Avvi juuri tuon takia pelkään (meillä jo nyt tuo älä-vaihe ja ikää pian 7kk :D ) että tällä tulee ihan kauhia uhma niin en senkää takia halua toista :D mutta jotenki uskon että menee se vuosi ennenku seuraava saa alkunsa nii kuitenki tulee ikäeroa kunnolla.
Ja vimma meillä tosiaan ihan kauhia vauva-aika enkä oo nauttinu ku myt vasta muutaman kuukauden tästä äitiydestä kunnolla nii haluan kaiken kakkan pois alta jolloin saan nauttia elämästä :) tokihan tulee uudet haasteet mutta vauvat vaan ei oo mun juttu. Oon aina tienny sen ja mitää ei muuttanu tämä oma lapsi.
Ja vimma meillä tosiaan ihan kauhia vauva-aika enkä oo nauttinu ku myt vasta muutaman kuukauden tästä äitiydestä kunnolla nii haluan kaiken kakkan pois alta jolloin saan nauttia elämästä :) tokihan tulee uudet haasteet mutta vauvat vaan ei oo mun juttu. Oon aina tienny sen ja mitää ei muuttanu tämä oma lapsi.

Olen niin vakaasti pyhittänyt sen ajan itselleni, katselen tabletilta sarjoja tai hengailen muuten vaan. Mitäs sitten kun on kaksi lasta jotka ei varmasti hyvällä tahdollakaan nuku yhtä aikaa 
Me siis ois haluttu n 2 vuoden ikäero, mutta taitaa tulla aika paljon isompi, kun poika on kohta jo 2,5v eikä oo vauva saanut vielä alkuaan edes