Bättismami, sullahan vaikuttaisi olevat tilanne päällä siellä, huiiiiii! Testiä kehiin kyllä heti huomisaamusta (vaikka toki aikaiset dpot onkin)

Mut tosi hyvä, että myös ovulaatioskenaario on hoidossa.
Vimma, hih eikös se ole just romanttista yrittää hommailla salaa :D Tosin vieressä tuhiseva lapsi ei ehkä kyllä kuulu siihen kuvaan
Niemja, kaipa sulla tuo lh-hormoni vaan heittelee päivästä riippuen. Mutta saisi nyt käynnistyä kunnolla se kierto eikä kiusoitella vain!
Vanillap, täällä on ihanaa porukkaa ja mitä parhainta vertaistukea! Sujahdat varmasti hyvin mukaan :) Pitkä taival teilläkin takana...Toivottavasti plussaisit pian ja pääsisit aloittamaan tutun mutta silti niin uuden 9kk taipaleen!
Olivia, mä lueskelin Vauva-lehteä ihan hulluna esikoisen syntymän jälkeen. Kävin hamstraamassa niitä kirjastosta jonku kolmen vuoden setit ja vollotellen luin niitä kaikkia koskettavia tarinoita synnytyksistä ja vastoinkäymisistä. Eikä sun niistä vuoden lehdistä mitään roviota tarvtse tehdä, paria viimeistä lehteä saatat kuule lueskella jo oma nyytti kainalossa
Otuski, voihan epätietoisuus! Onneksi menkkaolot kuitenkin loistaa poissaolollaan, se tarkoittaa että toivoa vielä ehdottomasti on!
Avvi, kyllä se haikara sinne löytää! Se on vaan etsinyt täydellistä pikkuista teille ja siksi joutunut käyttämään kiertoreittejä. Pian se jo kolkuttaa (tai nokkii tai mitähän ne tekis :D) ovella!
Indie, ihanan positiivinen ja rauhallinen asennoituminen sulla! Pidä toi ehdottomasti, sillä noin vauvan yritys voi jopa oikeasti olla ihan mukavaakin puuhaa :) Tsemppiä talletteluihin!
Ui ui Vargynja, jospa siellä olisi kiinnittymiset ollu käynnissä!!!
Niemja, mahtava uni! Tuohan sopisi toteutessaan hyvin jo Vauva-lehteenkin

Mä kyllä päätin mun unesta ottaa toteutukseen vaan sen, että vauva oikeasti syntyy 27.11. hoodeilla ja jättää muut epämääräiset tekijät huomiomatta. Sullekin siis ainoastaan synnytys enteeksi ja muut draamat unimaailman piikkiin!