Toinen haaveissa <3

Bättismami mäki suosittelen r-testiä ;)

Indie tosi hyvä suunnitelma!

Mä näin unta että sain vauvan, toki raskauden totesin vasta siinä välis ku potkut näkyi läpi ja synnytinki sen saman tien ja viikot oli 42+0 :'D kaveri nappas vauvan lennosta kiinni ja leikkas napanuoran ja sitte lääkärit tuli helikopterilla sen pelastamaan :'D mistä näitä unia sikiää.. Vaikka syksyisellä se oli enneuni, joskos ittelläki olis ;)
 
Liityn tänne kun hiljaista tuolla toisella palstalla. Esikoinen on 3v ja vuoden alusta uskaltauduttiin toista yrittämään viimein. Kolmas yk menossa siis ja tässä vaiheessa vielä mukavana haasteena ottanut ja etenkin mies tyytyväinen kun peitto heiluu Lueskellut tosi paljon vinkkejä ja kuvitellut oireita. Tyttöä yritettiin 6kk ja tuolloin raskautuessani itselläni kävi niin että ovislimat ja tuntemukset tulivat yllättäen kp 9 mutta en tikuttanut, laskennallisen oviksen aikaan tikutin ja olikin plussa. Aavistelin olevani raskaana kun pari pvää ennen kierron loppua alkoi alavatsassa kunnon kuhina kuin olisi joku siellä mönkinyt Niitä tuntemuksia odotellut. Nyt on dpo 10 ja jotain pientä tuntuu mutta en jaksa uskoa vielä että olidi mitään.
 
Neita. Tervetuloa mukaan :) kummastas ajankohdasta teillä sit tärppäs.. eli kumpi oli sillon se oikea ovis? ;) mä pyörittelen mun päässä kaikkea taivaan ja maan väliltä.. eihän raskaustesti voi vielä millään näyttää plussaa?
 
Kyselisin onko kukaan syönyt vahvaa foolihappolisää 5mg ja raskautunut sen avulla? Luin että sitä määrätään jos paljon keskenmenoja. Ystävä odottaa kolmattaan ja kuulemma hälle joka kerta auttanut. Toinen itseäni yllättänyt tieto oli että burana voi estää ovulaation ja tässä kierrossa oletetun O:n aikaan nousi kuume ja flunssa ja vedin buranaa. Ihmettelin kun ennen ovista normisti erittyvä lima loppui yhtäkkiä, vaihdoin parasetamoliin ja ovis tuli myöhässä 2-3 päivää. Tikutin koska halusin nähdä tuleeko ollenkaan.
 
Bättis Olen tätä itsekin miettinyt, mutta en ole varma. Miettinyt että näyttikö se ovistesti raskauden. Miettinyt myöhemmin myös että mistäköhän kerrasta edes sai alkunsa kun en muista harrasteltiinko toisen ns. Oviksen aikaan. Ekan aikaan kyllä. Se kierto oli vähän sellanen luovutettu kerta ja heti tärppäs ;)
 
Bättismami jännää!!

Niemjalla ilman muuta enneuni, tai jospa raskaus toteutuisi ja muut kohdat ehkä ei.. :laughing005

Avvi, todellakin täällä roikkuminen parantaa mahiksia! Ja ompahan enemmän jännättävää, kuin vain se oma yksinäinen viiva siinä r-testissä..

Vargynja mäkin testaan yleensä vasta kun menkat on myöhässä, kuvittelen kaikkia oireita sitäkin enemmän..
Vanillap, Kazy ja Neita :welcome

Mä varuiksi tikuttelin tänään ovista ja negaa näytti, eli joko ovis oli jo aiemmin tai sitten vielä tulossa. Viikonloppuna oli jotain ovistuntemuksia mutta sitten ne katosivat. Saapa nähdä!
 
Bättismami, sullahan vaikuttaisi olevat tilanne päällä siellä, huiiiiii! Testiä kehiin kyllä heti huomisaamusta (vaikka toki aikaiset dpot onkin) ;) Mut tosi hyvä, että myös ovulaatioskenaario on hoidossa.

Vimma, hih eikös se ole just romanttista yrittää hommailla salaa :D Tosin vieressä tuhiseva lapsi ei ehkä kyllä kuulu siihen kuvaan

Niemja, kaipa sulla tuo lh-hormoni vaan heittelee päivästä riippuen. Mutta saisi nyt käynnistyä kunnolla se kierto eikä kiusoitella vain!

Vanillap, täällä on ihanaa porukkaa ja mitä parhainta vertaistukea! Sujahdat varmasti hyvin mukaan :) Pitkä taival teilläkin takana...Toivottavasti plussaisit pian ja pääsisit aloittamaan tutun mutta silti niin uuden 9kk taipaleen!

Olivia, mä lueskelin Vauva-lehteä ihan hulluna esikoisen syntymän jälkeen. Kävin hamstraamassa niitä kirjastosta jonku kolmen vuoden setit ja vollotellen luin niitä kaikkia koskettavia tarinoita synnytyksistä ja vastoinkäymisistä. Eikä sun niistä vuoden lehdistä mitään roviota tarvtse tehdä, paria viimeistä lehteä saatat kuule lueskella jo oma nyytti kainalossa ;)

Otuski, voihan epätietoisuus! Onneksi menkkaolot kuitenkin loistaa poissaolollaan, se tarkoittaa että toivoa vielä ehdottomasti on!

Avvi, kyllä se haikara sinne löytää! Se on vaan etsinyt täydellistä pikkuista teille ja siksi joutunut käyttämään kiertoreittejä. Pian se jo kolkuttaa (tai nokkii tai mitähän ne tekis :D) ovella!

Indie, ihanan positiivinen ja rauhallinen asennoituminen sulla! Pidä toi ehdottomasti, sillä noin vauvan yritys voi jopa oikeasti olla ihan mukavaakin puuhaa :) Tsemppiä talletteluihin!

Ui ui Vargynja, jospa siellä olisi kiinnittymiset ollu käynnissä!!!

Niemja, mahtava uni! Tuohan sopisi toteutessaan hyvin jo Vauva-lehteenkin:grin Mä kyllä päätin mun unesta ottaa toteutukseen vaan sen, että vauva oikeasti syntyy 27.11. hoodeilla ja jättää muut epämääräiset tekijät huomiomatta. Sullekin siis ainoastaan synnytys enteeksi ja muut draamat unimaailman piikkiin!
 
Bättismami toivottavasti muuttuu plussaks! Itse kun ihmettelin toista o+ niin google osas kertoa et kun alkio koskettaa kohdun seinää, niin tulee hcg piikki, joka voi olla jopa niin vahva et näkyy 50miu/ml testissä. Sit hcg tuotanto lähtee käyntiin normaalilla tuplaantumisella, eli uudestaan testissä näkyy sit n:nnännen päivän jälkeen. Yleensä kai 5-6 päivää kiinnittymisestä.. :)
 
Mannikka ja syksyinen kiitos tsempistä. :) elämme siis jänniä aikoja. Vaikka nyt kyllä luulen että jostain kumman syystä se oli toinen ovis !!!!
 
Niin siis ovulaatiotesti näyttää sekä lh, että hcg hormonin, raskaustesti vain hcg..
 
Mannikka, en tiennytkään tota, että ovistestit reagoisi hcg:hen. Mä oon aina ollut siinä käsityksessä, että raskaudessakin lh-hormoni nousee, joten siksi näyttää o-testikin plussaa raskauden aikaan. Joka päivä oppii jotain uutta :)

Bättismami, no jos oli toinen oviskin, niin sitten viimeistään parin viikon päästä jännätään oikein urakalla!
 
Vimma toivotaan että tärppi olis tullu!

Syksyinen toivotaan! ;)

Bättismami harmi negasta, mutta joskos se oliki o-plussa ja kahen viikon päästä sitte r-plussa ;) tai sitte se oli se kiinnittyminen ja viikon päästä plussa!
 
Onpahan joka viikolle nyt sit jännättävää :D mä en yleensä miehelle oviksista huutele kun seksiä on riittävästi muutenkin.. mut eilen kyllä komensin sänkyyn aika reippaasti :D hehee... hullun hommaa tää lasten teko voi herranjestas!
Mites Syksyinen oot voinut?
 
Voi vide bättismami! Nyt tosiaan eletään jänniä aikoja! :nailbiting: Kiinnittyminen kyl sopis tuohon ajankohtaan täydellisesti ja sit vielä toi vahva o+!

Tänään jo dpo14 ja menkoista ei tietoakaan.. En jaksanutkaan käydä apteekissa eilen ja testasin taas One stepillä aamulla. Nega jälleen. Sais se täti jo saapua ..:arghh:
 
Otuski..niin eletään :O
Tuliko sulla bongattua ovista? Jos sieltä kuitenkin tulis plussa vielä?!?:)
Onko kokemusta pregchek r-testistä? Antaako se viivanpaikkaa/roskishaamuja?
 
Juu ovisplussa bongattu testillä kaks vkoo sitten:

DSC_0620.JPG


:shifty:
 
No sittenhän sulla otuski onpi hyvin jännät päivät ;) ovishan on voinut tapahtua vasta parin päivän päästä tosta plussasta..nyt vaan jännäämistä.. iik.
 
Sitä Bättis oon myös tässä laskeskellu ja yrittäny valaa toivoa itseeni :hilarious:

Mut pessimisti ei pety joten alkais nyt ne menkat!!
 
Takaisin
Top