Onnellinen
Näppärä viestien naputtelija
Täällä ollaan kärsitty nyt muutaman päivän ajan paineen tunteesta. Aina kun vähän enemmän liikkuu tai nousee ylös niin on sellainen jatkuva kiputiloja tuolla alakerrassa. Ja vessassa saa vähän väliä käydä päivän aikana. Ei paljon tuu, mut helpottaa oloa. :) Ja samalla vatsa on muutenkin sekaisin milloin aion ummetusta tai sitten toinen ääripää.
Onneksi mies ny ollut sairaslomalla, niin ite päässyt paljon vähemmällä. Esikoinen on ainakin ollut tyytyväinen kun iskä ollut kotona. Maanantaina sit menee takaisin töihin. No on sitten isyyslomalle kaks viikkoa vauvan synnyttyä ja sit viel talviloma siihen päälle.
Tällä viikolla mulla ei ollenkaan neuvolaa ,mut onneksi tiistaina on sitten. Viimeksi oli tässä vaiheessa jo joka viikko, mut kai tää tästä.
Kaikki tää on kuitenkin outoa, kun esikoisesta ei tälläistä ollut. Ja kaikenlisäksi vauva on ollut kyl todella aktiivinen. Oli sit missä asennossa tai tekee mitä, níin kamala potkiminen kylkiluiden/keuhkoihin ja sit käsillä nyrkkeillään tuota virtsarakkoa.
Onneksi mies ny ollut sairaslomalla, niin ite päässyt paljon vähemmällä. Esikoinen on ainakin ollut tyytyväinen kun iskä ollut kotona. Maanantaina sit menee takaisin töihin. No on sitten isyyslomalle kaks viikkoa vauvan synnyttyä ja sit viel talviloma siihen päälle.
Tällä viikolla mulla ei ollenkaan neuvolaa ,mut onneksi tiistaina on sitten. Viimeksi oli tässä vaiheessa jo joka viikko, mut kai tää tästä.
Kaikki tää on kuitenkin outoa, kun esikoisesta ei tälläistä ollut. Ja kaikenlisäksi vauva on ollut kyl todella aktiivinen. Oli sit missä asennossa tai tekee mitä, níin kamala potkiminen kylkiluiden/keuhkoihin ja sit käsillä nyrkkeillään tuota virtsarakkoa.
Tänään ilmoitti, että olohuoneen pöydästä luovutaan, jotta saadaan hyvä paika vaavin kölliä, varsinkin siinä vaiheessa kun alkaa lähtemään liikkeelle! Mies ei ole todellakaan mikään puhelias tunteistaan, toisin kuin minä, niin tuommoiset on niin ihania hetkiä.
On se vaan eri juttu, kun se tuo nuo aatoksensa kuuluville, vaikka kyllä mä tiedän sen muutenkin olevan innoissaan. :)
Nyt kun mies ollut kotona saikulla, niin ollaan yhdessä molemmat pakastimet sulatettu. Toinen kyl sulateltiin myös viime vuona, mut en muista koska oltaisiin toi toinen. Mut nyt viel pitäisi jääkaappi pestä, niin ne ovat kaikki sitten kunnossa. Eilen kyl mies teki melkein suursiivouksen. Ite ehdotin perus imuroinnit, ja se hieman karkas käsistä. Tänään oon sitten siivoamisen lisäksi tehnyt rapparipiirakan ja vaniljakastiketta. Kohta voisi mennä sitä sitten maistamaan 
On ihan kamalaa. Tänäänkin vedin melkein kahden tunnin päikkärit. Silti nukun yöllä 7-8 tuntii. Et kerran tai kaks herään vaan yöllä.