• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Toinen haaveissa <3

Vargynja, tsemppiä ja voimia teidän perheelle!

Törkeä oma napa ennen töihin lähtöä. Eilen aamusta ovisoireita, turvotus ja mahakipuja ja klo 15 ovisplussa. Tallettelut klo 20.30 (vasta). Edellinen talletus oli maanantaina. Tänä aamuna ovistesti näytti jo haaleampaa viivaa, eli tossa se nyt oli. Vielä tänään tehdään todennäköisesti varmistukset, vaikka tod.näk. liian myöhään. Toivon ettei tuo eilinen ollu liian myöhään! Kivuista päätellen irtoaminen tapahtui päivän aikana, eli testi varmaan ollut plussalla jo aikaisemmin. On tää kauheeta sihtaamista aikataulujen kanssa!!

Vargynja hirmusesti voimia teidän perheelle ja läheisille! Toivotaan että miehelläsi kaikki menee hyvin ja saatte aikanaan pikkukakkosen. Voimia!

Voi ei Vargynja, kyllä on kovat ajat teillä siellä. Toivon teille kaikkea hyvää, eiköhän kaikki vielä parhain päin järjesty, lopulta.

Onhan teillä Olivia ihan hyvät mahdollisuudet, talletushan on tehty dpo-1 joka on varsin hyvä ajankohta. Ja saattaahan siellä torvissa sinnitellä vielä maanantainkin simppoja! Ei muuta ku piinailemaan :wink

Oma ovis tekee tuloaan myös, tänään kp13 ja hyvin on testiviiva vahvistunut, plussaa pukkaa varmaan viim lauantaina jos ei jo huomenna. Talletuksia tehty joka toinen päivä ja samalla linjalla jatketaan loppuviikko. Voi v*ttuprkls**tana kyllä olisi jo meidänkin aika saada se plussa siihen tärkeämpäänkin testiin :mad:

Voimia Vargynja ja koko perhe ♡

Tärppionnea teille joilla ovis on käsillä! Toivotaan plussia parin viikon päähän ;)

Mulla ei mitää hajua kierrosta, nyt en oo jaksanu testailla ovista enkä oo oikee seuraillu olojakaa, oottelen johki kesäkuun puoleenväliin menkkoja ja testailen sitte jos ei näy :)

Avvi jospa se olisi nyt tämä kierto sitten?! :) toivotaan niin! :)
Täällä melko oireetonta, mieliala herkkä ja tunteellinen. Katotaan nyt mitä ensi viikolla tapahtuu, tuleeko positiivinen testi vai uusi kierto..
Kp 24 tänään.

Huhhuh, ovis saatu hyödynnettyä pikku aikatauluesteistä huolimatta. Eilen illalla dpo0 varmistelut. Nyt siis lähti dpo1 ja piinailu käyntiin. Yritän olla miettimättä oloja nyt loppuajan.. Haha :nailbiting:

Olikos jollain muulla gelee käytössä nyt? Onko ollut eroa geelittömään kiertoon? Mähän aloitin n. kp5 vasta sen. Ovistuntemukset oli paljon rajummat, kunnon kivut oli keskiviikkona kun ov+ tuli testiin. Eli tikkuakaan ei ois välttämättä tarvinnut. Tänään otin viimeisen geleen ja lopetan sen nyt. Ens kiertoon jäi vielä riittävästi kapseleita jos ei nyt onnannu.

Olivia82, mulla myös gelee käytössä :) Halut, kivut kovemmat kuin normikierroissa ja "limatulppa" tulee kaksi päivää ennen ovisplussaa :)

Minäkin aloin tässä kierrossa syödä taas geleetä, viimeksi söin sitä viime syksynä. Oonkin miettinyt sitä lopettamista että kannattaisiko kuitenkin jatkaa läpi koko kierron vai uskaltaako lopettaa oviksen jälkeen?

Sylkitestistä on sitte paristo tyhjä just ku piti alkaa huomenna ovulaatiota sillä etsimään. Enkä mä saa sitä mokkulaa auki että vois sen pariston vaihtaa. Onneks mulla on muutama tikku tossa edes millä testailla sitte. Miten niin just mun tuuria että ensin missaan koko ovulaation ja sitte ku päätän olla ajoissa testaamassa ni ei oo vehkeet kunnossa :bored:

Kp8 menossa, kierron pituus on täyttä hepreaa kun on ollu 27 pvää ja viime kierto oliki 33 pvää. Mites se nyt sit lasketaan? Onko se viimeisimmän kierron mukaan vai keskiarvon mukaan? Sovellus ilmoittaa nyt mun kierron pituudeks 29 pvää edellisen 27 pvän sijaan ku viime kierto sekoitti tilanteen.

Tuun huutelee tänne vaikken tähä kuulu kun kolmas tuloillaan mutta ajankuluksi lukenut kaikkia ryhmiä. Itellä siis puoli vuotta yritystä ja tähän puoleen vuoteen mahtuu kolme keskenmenoa. Viimeisin viime kierrossa. Nyt plussasin parisen päivää sitten taas ja huomenna pitäs alkaa menkat joten pelottaa meneekö kesken. Muut oireet hävinny paitsi ihon kutina. Ja näin aiemmatki km oireillut. Nämä 3 km:a mennyt kesken aina sinä päivänä kun menkkoje pitänyt alkaa ja tämä pelottava päivä on huomenna. Viime kierron km otti niin koville että päätin että meidän tarkoitukselliset yritykset loppu siihen. Ja tosiaan ei yritettykkään,ei vaan ollut mielenkiintoa. Tän kierron ovista ei hyödynnetty vaikka tiesin milloin on. Silti tapahtui ihme ja ja tänää paukahti rv4.
Tiedän teidän tunteet keskenmenojen kokeneet,se vie pohjalle mutta jättäkää vaikka yksi kierto välistä ja pohtikaa asiaa uudelleen milloin jaksatte taas yrittää. Kumppanin kanssa keskustelut aiheesta auttaa,tai ainaki minua.
Anteeks omanapailu.

Kirppu, jospa kuitenkin tällä kertaa kaikki menisi hyvin. Ainakin kiinnittymisvaihe on ollut stressitön kun et ole mitään osannut aavistaakaan :wink Onnea plussasta ja kaikkea hyvää odotukseesi.

Mashnu, minä ehkä laskisin keskiarvon mukaan. Jos esim ovislaskuriin laitat päiviä niin sitten vaan muutamat lisätallettelut vielä laskurin ilmoittamien päivien lisäksi.

Täällä tänään the ovispäivä :happy090 Piinailut siis käyntiin, testin teen joskus kesäkuun alkupäivien jälkeen, jos se madafakin tuhru pysyy poissa.

Kp 1 täällä. No pääseepähän tikuttamaan ovista tässä kierrossa.

Taitaa olla niinku mä arvelinki. Mulla on ovis jo ennen kierron puoltaväliä. Nyt kp9 ja ovistesti anto jo hailuran ja Ladytimer väittää että ovis olis vasta viikon päästä (siis jos olis optimaalinen kierto). Kunhan ei nyt mene ohi taas tämäki ovulaatio ku mies tulee työreissulta vasta keskiviikkona.

Liitteet

• PSX_20160522_214936.jpg
    PSX_20160522_214936.jpg
    231 KB · Katsottu: 168
Täälläpä on taas monta ovista juuri näille päiville bongailevaa :) toivottavasti kevään valo ja lämpö on luonu suotusat olot tärpille sinne ja tänne!
täällä ovis vois oireiden perusteella osua alkuviikkoon kp 19-20 niinku viimekierrossaki :) talletteluja häiritsi taaaas viikonlopun reissu mut kerran sentäs ja eiköhän tässä ehi vielä :) esikko ei edelleenkään ole luopunu aamutissistä joten sen suhteen olen vähän epäileväinen mahdollisuuksista mut kesäkuun alkupuolellapa sen näkee sitten :) plussa olis kyllä oikein tervetullu!

Mulla on oksennustauti! Alkoi eilen illalla kuumeella ja tänään laulanu molemmat päät. Ihan hirveetä. Kiinnittyminen pitäis tapahtua piakkoin ja epäilen että tää tauti vie mahdollisuudet plussaan. Ihme ois jos joku tuolla pysyisi mukana. Nyt voi sanoa että kaikki etoo, mikään ei pysy sisällä.

Ovisplussaajille tsemppiä hyödyntämiseen ja äippä-14:lle uuteen kiertoon!

Olivia toivottavasti ei vaikuttaisi mitenkää kiinnittymiseen! Itte esikoisen plussan aikaan olin norovirukses ja aattelin että mikää ei voi siitä selvitä mutta niin vain selvis :) plussa tuli siis 4pv noron jälkeen.

Avville toivottavasti ei tuhrua näy ja plussa tulee parin viikon päästä!

Mashnu toivottavasti ei ihan vielä ovis tulisi ja saatte sen hyödynnettyä!

Äipälle tsempit uuteen kiertoon.

Kaku kans tsempit sinne! Täälä vielä yötissi menee 3 kertaa että katotaan miten meillä vaikuttaa.

Tänne ei mitää erikoista, ei hajua koska ovis olis, limoja tullu jo viikon mutta eilen alko toispuoliset nippailut ja nyt jomottaa kohdun seutua että ehkäpä se ovis on nyt. En jaksa nyt sitä testailla. Vietettii ihana viikonloppu perheen kesken Helsingis ja tallettelut ainaki on kohdillaan että katotaan miten käy :) nyt pitää vaan yrittää olla ajattelematta asiaa ja pitää yrittää rentoutua :) 19.6 on kaverin kihlajaiset että sillon viimestään testaan jos on aihetta.

Takaisin