Toinen haaveissa <3

Meille tämä ikäeroasia on ollut sellainen, että annettiin lupa toiselle tulla heti esikoisen syntymän jälkeen.
Nyt luonnollisestikin tässä tulee reilu kaksi vuotta, olisi ollut aikalailla kaksi, jos edellinen raskaus ei olisi mennyt kesken. Oikeastaan on alkanut tuntumaan siltä, että vähän isompi ikäero on meille hyvä juttu. Siihen tietenkin vaikuttaa oma jaksaminen kaikessa tässä pyörityksessä ja melko vaativa vauvavuosi takana.
Vauvakuume on kyllä kova ja olisihan se ihanaa saada pikkusisarus tuolle suloiselle taaperolle :)
 
Pahoittelut wildsidelle negasta, mutta tässä kierrossa sitten ;)
Onko kukaan muu testaamassa tällä viikolla?
Oma testaus tulossa su-ti akselille, en ole vielä päättänyt :)
 
Noniin! Vihdoin päästiin uuteen kiertoon tänään, mitä jo odottelinkin.

Nyt on jotenkin sellanen olo, että haluaa vaan nauttia keväästä/kesästä ja hyvästä fiiliksestä, eikä laskea kiertopäiviä ja oviksia. Nyt on just sellanen olo, että tulee kun tulee :)

Katotaan parin viikon päästä, kun ovis lähenee, onko sama harmoninen olo - jotenkin mystisesti se silloin aina muuttuu :D
 
Niin, ei niitä vauvoja tehdä vaan saadaan :love2 siltä se alkaa juu tuntumaan. Tänään ilmeisesti tikussa ovis, mutta oli niin kiire ja hermo päivä että jos ei olisi vauva tilauksessa olisin vaan mennyt nukkumaan. Jospa huomenna jaksaisi vielä, ollaan tähän asti jätetty hommat sikseen varsinaisena ovispäivänä.

Neita dpo -1 (kp 16) yk 5
 
Muokattu viimeksi:
Oho, jäi kokonaan esikon viesti huomaamatta :o minkä pituisia kiertoja sulla yleensä on? Pahoittelut negasta :/
 
Pahoittelut täältäkin Esikko, pitkät kierrot on kurjia :sad001

Meillä lasten ikäeroksi tulee väkisin 8+ vuotta. Pienellä ikäerolla en ois voinu ajatellakaan. Ehkä semmonen 4+ ois käynyt. Tuo riippuu täysin perheen tilanteesta, tukiverkostosta ja millaiset lapset. Mulla ei esikon aikaan ollu mitään tukiverkostoa, nyt ois kuitenkin miehen vanhemmat lähettyvillä.

Kierrossa ei raportoitavaa, ovistestiin piirtyy haaleaa viivaa. Nyt kp 15/28. Saattaa olla nyt pitempi kierto tulossa. Jääkiekko sotkee tämän tulevan oviksen hyödyntämistä, pöh :shifty:
 
Mä toivoisi jotain 3vuoden ikäeroa..toivon mukaan näin käykin jos nyt vaan tärppää. Poika on nyt 2,5vuotta. Kierrot on meikäläisellä ihan kummat epäilen että viime kierroksella en ovuloinut ollenkaa ja kierto venähti 38-40 pv nyt siis kaks päivää takasi tunsi ovulaation ja testeissä näkyi selvästi. Toivottavasti nyt vaan joku olisi kyydissä
 
Paha mennä sanoo minkä pituisia kierrot kun ei oo mitään tietoo :D no siitä kun kierto käynnisty synnytyksen jälkeen ne on ollu haitarilla 67-39....????
 
Aikas hurjia on kierrot esikolla :eek: Pääasia kai että ovis sieltä löytyy, vai löytyykö? Pakko sanoa että itse aktiivisena yrittäjänä en jaksaisi noin pitkiä kiertoja. Oliko niin että imetys on teillä vielä käynnissä? Sehän kai voi aika tehokkaasti kierron sotkea.

Slush, mullekin käy aina just noin! Nyt kun ovis lähenee niin ei käy mielessäkään etteikö tekisi kaikkia mahdollisia kikkakolmosia :grin
 
Joo se imetys varmaan venyttää tätä kiertoo:( tässä on alettu pikkuhiljaa vierottaa enemmän jos lopettetas lähiaikoina kokonaan kun onhan toi jo 1,5 v <3
 
Mulla on havaittavissa pientä tasoittumista kierroissa imetyksestä huolimatta! Mutta ei mulla ihan noin pitkiä kiertoja ole ollutkaan kuin sulla esikko, tosin mulla oli kierrot vielä tauolla kun lapsi oli 1,5v. Pahoittelut negasta!

Slush, mulla niin sama! :smug: Tosin oon varma, että ovispaniikki iskee kohta..

Olivia älä nyt anna jääkiekon tulla esteeksi!

Niemjalle tärppionnea!
 
Tänään viimeinen menkkapäivä. Sunnuntaina jos alkais ovista testaamaan ku viime kierrossaki oli niin pian menkkojen jälkeen se ovis menny. Toiveissa olis että pian tärppäis niin olis aika tarkkaan 2 vuotta ikäeroa ja sais nää vauvavuodet "alta pois".
 
Onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut km:ta sekä tädeistä.


Törkee on: Mie ponkasen taustalta eli ollaan tjottailtu tammikuusta kun pillerit lopetin. Kierrot on ollu 28-34 pv. Nyt o menossa kp 28, kävin tänään gynellä kun oik. voittosesti vihlontaa ja jomottelua. Kaikki ok, ennen esikkoa riivannut pco-tyyppiset munikset on edelleen "puhtaat". Nyt jos ei oo tärpänny (talletus kp 16) niin ens kierrosta oviksen tikuttelua ja jos ei siitä plussaa tule niin pitää pyytää clomit apuun. Testiä teen kaiketi sunnuntaina jos täti ei kurvaa kylään sitä ennen.
 
Meidän pitää laittaa vauvahaave vuodeksi jäihin. :( Mies alkaa saada sytostaatteja. Hoito kestää puoli vuotta ja sen aikana ja puoli vuotta sen jälkeen ei suositella lisääntymistä. On tässä nyt pieni (olematon) mahdollisuus että tärppi käy ennen kuin hoito alkaa (viikon päästä jos haava on parantunut tarpeeksi). Taitaa vain olla turha toivo, kun mun kierroilla ovis on vielä kaukana edessäpäin.

Olisi liian rassaavaa roikkua täällä vuosi ilman mahdollisuutta yritykseen, joten toivotan kaikille onnea yritykseen, raskautuneille onnea raskauteen ja myöhemmin vauvan kanssa. Toivottavasti olette kaikki siirtyneet raskautuneiden puolelle kun palaan. :Heartred Kiitos kaikille tsempeistä!
 
Vargynja voimia ja jaksamista koko perheelle vaikeiden aikojen keskelle <3 kaikki menee varmasti hyvin <3
 
Takaisin
Top