minipillerilaatta, nyt pitäis päättää et jatkanko viidenteen vai jätänkö pois. Kondomia nyt ens alkuun kun haluan kierron tasaantuvan, jos jätän pillerit pois