Eipä o itelläkään esikoisen syntymän jälkeen juur missään viihteel käytyä, ei oikeen ees kiinnosta enää, on tainnu tulla juostuu baareissa jo ihan tarpeeksi. Viimeks oltin heinäkuussa juhlimas meidän häitä ja sen jälkeen en sit o juonut, ku tulin raskaaksi, joka tosin päätty keskenmenoon.. Sitten oli kk väliä ja olin taas raskaana eli aloin oottaa tätä meidän tulevaa touko vauvaa.. :)
Mies käyttää melko vähän alkomaholia. Muutaman kerran käyny laivalla työporukan tai kaverin kanssa..
Mä olin esikoisen synnyttyä vaan 2 yötä sairaalassa (Lohja HUS). Esikoinen synty to illalla 21.44 ja me lähettiin lauantai iltapäivällä kotiin. Huone oli sellanen, mis tais olla 4 paikkaa. Samaan aikaan meidän kans siel oli vaan yks äiti.. Huonosti nukuin, ne kätilöt välillä herätti mua keskellä yötä ja kyseli, monelta oon syöttäny pojan.. Kiva vaan, ku yleensä edellsestä syötöstä oli about 2h ja sit ne tulee ja herättää.. Outoa mielestäni, kun kyse oli kuitenkin täysiaikasesta vauvasta (syntyi 42+0). Olin tosi väsyny ja välllä nukuin sit myös päivällä sillon, ku vauva nukkui (mies kävi illalla kattomassa meitä).. Suihku ja wc oli heti huoneen ulkopuolella. Suihkus kävin vaan pari kertaa sairaalassaoloaikana. Ekan kerran synnytyksen jälkeen, jonka ajan mies oli vauvan kanssa. Ja toisen kerran menin, ku kätilö tuli hakee vauvan punnitukseen ym ja sano mulle et voin sillä aikaa käydä suihkussa.
Sen verran tähän lisään, et mä olin ainakin ne ekat 3kk toosii väsyny vauvan syntymän jälkeen. Meillä vauva itki ekat pari kolme vko lähes koko ajan sillon, ku oli valveilla ja nukkui vaan pienissä pätkissä. Ekat viikot nukuin öisin ehkä 3h yön aikana yhteensä pätkittäin ja sit päivisin nukahtelin aina sillon ku vauvakin nukkui.. Nyt vähä jännittää, et miten menee sit ku tää kakkonen syntyy, koska ei voi enää samalla tavalla päivisin nukkua, ku pitää kuitenkin esikoinenkin hoitaa..