Toinen haaveissa <3

Mä olin tänään isolla kirkolla pikaisesti ja ehdin napsia henkkamaukalta mukaan kietaisubodyjä ja housuja. En oo löytäny niitä pohjoisen liikkeestä. Höpsö minä. Mitään vaatteita ei oo jemmassa esikoisesta niin sallin itselle pikku ostoksia näin kuumeisena :rolleyes:

Niemja, mä oon pötkötellyt n. 15-30 min ja mennyt sitten vasta vessaan. Sitä mietin ilkeiskö tässä kierrossa olla suihkuttelematta seksin jälkeen, vaikka peseytyminen tuntuu aika pakolliselta. Ja ne simpathan on jo matkalla osoitteeseen että tuskin haittaa vaikka päällisin puolin suihkuttaa. Kaikkea sitä joutuu miettimään :grin


Täällä lentoasemallakin on niin paljon populaa enkä usko että on maata kansoitettu kintut taivasta kohti maaten. Sitä mä en vaan tajua miten toiset napsahtaa heti raskaaksi vaikkei laskisi päiviä sen kummemmin, ja toiset vasta pitkän ja sitkeän yrityksen päätteeksi vaikka kaikki ovistestit sun muut käytössä oikean hetken määrittämisessä. Kummallista.

Mulla on juilinut alamahaa tänään. Onko kellään tullut juilimista tms royal geleestä?
 
Mulla on juilinut alamahaa tänään. Onko kellään tullut juilimista tms royal geleestä?

Miulla oli alkukierrosta mahan juilimisia kun aloitin 1 kapselin/pv viime kierrossa.

Toivottavasti gelee auttais teilläkin raskautumaan!
 
Viimosen liuskatestin uhrasin tänään ku sattu vielä löytymään moinen. Negatiivista näytti. Nyt ollaan sitte jo 4 päivää myöhässä. Ärsyttävää.
 
Mashnu tuo on raivostuttavaa. Tulis sitte edes ne menkat jos kerta plussaa ei tuu :/

Täälä vuoto alkaa pikkuhiliaa loppua, pääsee pian taas korkkaileen kiertoa! Vaikkaki viimeyön jälkeen taas mietin että hullu pitää olla jos toisen lapsen haluan. Poika herääli pari tuntia 10min välein ja koko yön vähintään tunnin välein eikä mikää oikeen auttanu. En tiä mikä taas vaivaa. Noo, mähän tilasin ihanan kiltin helpon vauvan seuraavaksi :'D tai siis kaks :'D
 
Mashnu, jos ei näy tätiä, niin toivoa on vielä :) on ihan normaalia plussata vasta kun menkat on viikon myöhässä.. Itsehän sain tällä kertaa ekan haamuviivan dpo17 eli 3 päivää oli jo myöhässä. Suosittelen edelleen sitä pc:tä ;)
 
Ei mun pitäny edes testata tänään mutta viime yönä tuli rampattua niin tolkuttoman monta kertaa pissillä ni se houkutti testaamaan että johtuisko raskaudesta mokoma vessaralli :grin
 
Onko kellään muulla noussut paino vehnänalkioöljyn ja greippimehun litkimisestä? :banghead: Mulla pompahti viime kierrossa paino 2kg ja nyt siitä vimmastuneena kun painoa on ennestäänkin vähän liikaa, otinkin poppakonstiksi tähän kiertoon superdieetin. Tämä siis osittain välikuukausi, toki ilman ehkäisyä mennään ja ovista tikutan mutta päätavoite on että paino tippuu. Ehkä saa vähän ajatukset pois piinapäivistä kun pitää noudattaa tarkkoja ruokaohjeita ja liikkua enemmän.

Kp 9 yk 5
 
Voi Neita lähetähän vähän tuota innostusta tännekin! Varsinkin nyt kun kesä tulee niin oon aivan nolo tämän levinneen ruhoni kanssa. Rantalomakin ois tiedossa muutaman viikon päästä ja hävettää jo valmiiksi :wtf: Ööh bikinikunto se on norsullakin.. Yritän jatkuvasti olla sokerittomalla tai muuten vaan terveellisemmällä dieetillä mutta sitten aina repsahdan ja menee pari viikkoa ihan harakoille.

Niemjalle tsempit hankaliin öihin. Monesti noihin heräilyihin ei kai edes ole mitään järjellistä syytä, on vaan vaiheita vaiheiden perästä. Käytä tukiverkkoja jos mahdollista niin saat edes päivällä levättyä, vaikka et nukkuisikaan niin ainakin saat hengähtää.

Viikko vielä ennenkuin edes kannattaa aloittaa o-testaus. Hmm, yhdeksän kuukauden odotusaika ei luultavasti tunnu enää missään kun tämä odotuksen odotus on jo vienyt kaikki mehut :bored:
 
Kiitos Avvi! Joo, ehkäpä se tästä taas paranee.

Mä kans varmaan loppuviikosta jo huvikseni alotan testauksen että sais ne testit kulutettua loppuun :D sitte lopetan oviksen testailun ku testit loppuu.

Mashnu toivotaan että tulis vaan se myöhänen plussa!

Neita joskos se välikierto vaan tekis hyvää ja plussa tulis ;)
 
Mä ostin cittarista Pc:n ovistestiä, ainakin nyt ajattelen että testaan enää tämän ja ens kierron ovista, miten nuo tikut sit riittääkään. Testailut menee pitkälle ens viikkoon. Laskuri näyttää ovista 20. päivälle mut aiemminkin saattaa olla. Ehkäpä jo maanantaina kannattaa tilanne tsekata.

Mulla ei ole ylipainoa ja terveellisiä elämän tapoja yritän noudattaa. Herkuteltua tulee kyllä liian usein.. Perushommat kuitenki kunnossa ruokavaliossa, vielä kun sokerista sais pysyttyä erossa! Perjantaina ois kaverin kanssa tarkoitus saunoa meillä ja ottaa vähän siideriä. Mun tipaton katkeaa mut tuskin juon kuin muutaman.

Tyttö toi isänsä luota vauva-aikaisen unipupunsa, sellaisen soittorasian. Soitin sitä jo raskausaikana mahan päällä. Pupu päätyi nyt pesukoneeseen kun tyttö oli värittänyt sitä joskus. Ihania muistoja tulee mieleen typyn vauva-ajoista, tuntuu että siitä on toosi kauan aikaa..
 
Kyllä se on sillä tavalla että tää on mulla nyt semmonen kierto, että ne menkat nyt vaan jäi välistä. PC:n puhtaasti negatiivinen testi tehty. Kp32/27-28 menossa. Ruvettava vaan bongaamaan seuraavaa ovista nytte jos sekään suvaitsee sit saapua o_O
 
Mashnu, etkö kuitenkin saanut oviksen kiinni :o mikä dpo siulla on?
 
No sehän se ku ei ovistesti edes näyttäny ovista sillo kun sen piti olla. Epäilys on että se oli menny jo kp9-10 ja kun aloin testaamaan kp11 niin näky haamut vaan. Eli en ees tiedä mikä dpo nyt on... Kp15&16 meillä heiluteltiin peittoa vasta kun sillo Kalenterin mukaan piti olla se ovis mikä tosiaan ei kyllä testeissä näkyny.. Saattaa olla että oon raskaana mutta en kyllä usko että olen. Ärsyttää vaan tää odottelu taas. Odottelen että A) Menkat alkaa, B) On seuraava ovulaatio, C) Testiin pärähtää 2 viivaa.
Muoks. Se piti vielä lisätä, että tänään alkoi oikean puolen munasarjoja vihloskelemaan.
 
Muokattu viimeksi:
Heii.. mää täällä jännäilen ja seurailen teijän viestittelyä. Piti vaan sanoa että kyllä tällaset keskustelu-tukiverkot o kultaa. :) hienoa kun tuetaan toinen toisiamme tässä 'hulluudessa' mä koitan nousta täältä katkeruudesta taas maan pinnalle. Tiistaina lääkäri!!
Nyt jollekkin taas tärppiä!! Pikapikaa!
 
Kiva kun jaksat seurailla meitä Bättismami!

Mashnu, tuo odottelu on kyllä ihan turhaa piinaa ihmiselle. Mulla oli esikkoa yrittäessä megakiertoja jotka kesti ja kesti ihan sillä kiusalla että joutui testaamaan negaa monta kertaa kun menkat ei vaan tullu. Sit jossain kp 50-60 hyökkäsi vuoto. Se vitutti. Lopulta plussasin kun olin täysin luovuttanut etten mä vaan tule raskaaksi ikinä. Ehkäpä niin kävis nyttenkin..

Hahaa, tiiä johtuuko geleestä vai mistä mut eilen ( kp9) löysin kadonneet himot eikä kuivuusongelmaa oo näkyny niinku viime kierrolla! Tässä on hyvä mennä ovista kohti kun pölyt on putsattu :joyful:

Mennäänkös me kaikki tasatahtia täällä vai onko joku testailemassa piakkoin?

Tuo mun 7 v typy on ihana, se kauheasti toivoo sisarusta ja liki päivittäin tsiikailee ja kuuntelee mun mahaa että voisiko siellä olla vauva. Innokas isosiskokin täällä siis vartoo meidän vanhempien lisäksi. Tietenkään en oo sanonut mitään yrityksestä, mutta pikkuhiljaa hälle on kasvanut se sisaruksen kaipuu.

Hyvää perjantaita kaikille!
 
En tiiä mikä tätä kiertoa nyt venyttää. Kuiteki tosi tasainen kierto ollu viime kuukaudet. En viittiny tänä aamuna edes testata. Onneks kohta on lähtö töihin ni ei kerkee miettimään mitään. Kp33/27-28
 
No on se tääki tavan touhua. Hyppään joka tauolla vessaan vetämään housuja kinttuun että joko ne menkat on alkanu?! No ei o ei.
 
Ì by



Heh! Mun 1-vuotias tytärkin näköjään haluaa kirjotella/kannustaa teitä. :D
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top