Toinen haaveissa <3

Alkaisko olee jo ovulaatio?
 

Liitteet

  • 1463246667635.jpg
    1463246667635.jpg
    32.2 KB · Katsottu: 100
Täällä on melko paljon ehtinyt tapahtua sillä aikaa kun olin poissa, mut nyt täällä taas.

Mulla tosiaan kkm 4/16, todettu rv 12+1 :(
Nyt yk1 kkm jälkeen ja kp19 menossa.
Tänään ollut alavatsalla jomottelua ja repäisykipuja. Mitä lie tarkoittaa tai tarkoittaako mitään :)

Kommentoin enemmän muidenkin juttuja, kunhan taas pääsen kärryille :)

Mashnu: tiedän tunteen, se on todella ärsyttävää, mutta hyvä, kun uusi kierto pääsi vihdoin alkamaan.

Omppoloinen kp19/ yk1(4)
 
Njaha, oli sitten 35 päivän kierto. Stressi varmaan venyttää ellei hormonit ja keho ole muuten vaan sekasin. Nyt siis kp1 kipuineen, huonosta tuulesta puhumattakaan. :sad010Mieliala suunnilleen tommonen. Tuntuu että kaikki kaatuu niskaan ja kaikki on huonosti.
 
Ikäviä juttuja nuo km:t,varsinkin noin pitkällä mitä täälläkin monella jo ollut :sad001 Voimia asian yli pääsemisen. Toivottavasti tärppää uudestaan pian!

Täällä kp 13 ja ekat merkit lähestyvästä ovulaatiosta havaittu. Käytössä ei siis ole mitään erikoisuuksia kuin tavallinen monivitamiini ja sen lisänä yksi folieren. Ruoka ja liikuntaremontti on hyvällä mallilla ja energinen fiilis. Sen myötä yritystä vähän rennommin. Nyt ollaan maltettu olla ilman seksiä pidempään ja tarkoitus on ajoittaa kerrat ennen ja jälkeen oviksen bongauksen. Ajatuksella, että ei se määrä vaan laatu :)
Tsemppiä meille kaikille!
 
Omppoloinen pahoittelut vielä. :/ huomattiinko nt-ultras?

Mashnu pahoittelut menkoista mutta hyvä että alkoi että pääsee uuteen yritykseen!

Neita hyvänkuulosta sielä. Joskos nuo olis ny teidän kierron poppakonstit.

Täälä kp8 ja kierto korkattu. Pitää kans koittaa tuota joka toinen pv seksiä ja nyt koitan jäädä makoileen sängylle jos auttais. Mammavitskut ja foolihapot käytös.
 
Joo onneks alkoi niin ei tartte enää arpoa. Harmittaa silti pikkusen. No kolmatta yritystä kohti tästä sitten ja viisaampana uuteen kiertoon.
 
Uusista kierroista harmittelut. Vargynjan elämässä ei taida olla nyt mitkään helpoimmat ajat muutenkaan, toivon että löydätte myös ilon aiheita arjen keskeltä. Mashnu, ymmärrän että harmittaa mutta varmaan toisaalta kyllä myös helpottaa, ei muuta ku uutta yritystä kohti!

Omppoloiselle osanottoni myös. Kyllä on karmeita nuo menetykset ja vieläpä vasta noinkin pitkällä kun on jo pari kuukautta ehtinyt suunnitella tulevaa :bored: Ihan varmasti teillä tärppää pian uudestaan ja vuoden päästä teillä on jo vaavi!

Mulla kp9 ja aika hiljaista eloa. Eilen illalla tuntui ikäänkuin oikealla puolella kipua, kaipa siellä folli valmisteilla on! Ekan ovistestin teen varmaan keskiviikkona. En ymmärrä mikä hormonihirviö minusta on tullut kun yhtäkkiä naama alkanut kukkia ihan hurjasti :eek: Ehkä pakko pitää sitä hyvänä merkkinä :grin
 
Vargynjalle jaksamista kaiken stressin ja vaikeiden aikojen keskellä.
Avvi itse olen ainakin huomannut, että finnejä pukkaa ovulaation lähestyessä, eli hyvältä kuulostaa ;)
Olin varannut yksityispuolen ultran, jossa selvisi sikiön tilanne. Nt-ultra oli tulossa vasta myöhemmin. Tylsän myöhään selvisi tilanne, kun tosiaan olin jo innoissani suunnitellut asioita pitkälle.
Pikkuhiljaa alkaa taas jännittämään, reilun viikon päästä testiä kehiin, jos ei kuukautiset sieltä tule.
Omppoloinen Kp20/yk1(kkm4/16)
 
Mulla nostaa pelko päätään ja nousee muistot mieleen että näinkö nyt toistaki lasta vuosikausia koitetaan saada alulle. Taustailemaan toviks ja nollaamaan ajatuksia. Nyt ei foorumin lukeminen auta oloa. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 
Avvi mulla kans ihan kauhia naama tullu! Joskos ne hormonit sieltä heräilis pikkuhiliaa..

Voi että omppoloinen :/ tuo on niin perseestä.. Mä en uskaltanu esikon raskaudes ennenku sitte luottaa että vauva tulee ku oli rakenneultra ollu. Ja vieläki pelkään ihan koko ajan että tulee kätkytkuolema tai muuta että tämä onni viedään meiltä pois. En ymmärrä mistä ne pelot tulee, vissiin se kkm vaikutti muhun nii pahasti sillon aikanaan..

Mashnu ymmärräm hyvin tunteesi. Mä pelkään ja uskon kans että tätä seuraavaa tehdään kans toista vuotta. Pelottaa jo valmiiksi koska mitä isommaksi esikko kasvaa sitä vähemmän haluan toista ja 3 lasta haluaasin kuitenki..
 
Tänne ei mitään uutta.. Tein juuri kierron eka ovistestin ja haalea on vielä. Alkuviikko voidaan kerätä voimia että jaksetaan sitten ahkeroida kun ovistesti tummuu.

Limat on selvästi runsaammat tässä kierrossa, uskon että gelee vaikuttaa.

Tsemppiä kaikille! Välillä palstailutauko / taustaileminen tekee hyvää, ja jos pystyy unohtamaan yrityksen. Itselläni onnistunut nyt paremmin kuin viime kierrolla.. Asuntoasioita mietitään päät savuten niin ei muuta mahdu päähän :wacky:
 
Mä voisin tulla tähän ketjuun mukaan, jos sopii :)

Meillä siis toinen lapsi toiveissa. Esikoinen syntyi 11/2014. Ollaan oltu 9/2015 lähtien ilman ehkäsyä, mutta ei varsinaisesti olla yritetty. Nyt vauvakuume on alkanut selkeesti nostaa päätään enemmän ja enemmän.
Täältä varmaan löytyy vertaistukea tilanteeseen :)

Nyt tilanne on se, että mulla on kp 33/29, eilen aamulla tehty rfsu:n nega. Mulla oli viime kiertokin jostain ihmeen syystä 35 päivää, eli odottelen sinne asti uuden testin tekemistä. Ois kyllä kiva, jos ne menkat nyt vaan tulis, koska tässä kierrossa ei osunut oviksen lähelle hommailut, eli haluisin vaan mahd. nopeesti uuteen kiertoon :)
 
Tervetuloa slush, kiva kun tulee uusia kuumeilijoita kun näytti jo siltä että plussa-aalto vei melkein kaikki :dummy::dummy1:

Niemja, en tiedä näyttääköhän tuo kirjoituksesi vaan minun silmään pahemmalta kuin onkaan.. Mutta miksi sinusta tuntuu että lapsen kasvaessa hiipuisi halusi saada niitä lisää? Tottakai on lupa ajatella niin kuin itse haluaa eikä sinun tarvitse mitään perustella jos et halua.

Mulla taas on nostanut päätään se ajatus että lapsia olisikin kahden sijasta kolme :woot: Miehelle en ole uskaltanut tästä puhua vielä mitään :grin Hah, yritetään nyt ensin saada alulle edes se kakkonen!
 
Täällä menkat päivän myöhässä nyt.. Eilen piti alkaa kun oli kp 34. Sen pitempiä kiertoja ei oo koskaan ollu. Nyt siis kp 35. Ehkä pyydän miestä tuomaan töistä testin tullessaan. :) Vaikka ei oo kylyhtään raskautunu olo tms. Varmasti vain hormoonit sekaisin, menkkakipuja on koko ajan mut ei sieltä mitään tule.
 
Eilen oli donnatestissä sanias kuvio joten ovulaation näillä näkymin kohta tai käynnissä 2 päivää tullut myös tuhru vuotoa jotka jo loppuivat.. Saas nähä miten tämän kierron kanssa käy
 
Avvi siis sen takia hiipuu halu kun mitä helpommaksi esikoinen kasvaa sitä vähemmän haluan kokea kaikkea uudestaan. Tai kynnys ainaki on paljon suurempi alkaa kaikkeen rumbaan alusta ku elämä on jo helppoa. Jos ymmärrät mitä ajan takaa :D

Siis kaikki koliikkihuudot ja nukkumattomuudet yms. Menisin mieluiten samoilla silmillä ja tunnekuohuilla kaikki.
 
No joo, luulenpa että ymmärrän mitä Niemja tarkoitat. Minulla ehkä alkaa juurikin olla unohtunut kaikki se pikkuvauva-ajan ihanuus ja kamaluus (varsinkin se kamaluus :wacky:) kun lapsonen on jo 1v7kk, nykyään ne haasteet on niin erilaisia, tyyliin älä tee noin, älä kiipeä sinne, älä pure ja ja ja :rolleyes: On kyllä ihanaa kun yöt on kokonaisia ja lapsi syö itse jne, joten paluu vauvanhoitoon tulee varmasti olemaan taas shokki monella tapaa. Varsinkin kun yksi täystuho-esikoinen on sitten siinä jaloissa myös! Kuitenkin, ilolla niitä haasteita jo odotan ja mielellään otan vastaan :joyful:

Huomenna alkaa ovistestailu, kävin jo ostamassa uuden satsin kertsimukeja lähikaupasta :p Tämä kierronvaihe on oikeastaan aika ihana ja huoletonkin kun kaikki toivo on vielä olemassa! Tallettelutkin on jo aloitettu joten kaikki pitäisi olla kohdallaan.

Wildsidelle plussaa toivotaan!
 
äääh, mä oon ihan pudonnut kelkasta! Kauheeta kiirettä pitelee, mutta koitan roikkua mukana! Täällä vaan oviksen odottelua, ja kummallinen huoleton olo. Noh, eiköhän se piinapäivien stressi sieltä sitten tule! Missä välissä muut on kiertoa? Kuka aloittaa seuraavan plussa-aallon?

Ja Niemja, hassua kun musta se vauva-aika oli just helppoa ja leppoista (aika kultaa muistot ja helppo vauva..), mutta nämä päivät tämän voimakastahtoisen 2-vuotiaan kanssa ovat kyllä aikamoisia.. Aika harvoin yllän äitinä sille tasolle, mitä tahtoisin olla.. Mutta niin me vanhemmat ja lapset ollaan kaikki erilaisia pareja :) itsekin kyllä toivoin pienempää ikäeroa, ja kolmea lasta, nyt olisin tyytyväinen siihen toisen ja kait tällä ikäerollakin on joku tarkoitus.

Avvi sulla kuulostaa olevan hyvä fiilis siellä ;) jospa se johtaisi toivottuun tulokseen!

Wildsidellä kuulostaa lupaavalta!

Tervetuloa Slush!

Pahoittelut uusista kierroista!

Koitan nyt vähän ahkerammin roikkua täällä!
 
Mulla kierto päivä on jo 36 huomenna aattelin testata :) kierrot on vaan mulla aina mitä sattuu nii ei mitään hajua millon alkas menkat....
 
Takaisin
Top