Toinen haaveissa <3

Onko teillä kokemusta One Stepin herkistä testeistä? Antaako usein viivanpaikkaa/turhaa haamua?

Kaivoin aamuisen testin roskiksesta ja olen näkevinäni siinä tooooodella hailakan haamun. En tiiä onko se sit kuitenkin viivanpaikka..

http://aijaa.com/stYont

Näenköhän omiani.
 
Minäki tilasin joskus paketillisen noita one steppejä ja tuntui kyllä että hailakkaa viivaa tai jotain viivantapaista näyttivät jatkuvasti :meh: En aio niihin enää rahojani tuhlata. Pregcheckit on ihan hyviä ja edullisia ja niitä saa melkein kaikista marketeista.

Bättismami, löytyykö raskaustestiä?? Toki kannattaa varmuuden vuoksi pistää peitotkin vielä heilumaan jos onkin kyse "vain" ovulaatiosta :wink

Mulle on taas käymässä vanhanaikaisesti ja huomaan näin loppukierron lähestyessä alkavani roikkua palstoilla jatkuvasti. Koska palstailu edistää raskaaksi tulemista, right :smug: Luonnollisesti olen jo elätellyt myös mielikuvaa jouluvauvasta :rolleyes: Sukulaiseni sai viime yönä vauvan pari kuukautta etuajassa ja mitä tekee tämä tantta liki tuhannen kilometrin päässä, no tietysti vollottaa silmät päästänsä. EIKÄ SIINÄ VIELÄ KAIKKI, jumalauta näin ikkunasta että naapurin emäntäkin on paksuna :mad: Mikä siinä onkin ettei se haikara löydä tänne meille ollenkaan?
 
Voi Avvi . Tiedän niin ton tunteen <3
No ei oo raskaustestiä.. mut vakavasti harkitsen sellaisen hankkimista :O vaikka siitä oviksesta vasta viikko.. vai onko mulla nyt toinen ovis? Aaargh...
 
Tervetuloa Vanillap minunkin puolesta! Tää on kyllä tosi kiva palsta ja kivaa ja kannustavaa porukkaa täällä, että toivottavasti saat kaipaamaasi vertaistukea meistä. Mä olen ainakin kokenut saavani paljon tsemppiä täältä ja on ihanaa jännittää muidenkin puolesta.

Pilvilinalle toivottelen rauhallista mieltä ja tyyneyttä odotukseen. Tiedän, se ei ole helppoa. Kaikenlaiset kummitukset pelottaa ja mitä enemmän lukee mitä erilaisimmista epäonnistumisista, sitä enemmän itsekin voi alkaa pelätä. Ehdottomasti hengaat täällä mukana edelleen ja samoin Syksyinen! On ihanaa kuulla, että se raskautuminen on onnistunut edes jossain, valaa uskoa meihin muihinkin. Vaikka olen kyllä Avvin kanssa samaa mieltä aina välillä, että miks kaikki muut, miks en minä... :mad: Mutta tämä ei siis koske ketään tässä ketjussa plussanneita! :p

Bättismami, erikoista on, ja jännää! Testaises nyt vaan kaikkia testejä, jospa r-testikin näyttäis plussaa!

Täällä lähestytään oletettua oviksen ajankohtaa. Laskin laskurilla nyt 33 päivän kierron mukaan (kaks edellistä ollu 33, synnytyksen jälkeen alkoivat marraskuussa vaihdellen 31-34 päivää) ja ovis olis ens viikon tiistaina. Ajattelin, että jos sitä seksiä olis viikonlopusta lähtien joka toinen päivä tonne ens viikon puoliväliin, niin ei ainakaan jää siitä kiinni. :grin Mäkään en ole hankkinut ovistestejä vielä, jos ei tästä kierrosta tärppää, niin sit otan varmaan käyttöön.
Mulla on kyllä tosi hyvä fiilis tästä kierrosta ja aion yrittää olla positiivisella mielellä! Raskaus sopis mulle tähän kohtaan nyt oikein hyvin. :couchpotato:

Jännäilläänpäs nyt niitä seuraavia testejä. Onkos kukaan testaamassa tällä viikolla?
 
Joo, kaivelin nuo edellisetkin negat pyöritelläkseni niitä ikkunan edessä ja totesin et niissäkin samanmoinen viivanpaikka. Argh pieni toivonkipuna ehti jo herätä :hilarious:

Taidan silti käydä tänään apteekista testin ja varmistaa huomenaamulla..

Menkkojen pitäs alkaa ihan viimeistään perjantaina (silloin dpo 15?) eikä masussa ole ollu nyt mitään menkkatuntemuksia.
 
Onnea Olivia tulevaan yritykseen!

Onnea Pilvilinna kunnon plussasta! Varmasti vaikeaa, mutta yritä vähän nauttiakin raskaudesta. <3

Syksyinen, mukavaa että on joku muukin joka ei aloita testailua dpo10 tienoilla. :> (Eikä siis millään pahalla niitä kohtaan jotka ei malta odottaa. Ymmärrän teitäkin, mutta itselle ei sovi se tyyli.)

Kuulostaa siltä niemja, että siellä vähintäänkin yrittää tapahtua jotain.

Tervetuloa vanillap! Täällä on ainakin oman kokemuksen mukaan mukavaa porukkaa ja saa vertaistukea ja sympatiaa. Itse sain esikoista yrittää yli vuoden... Plussa tuli lopulta kun oltiin päätetty että seuraavan kierron alkaessa hakeudutaan tutkimuksiin. Se seuraava kierto ei sitten ikinä alkanutkaan. Toivottavasti sun ovikset saadaan käyntiin piakkoin.

Kuulostaa kummalta bättismama. Kannatan kanssa raskaustestin tekemistä. Jos sulla on kiinnittynyt varhain ja ovistestissä näkyy raskaus. Peittojen heiluttelu voi kanssa olla ihan järkevää siltä varalta että ovis on kuitenkin nyt.

Mä en nää otuski sun testissä mitään. :\ Tosin olen muutenkin näkemään haamuja. Mut jos menkat on vasta tulossa, se voi vielä ihan selväksi plussaksi muuttua. :>

on. Olin tuntevinani dpo5-7 jotain kipuja alavatsalla. Olisikohan mullakin pikkuinen siellä hyppinyt etsien hyvää kiinnittymispaikkaa tai kaivellut perustuksia... Tänään dpo8 eikä ainakaan toistaiseksi ole ollut mitään tuntemuksia. Pöh, mun piti tjottailla ja täällä mä tulkitsen kaiken plussan enteiksi. :D
 
Täällä alkaa olla myös toinen lapsi haaveissa. Esikoinen on nyt 1v 3kk. Jos seuraavasta kierrosta tärppäis, niin ikäeroksi tulisi tasan kaksi vuotta. Ensimmäisen kohdalla tärppäsi heti ensimmäisestä yrityksestä, joten toiveet on korkealla...:love7
 
Ovistestit haaleni sen kahen päivän jälkeen ja r-testissä näky vasta dpo17!! Eli kiinnittymisessä tullut piikki sattu osumaan ovistikkuun :) ja masuvauvan koko vastaa tikutettua ovispäivää..
 
Takaisin
Top