Mä todella toivon, että meillä lähtee kestoilu hyvin käyntiin! Saatiin niin hirveä kasa niitäkin sieltä miehen siskolta. Niillä ainakin pitäis pärjätä koko vaippaikä, kolme poikaa jo pärjänneet. Itsestähän se vaan riippuu sitten, että jaksaako. :P En kyllä meinaa ottaa mitään paineita, jos tuntuu, ettei rahkeet riitä, niin sitten vaan 'maailmanlopun vaipat' kehiin. (Miehen sisko kutsuu kertakäyttövaippoja noin :D Se 'vähän' hurahti

)
Mä olen täällä soitellut äitiyspolille ja muualle eestaas koko päivän, kun mun perjantain ajoissa oli jotain häikkää, ja sitten ei ollutkaan ja olikin ja eipäs ollutkaan. Sitten olinkin niin sekaisin, että soitin vielä kerran ja kysyin. Ja ihan hyvä että kysyin, koska olisin sitten mennyt väärään aikaan. :D
Oon myös käynyt edelleenkin läpi kaikkia tavaroita ja järjestellyt uudestaan. Uskalsin jopa koskea 'kaikkein pyhinpään', eli kirjahyllyyn. Mielessäni toistelin 'Do it for the baby' ja raa'alla kädellä laitoin viisi paperikassillista myyntiin meneväksi.

Tohon kyllä jäi vielä vaikka kuinka paljon silti! On vaan himolukijalle kova pala luopua omistaan.

Mulla on lastenkirjojakin kamala kasa jo vauvan huoneessa. :D Parasta olis nyytin satuja arvostaa.
Omat nännit on tähän mennessä pärjänneet Ceridal-öljyllä, ovat lähinnä kuivuneet. Toki välillä ovat jotenkin hassun tuntuiset. Et osaa selittää, ei tunnu pahalta, mutta jotenkin kihelmöivät kylmänkuumina. :D
Toi noiden oireiden tarkkailu on kyllä... Itse jaksan kyllä paasata, ettei ihmiset niin kauheesti niitä raskauden alkumetrejä ja jokaista yrityskertaa tuijottais niitä oireita, kun hulluksi tulee siinä, mutta nyt oon sitten kauheesti lukemassa oireita itsestäni synnytykseen liittyen. :D