Mulla on kaks kaverii luvannu tulla synnytykseen mukaan, mutku kummatki on raskaana, eli toisella ois silloin touko/kesäkuussa pieni vauva ja toinen sitte viimesillään raskaana. Sille tokalle oon kyl sanonu et en huoli mukaan, ku käynnistyy vielä senki synnytys ja sen la pitäs olla kuukaus mun jälkeen
Mullahan ei oo käsitystä viel siitä että sitä vauvaa ruokitaan 2 tunnin välein jo siel sairaalassa(en tullu ajatelleeks), aattelen vaa nyt et jos herätys 2 tunnin välein ja tsiljoona muuta vauvaa äiteineen siinä puuhaamassa ja hoitsut ramppaa ni tällanen herkkävaistoinen varmaa valvoo ihan koko ajan. Vieraas paikas rentoutuminen vieraiden keskel on kyl sit aika haaste. Ehkä nukupilleri sit jos ei tuu mitään. Korvatulpissahan mä nukun jo kotona, mutku kuulen niiden läpikin
Mä en oo oikeesti mikään "prinsessa hienohelma", mun uni vaan stressaantuu tosi helposti ja se on mun suuri heikkous. Yks yö ei oo mitään, mut uniongelmista kärsivällä ei ookaan kyse vaan yhden tai parin yön valvomisen aiheuttamasta väsymyksestä. Lääkäri joskus ta:lla sano et munlaisten säpsyköiden vuoksi ihmiskunta on hengissä, koska meidänlaiset herätti muut kun pedot hyökkäs. Noh, se ei nyt lohduta kauheesti..
Kotirintamal on onneks oma isä eläkkeel(eli hyödynnettävissä), äiti tietty varmaan kans ja sisko joka asuu samal asuinalueella. Ne kyl varmasti auttaa, jos tää äippä uupuu ihan kokonaan.
Mä nyt kovasti toivon et kättärillä ois sellanen vaiks 2 hengen huone tai sit kaikki muut synnäis just eri päivänä ku mä ni ois vähän rauhallisempaa
Et sovitaanko niin, mul on 21.5. lähimain ni ei kaikki kättärin porukka synnäis just sillon 
Mullahan ei oo käsitystä viel siitä että sitä vauvaa ruokitaan 2 tunnin välein jo siel sairaalassa(en tullu ajatelleeks), aattelen vaa nyt et jos herätys 2 tunnin välein ja tsiljoona muuta vauvaa äiteineen siinä puuhaamassa ja hoitsut ramppaa ni tällanen herkkävaistoinen varmaa valvoo ihan koko ajan. Vieraas paikas rentoutuminen vieraiden keskel on kyl sit aika haaste. Ehkä nukupilleri sit jos ei tuu mitään. Korvatulpissahan mä nukun jo kotona, mutku kuulen niiden läpikin
Kotirintamal on onneks oma isä eläkkeel(eli hyödynnettävissä), äiti tietty varmaan kans ja sisko joka asuu samal asuinalueella. Ne kyl varmasti auttaa, jos tää äippä uupuu ihan kokonaan.
Mä nyt kovasti toivon et kättärillä ois sellanen vaiks 2 hengen huone tai sit kaikki muut synnäis just eri päivänä ku mä ni ois vähän rauhallisempaa