Toinen haaveissa <3

Heii nyt vasta tuli mieleen kun lukasin miun kiertopäiväkirjan läpi et miullakin dpo 6 näytti ovistesti taas suht vahvaa viivaa :bored:

sketch-1459411360889.jpg


Miten äkkiä voi unohtaa tällaisen?! Oisko miun ovis ollutkin oikeesti vasta tuolloin, vaikka limat oli selkeet oletettuna ovisajankohtana.
 
Bättismami, voi vitsit mikä jännitysnäytelmä! Ootko vielä tehny ovistestejä?
Kiitos kysymystä, täällä voidaan oikein hyvin. Oireet loistavat poissaolollaan, mikä tietysti välillä vähän mietityttää, mutta sitten lohduttaudun sillä, että esikoisenkin kanssa raskaus oli suht oireeton. Eli oikeastaanhan olen todella onnekas :) Oli kuitenkin pakko tänään ostaa vielä Prismasta Pregcheckejä ja tarkistaa tilanne päiväpissasta. Ei ole kyllä vastaavaa ennen tapahtunut, mutta nyt testiviiva alkoi piirtymään jo samalla, kun väriaine levisi. Paksusti voidaan siis <3

Otuski, kai tuo ovis on periaatteessa voinut olla tuolloinkin..tai sitten sullakin kiinnittymistä ja nyt vaan odottaa vielä hetkisen ennen kun päättää testiin näyttäytyä..? Monethan täällä moittii noita herkkiä testejä, että näyttää negaa vaikka muilla testeillä on jo saanu positiivisen tuloksen. Olisko sulla mahkuja kokeilla jollain toisella testillä?
 
Joo syksyinen.. todellakin jännitysnäytelmä!!! Jännittää että mitä oli ja koska kaikki selviää. Ja kyllähän ne selviää :)
Joo. R-testi on helpottava tehdä jos haluaa vielä varmistella raskautensa.. ja kyllähän tuo kuulosti siltä että hyvin paksusti voit ;)
 
Syksyinen, itelläki esikoisen raskausaika oli niin oireetonta et luulin ettei masussa ketään ole, vaikka raskaustestien perusteella ei voinut erehtyä. Ekassa ultrassa pääsikin sit onnenkyyneleet kun pikkuinen näkyi voivan hyvin <3 Eli tosiaan, täytyy olla tyytyväinen jos selviää vähillä oireilla!

Joo, pitänee käydä tänään siellä apteekissa niin tulispa varmuus tähänkin ja ehkä se täti sit viimein kurvais paikalle :grumpy:
 
Syksyinen ihana kuulla että on vähäiset oireet! Mäki toivon seuraavasta raskaudesta oireetonta ku eka oli pyllystä :D

Otuski sais kyllä jo tulla jompi kumpi! Mieluusti se plussa ;)

Bättismami nyt vaan testejä hommaamaan ;)
 
Itse en oo ainakaa perinyt omalta äidiltäni "oireita". Sillä ei ollut mitään kummassakaan raskaudessa. Itse ykäilin ja olin sikiöasennossa ekat 2kk äitinikin puolesta. :bag: Olisi kiva jos tämä raskaus olisi helpompi, eikä ois niin pahoja oloja. Rv6 mulla ne olotkin alkoi esikoisessa. Nyt pari päivää ollu vähä jo, että ei oo epäilystäkään mitä oloja nää on. Oireeton raskaus on normaalimpi kuin tällänen pahoinvoiva. Siis sillee "normaalimpi" olotila ihmiselle kuin ihmiselle. :)
 
Tervetuloa Kazy ja Neita!

Toivottavasti niemjalla on enneuni siinä suhteessa että saat vauvan. Muut on toivottavasti vaan unien outouksia. :>

Vimma! Onhan meitä sentään muitakin jotka malttaa oireista huolimatta. :) Pidetään pää kylmänä niin kuluu vähemmän testejäkin. ;)

Höh bättismama että tuli nega. Toisaalta se ois ollut tosi nopeaa jos olisi tullut plussa. Ehkä se oli ovis tai se kiinnittymisplussa mitä joillain on ollut. Plussaa siis joko viikon tai kahden viikon päästä. :>

Toivottavasti täti tai mieluummin haikara löytää pian otuskin niin pääset odottamasta.

dpo9 (jos nyt pysyn itseni perässä, en jaksa tarkistaa) ja kuviteltuja(?) oireita voisin listata hajuherkkyyttä ja väsymystä. Ja mun tekis mieli paprikaa. Ja tortillapohjalle tehtyä pizzaa mut meidän ketsuppi loppu (eikä ole tomaattisosetta tms myöskään). :(
 
Seurailen täällä, en malta pysyä pois :) Dpo 11 ja jos ovulaatio ei olisi siirtynyt (kolme edellistä kiertoa 27pv) olisi tänään normaalisti kp1, mutta nyt sunnuntai on määränpää. Silloin aamulla voisin testata jos ei menkat ala ennen sitä. Testit odottaa kaapissa mutta minua ei jännä kyllä vielä huvita testata. Viilteleviä tuntemuksia oli dpo 6, viime päivinä on närästänyt, pissattanut tiheämmin ja väsyttänyt, mutta väsymystä on ollut muutenkin tytön ja oman sairastelun takia. Mielenkiinnolla odotan vaikuttaako 5x annos/pvä foolihappoa tässä kierrossa. Ovislimat ainakin oli hyvin selkeät.
Tärppitsemppejä naiset! :)
 
Hei. Oon jo pidemmän aikaa lukenut tätä palstaa ja nyt sain luotua omat tunnukset tänne. Eli Meillä miehen kaa yks lapsi (s.11/14) elektiivisellä sektiolla. Vuoden lääkäri käski odottaa, minkä jälkeen alettiin toista yrittämään. Nyt yrityskertoja on 4 ja eilen alkoi kuukautiset. :( Aloitin nyt vehnäalkioöljyn ja greippimehun käytön (näistä tullut luettua) jos se auttasi asiaa. Ovulaatiotestejä olen miettinyt josko tilaisi, mutta tunnostaa alkaako se taas tekemään stressiä enemmän tähän tilanteeseen. Ensimmäistä lasta ei tehty ollenkaan, koska se vain tuli..
 
Mamma 11/14 Oonkohan hassu kun minusta (ainakin vielä) ovulaation bongaaminen tikuttamalla on kivaa puuhaa :) Mielenkiintoista seurata miten oma kroppa pelaa. Voi johtua ettei ole koskaan ollut epäsäännöllinen kierto eikä o-ongelmia. Gynellä vahvistui ultratessa myös se että tunnistan kummalta puolelta munasolu irtoaa. Mutta eipä tuokaan automaattisesti auta. Muutenhan olisi tärpännyt ekassa kierrossa jo...
 
Vargynjallahan todella lupaavan kuuloisia oireita! Iiks, alkaa jännittäää:nailbiting:

Otuski, hö että ei nyt ollutkaan sitten tärppiä tullut.. Mut kiva tietty, että kierto ei venähtänyt turhan pitkäksi ja pääsette pian taas tositoimiin :) Uusi kierto on aina uusi mahdollisuus, jospa neljän viikon päästä jo tuijottelisit epäuskoisena kahta viivaa testissä <3

Neita, hyvä vaan jos ovistestailu on kivaa! Vaikuttaa ainakin siltä, että sulla on hyvä ja rento asenne yrittämiseen. Pidä se! Ja tuo on ihan totta, että tässä raskautta yrittäessä kyllä tutustuu omaan kroppaan ihan eri tavalla ja oppii oikeasti tunnistamaan kierron eri vaiheita, joskus paremmin joskus huonommin :D
 
Huh kun taas paljon kirjotuksia tullut :)
Vargynja mä pidän ainekin peukkuja sulle että tulis plussaa pian!!
Ja joo.. oishan se ollu ihme jos plussaa näyttäis edes vielä..

Kävin tänään akupunktiossa! Vitsi että oli hyvä. Rentoutunut olo kaikinpuolin. Nyt jaksan viikon tai pari odotella ;) seuraavan kerran testaan ens ke!
Tervetuloa mamma 11/14. Tsemppiä uuteen kiertoon,kyllä se plussa sieltä tulee :)
Otuski.. voihan kinkkuli.. mut nyt pääsette uuteen kiertoon puhtaalta pöydältä!!:)
 
Ja ai niin... tänään testasin ovistikun.. plussaa näytti :O!?! En tajuu... ku eilen jo haalenikin... kuka tietää mitä mun sisuksissani touhutaan :D
 
Takaisin
Top