Mä nukun samalla tavalla kuin röppö. Ja joskus kylkiasennos. Selällään en pysty kauan olee, kun tulee huono olo..
Noist valmennuksista ei o edelleen ollu mitään puhetta, mut en kyl koe tarpeelliseksi edes ku on vielä esikoisesta aika hyvin muistis ne jutut. Outoa, et täällä jollai on laitettu ne noin myöhään? Luulis pääsevän johonki aiempaan ryhmään, muistelen et me oltiin esikoisen odotusaikana sellases ryhmäs, jossa muilla oli la 1-2kk aiemmin kuin meillä..
Synnärille tutustumiseen kuulema pääsee ensisijaisesti vain ensisynnyttäjät. Mut synnäriltä mulle sanottiin rakenneultran yhteydessä, et voin soittaa ja kysellä sit siin rv 34 tienoilla,et mahtuuko mukaan tutustuu, koska sinne synnärille, mihin meen, on tullu uudet tilat esikoisen syntymän jälkeen. Mut voipi olla, et en edes kysy, pääsenkö, ku periaattessa jo tiedän, mistä on kyse :)
Nyt kun toukokuu vaan lähestyy, niin alkaa enemmän ja enemmän mietityttää, et miten sitä jaksaa, jos en saa nukkuu ollenkaan.. Esikoinen nukkuu usein yöt todella huonosti, nytkin valvon toista tuntia yhden.tunnin unien jälkeen ja toivon että esikoinen nukahtais.. Hän siis heräsi noin tunnin unien jälkeen, joille oli nukahtanu vasta vajaa 3h "nukutuksen" jälkeen.. :/ Vauva puolestaan potkii masussa.. Mietin vaan, et miten nää menee sit ku vauva on syntynyt, valvooko molemmat lapset vuorotellen,nii et mä en saa nukkuu ollenkaan..