Tammikuun turinat

onks kellää muulla ongelmia tän sivuston kanssa? välillä ei pääse koko sivulle ku menee haku sivulle ja sit jos yrittää täältä keskustelupuolelta palata takasii etusivulle ni menee hakusivulle... tehnyt tätä jo pari päivää....
 
Jooh, oli iha kiva uv:n vaihde meillä vaikka nyt aamust oli paha mieli noiden läskiks haukkujien takia. Syötiin tortilloi ja meikä joi karpalo kuohujuomaa ja mies veti pienet kivaiset täs koton miu kaa. Käytii kattoo mahtava kaupungin ilotulitus joka kesti yllättävän pitkään yli 10min. Katottiin telkkaa ja käytii saunassa ja oli iha kivaa. Vaikka alkuun ketutti, kun yleensä meil on jonkinmoiset bileet ja nyt kukaa ei kyselly meitä mihinkää. Mut oli kivaa kaksinkin. :Heartred :Heartred Nii ja tinatki valettiin. "Rikas" vuos tulossa. Ainaki tapahtuma rikas.. lapsen syntymä, miehen valmistuminen ja jokin muu kiva tapahtuma kans.. :P

Koira tosin teki muuttoa wessaan häntäkoipien välissä koko yön. Oli kääriny miu vaatteist suoja pesän itelleen ja keränny lelunsa ja tietenkin sen oma rakas Kalevi oli kans viety turvaan vessaan. :)
 
kirjottelinkin jo tonne huhtikuisten puolelle mun uv:n kuulumisia mutta lyhyesti nyt tännekin. mulla on edessä sellanen tilanne että rankkojen supistusten takia joudun tän viikon jälkeen vetäytyyn pois töiden parista. tekemättömyys on jo ollu henkisesti rankkaa ja jatkosta tulee varmasti vielä rankempaa, mutta näin on nyt tehtävä jotta pikkupallero saa vielä rauhassa kasvaa masussa. mieli on nyt aika maassa mutta ehkä tää olo tästä pikkuhiljaa helpottaa...
 
^ voi sinua hymykuoppa! Se on varmasti rankkaa... Pitäis olla tyytyväinen että jaksaa käydä töissä vaikka välillä se tuntuukin "rankalta". Mutta tietysti vauvan paras on nyt tärkeintä! Koeta jaksaa ja tsemppiä!
 
Mulla kans samanlaisia ongelmia näiden sivujen kans. Hymiöitä en voi käyttää ollenkaan kun sivut jumittuu ja tipahtaa.
 
Mä joudun jatkuvasti siihen error, file not found(tai mikä se nyt onkaan..) -sivulle, kun koitan laittaa vau.fi. Joo ja hymiöistä tilttaa.
 
Avatkaa ne hymiöt tuosta yläpalkista tuon hymynaaman kohdalta. Mullakin tilttas aiemmin, kun avasin tuosta missä lukee Hymiöt. Nyt ei tilttaa enää.

Ylihuomenna rakenneultra... Vähän jänskättää jo :)
 
Hei mä oon tosi reppana, mutta mistä saatte noita ihania raskausviikko kuvia? :smiley-ashamed008
Ny hyviöt toimii, kiitos! :biggrin
 
Ihan ku klikkaa jonkun muun laskuria pääsee Lilypiehen tekeen oman. Sielt sit lisätään joku koodirimpsu (mulle selvisi oikea vaihtoehto vasta kokeilemalla) allekirjoituksekseksi. Vai oliks omissa asetuksissa tuota varten ihan omakin kohta?
 
tuolla jossain foorumin yleisellä puolella on jossain ohjeet tickerin lisäämiseen! sieltä ainakin löytyy se oikee koodi mikä pitää lisätä allekirjotukseen :)
 
Hymykuoppa, voin ehkä hieman ymmärtää miltä susta tuntuu, vaikka mulla ei vielä ookkaan laitettu "lopullisesti" sairaslomalle. Supistukset on kyll pelottavia!
Ja kun työ on erittäin fyysistä niin kyllä tässä pitäs olo aika paljon kohentua ennenku voin töihin palata. En tiiä meneekö tällä yhden vkon saikulla ohi.
 
22 viikkoa, "22 viikkoa" tajusin vasta neuvolassa että nyt nämä viikot sitten lentää vaan :D Vika kuukausi ja vikat viikot ovat rasittavia kun vaan odottaa synnytystä, mutta siellä ollaan ennen kuin arvaammekaan!
 
Mun munuaisille kuuluu hyvää. Kontrollilääkäri oli tänään ja urologi kehui mua neljännen lapsen vuoksi "esimerkilliseksi kansalaiseksi, kun tämä maa tarvitsee veronmaksajia". Eli pissakivi oli ja meni ja kun muistan juoda ja liikkua ja syödä maitotuotteita kohtuudella, niin jatkotoimia ei tarvita. Ehkä elämäni turhin lääkärikäynti oli tämä tänään, mutta lämmittäähän nuo kehut sentään mieltä.:rolleyes:
 
Mulla menee vähän hermot. Ei tickeri näy kuin tuollain koodina! :angry
 
Pioni: klikkaa logosta Kuva. Se pyytää URL-linkkiä. Lisää se sieltä Lilypie:n listasta. Tolleen mä sain sen liitettyä. Koodina mullakaan ei suostunu toimimaan. Ja testaa se siellä allekirjoitus-sivulla painamalla Esikatsele
 
Takaisin
Top