Toinen haaveissa <3

Tervetuloa uudet kuumeilijat! Että tää kierron loppu on tylsää aikaa, vasta ens vkon ke-to menkkojen alku ja seuraavaan ovikseen on iäisyys! Nyt kp24/29.

Mulla on ihan samat "oireet" kuin viime kierrolla ja nyt ei ole pienintäkään toivoa raskaudesta. Nämä rintojen kipuilut ja valkkarilorinat on mulla siis ihan kierrosta johtuvia. Täytyy muistaa se vaan myöhemminkin eikä kuvitella mitään.
 
Bättismami toivotaan parasta että pian olis r-testiski ne kaks vahvaa viivaa ;)

Vargynja koskas testaat? ;)

Täälä on ihmetelty ku tuo poitsu 5kk päästää päätä pahkaa menemään ympäri olohuonetta ja aina koiran leluja tai luita syömään :D jos se kehittyy tuota vauhtia nii en pysy sen peräs enää parin kuukauden päästä ollenkaa!
Ja varattiin heinäkuulle lennot Tanskaan, kerkiää viä lomailla ennen kunnon töihin paluuta :) Ja kävin tukanki pistämäs kesäkuntoon!
Kierros ei sitte niin mitään uutta, tylsää. Tapahtuis ny jo jotain.
 
Tiijjätekö mitä mietin että kun esikoinen tulee yöllä aina viereen nii miten me mahutaan kaikki jos uus vauvva tulee nii samaan sänkyyn :D
 
Mä oon ihan samaa mieltä, että tää kierron loppu on tylsää aikaa!

Ei oo mitään jatkosta vielä meillä tietoa ovuloimattomuuden suhteen... Ennen ulkomaille muuttoa sain Suomesta lääkäriltä ne Clomit. Tän kierron jälkeen soitan täällä lapsettomuusklinikalle ja kyselen vähän neuvoja. Täällä on vähän eri systeemi kuin Suomessa.

Nyt on mulla vähän erikoinen kierto, kun yleensä tässä vaiheessa kiertoa luen netistä alkuraskauden oireita ja kaikkea vauva-aiheista toivoen, että tästä kierrosta tärppäs. Nyt tässä kierrossa ei tee mieli ollenkaan lueskella mitään ja valmistelen jo soittoa sinne klinikalle... Kaipa se mieli koittaa suojella pettymyksiltä tällä tapaa. Yhtään ei kyllä helpottanut se, että näin viime yönä unta, jossa tein positiivisen raskaustestin.

Jaksamisia kaikille! Ei tää oo aina niin yksinkertaista ja uuden elämän alkuusaamiseksi aika monen asian pitää mennä kohdilleen.
 
Vanillap: Mulla on sama varmaankin nyt tän oman r-plussan kanssa. En oo vielä soittanut neuvolaan, kun en jaksa oottaa turhaan jos sama toistuu kuin alkuvuodesta. Niin mieluummin vähemmällä neuvola odotuksella, jos siellä on taas alkio keskeyttänyt kehityksensä. Yritän saada siis ultrausta neuvolasta parin viikon päähän ensi viikolla, kun viikkoja olisi 5+0. Kai sitä aina yrittää jotenkin suojella itseään kaikilta mahdollisilta pettymyksiltä.

En siis tavallaan usko, että raskaana tässä ollaan, kunnes toisin todistetaan (siis että nään/kuulen sykkeen).
 
Bättismami, hyvä jos akupunktio rentouttu ja sai ajatukset ainakin hetkeksi rauhoittumaan.. Mutta selvästi vaikka mieli on rauhallinen, niin sun kroppasi touhuaa ihan omiaan ;) Jännittävääääääää!

Olivia, muistutapa huonomuistista, miksei teillä nyt ole toiveita tärpistä? Oliks tää niin, ettette tässä kierrossa yrittäneet? Laho mikä laho tämä pää...

Vanillap, en tiedä miten suhtaudut tällaiseen toiveiden herättelyyn, mutta monillahan plussakierrossa oireena on se, että ei oo niin paniikki-innoissaan kaikesta mahdollisesta, vaan jokseenkin tyyneellä miellellä. Ja hei, mulla on positiivia kokemuksia enneunista, niin toivotaan nyt todella, että sullakin se sellainen oli :)

JES NIEMJA! Mahtavaa, nyt se kierto sit käynnisty ihan oikeasti! Wohoooo! Selvästi matkan varaaminen ja uusi tukka antoivat suuntaa ja vauhtia uuden elämänvaiheen käynnistykselle :) Ihanaa, että pääsette nyt oikeasti yrittämään, jo kuule parin viikon päästä todennäköisesti.
 
Niimpä syksyinen! ;)

Pilvilinna mä kävin esikon raskaudesta ar-ultras rv 6 todistamas sykkeen ja kehityksen ennenku varasin neuvolaa. Seuraavas varaan neuvolan ja pyydän niitä ultraan sillä käynnillä ku niillä ultra kerta on..
 
Syksyinen, me jätettiin tämä kierto välistä kun mies ei halunnu joulukuista vaavia. Kysy vaan miks.. Ettei lapsi olisi luokkansa nuorimpia koulussa o_O mun 7 v tytär on joulukuussa syntynyt ja onhan se toki tässä iässä vielä jonkinlainen ero havaittavissa alkuvuodesta syntyneisiin kehityksessä. Mutta ei tosiaan mitään merkittävää. Itse haaveilen kevätvauvasta mutta loppupeleissä ei mitään väliä koska se syntymäkuukausi on.

Ihan järkyt pinnan kiristelyt ollu tänään, kaikki ärsyttää. Voihan pms :android:
 
Vanillap, miten siellä on erillaiset systeemit? Toivottavasti löytyy apu, tai sitten nyt natsannut luomusti!

Huippua Niemja!

Saapa nähdä mitä tää kierto tuo tullessaan. Viikonloppuna muistaakseni oli ovistestistä hailakka viiva (ehkä lauantaina), tiistaina ja torstaina näytti negaa vaikka muutoin oli enemmän ovisolot. Oisko voinut ovis osua sitten su-ma akselille? Vähän harmittaa että meni kokonaan se oviksen bongaus ohi! Sotki tää reissaaminen nyt kuvioita pahasti. Kuinka pitkään nuo testit näyttää ovista, vaan sen 24-36 tuntia? Sunnuntaina kuitenkin talleteltiin, joten kuka tietää..
 
Täällä (kin) ollut pms pahempi kuin pitkään aikaan. Ääärh! Se herättää toiveita, mutta toisaalta masussa ei tunnu tapahtuvan mitään erikoista. Foolihappo käsittääkseni pitäisi auttaa pms-oireisiin? Ei auta ei.
Vertaan kokoajan niihin tuntemuksiin kun esikoinen oli saanut alkunsa vaikka tuntuuko se toinen raskaus välttämättä samalta?! Äh. Dpo 13 ja kp 30.

Toisekseen mietityttää voiko sektioarvella olla vaikutusta kiinnittymiseen?
 
Jee niemja, mahtavaa!! :grin Ei enää epäselvää onko kierto käynnistyny, toivottavasti tasottuu nopeesti :)

Saako kysyä Vanillap asutko jossai lähellä euroopassa vai kauempana? Onko siellä lapsettomuushoidot samalla tasolla kun suomessa? Toivotaan että saat ajan nopeasti ja hoito jatkuu muutosta huolimatta :)
 
Ja omanapailua... Mie en tiiä mitä on tapahtunu!! Kierron käynnistymistä odoteltu vuosi, ei kuukautisia nyt aika tasan kahteen vuoteen, toinen lapsi ollu toiveissa pienellä ikäerolla, poika 1v 3kk. Ja tällanen tänään!!?? Rfsu digi sano aamulla tokasta pisusta YES+, no enhän mie sitä uskonu kun oli vanhakskii just menossa. Oli pakko käyä pc ostamassa, se kuvassa päiväpisusta tehtynä.

Eli siis kaikille imettäville: toivoa on :) Mie imetän vielä n.8x/vrk. WP_20160402_16_11_42_Pro.jpg
WP_20160402_16_11_42_Pro.jpg
 
Herra jestas icequeen!! :) paljon onnea!! Tunsitko ovista tms? Vautsivau! :)
Saako kysyä onko miehen kanssa menty parempaan suuntaan?
Ja muokkis vielä millähän viikolla olet?? ;)
 
Takaisin
Top