Tammikuun turinat

Minipallo

Vauhtiin päässyt keskustelija
Klo 03:15
Noniin. Niin sitä vuosi vaihdettiin!!! Vähän tietyllä tapaa haikea fiilis, kun viime vuosi jäi taakse, kun tapahtui niin paljon mukavia asioita, mm. Tieto Juniorin tulosta, oli kaunis kesäloma jne.

Meillä alkoi nyt sitten heti tänään häätö yritykset. Päivemmällä könysin ostamaan lapsille säilytystilaa leluille. Samasta systeemistä saa myös pöydän, joten säästetään tilaa.

Uutta Vuotta mentiin juhlimaan ystäville. Sinnekin könyäminen oli ihan tuskaa, joten jäin siellä sohvalle makaamaan, kun muut menivät ampumaan raketteja.

Kun kello oli tasan kaksitoista, ukko meni katsoo rakettien räiskettä ja minä könysin saunan lauteille. Ukkokin liittyi joukkoon ja suihkussa koettiinkin jotain herkkää. :)

Et nyt sit huomen voisi siivoilla ja menä reippaalle lenkillekin vielä kiduttamaan kroppaani.

Ei voi muuta sanoa, kuin että tämä on kyllä ihan hullun touhuja. Ensix makaan viikkotolkulla, ettei kaveri tulis ennen aikojaan. Sitten hinkkaan ja rasitan itteni puolikuoliaaksi, et lähtis tulee vk 35 jälkeen, ettei kasvaisi liian isoksi. Heh, näin meillä tämä naisten elämä vain välillä menee.

Oikein pirtsakkaa tammikuuta ja iloista Uutta Vuotta kaikille kanssaodottajille 2014. :)

Klo 6:45
P.S. Kävin äsken vessas ja nyt tuli kyl iha selkeesti loput limatulpat. Oli sellasta viirumaist verta ja limaa aikalail. Josko noi häätöyritykset olis tehnyt nyt tehtävänsä ja ipana tulis..

Voi minipallo!! Onpa jännää, saas nähdä saatko helmikuulaisten ekan vauvan :) mulla on kohdunsuu kiinni ja kohdunkaula ylhäällä, eli ei vielä toiveita synnytyksestä ainakaan luonnollisesti :D pidetään sulle peukkuja, että kaikki menee hyvin! <3

Blaublumme: itel ihan samanlainen fiilis. Vois vain nukkua. Kohtu tosi arka ja polttelee ilkeästi. Silmiä kirvelee, kun ovat niin kuivat.taidampa ummistaa simmut vielä ihan hetkeex.

Sellainen tuli mieleen, kun lueskelin näitä meidän juttuja, niin oletteko kokeneet, että palsasta ja kirjoittelusta on ollut apua ja tukea.

Itse olen iloinen, kun aloin kun aloinkin tänne kirjoittelee, vaikka meitä ei täällä montaa aktiivista ole. Välillä olen ehkä vähän potenut huonoa omaa tuntoa, kun olen jaksanut valittaa, valittaa ja valittaa. Ja mikä meinaa välillä vähän unohtua, että nämä jäävät tänne ja kuka vain voi lukea näitä, niin tänne kirjoitellu on välillä tuntunut hiukan 'alastomalta', vaikka nimimerkkien takana ollaankin. Kuitenkin kun on tullut kirjoiteltua ummet ja lammet parisuhteesta, omasta kropasta, elämästä, tuntemuksista jne.

Ai nii! Blaublumme, miten sun niitten syömisten, kilojen ja rauta arvojen kans kävi, vai aloitko syömää vain kiltisti rauta nappeja?

Minipallolla onkin jännät paikat. :)
Mulla on vielä ollut sen verran hyvä olo, että otan mielelläni vielä tämän kuukauden lisää valmistautumisaikaa. (Sitä paitsi tammikuussa olis vielä vähän sellaista pakollista menoa mihin pitäis päästä.. Mutta jos ei pääsee niin ei sitten pääse, kaipa ymmärtävät kuitenkin.) Toivon vaan ettei käynnistykseen joutuis, kun on äidilläkin mennyt yli lasketun ajan ja käynnistetty tipalla..

Mies ja koira onnistuu näköjään aika hyvin tuhoamaan tuota 6kg:n kinkkua, taitaa loppua hyvin ennen kuin lähdetään kyläilemään. Mää kun en kuitenkaan ihan niin innostunut siitä ole, että kilotoulkulla lappaisin suuhuni.

Panda: varmaan täs käy mulla loppupeleissä just noin. Ehditte kaikki muut poxahtaa, ja mulla tämä vain pysyy ja pysyy.. Just syötiin aamupala ja massuu polttelee. Koht pitäis lähtee lenkille.

Ugh, on vain hirmu väsy fiilis ja mitään ei jaksais. Itse asiassa.. Outoa! Koko ajan on ollut sellainen megalevoton olo et haluasi tehdä sitä, tätä ja tota. Nyt kun voisin, niin olen megaväsy..ehkä pitää ottaa vauhtia tuolta sängystä :)

Täällä yksi hiljainen taustailija, moro! Esikoisen odotusaikana olin tosi aktiivinen keskustelija, mut nyt kakkosen odotuksessa ei ole aikaa ollut samalla tavalla. Olen ehken kerta viikkoon käynyt lueskelemassa täällä, joten ootte tulleet tutuiksi. :)

Saapa nähdä miten Minipallo sun käy... Tai hyvin tietty, mutta oletko ekojen synnärille lähtevien joukossa. Minä lähden kisaamaan kärkijoukkoon, sillä synnytystapani on suunniteltu sektio. Olen saanut alustavan päivämäärän, ei ole enää montaakaan päivää! Reilun viikon päästä maataan taas leikkurissa, ja pääsee tapaamaan pienen tulokkaan! Sairaalakassi on paperilla valmiina, puuttuu enää käytännön toimet. :)

Nyt kun otan loppupäivät levon kannalta, liityn mielelläni jutusteluihinne mukaan! Kännyllä kirjoittelu on tushkaisen hidasta, mutta aikaahan tässä kulutellan!

Nine. Tervetuloa joukkoon! :)

Milloin sinulla on sektioaika ja missä päin Suomea asustelet? Onko sinulla raskausmyrkytys tms, kun sektioon joudut/pääset.

Meikkis nukahti uudestaan, et olen nyt vetänyt unta periaattees kellon ympäri, mikä on ihan outoa. Ja outoa on myös et mua ei närästä, eikä supista.. Ainoa mikä vaivaa on tuo nivuskipu.
Voisi melkein todeta että oloni on väsymystä lukuun ottamatta aika vaivaton :D nice!!!
Juniorikinon ollut tosi hiljaa ja liikkumaton.. Hikkaili tuossa sentäs.

Huomenna meidän pitäisi könytä Mäntsälään kattoo omakotitaloa. Kohde löytyy helposti oikotieltä, jos ajankuluxi haluaapi käydä kurkkimassa. Hp. Oli 215t ja os. Isolakeentie 20.
Meikkis on ihan intopiukeena!!

Ainoa iso miinus alkaa olla, että miehelläni alkaa olla vähän pitkä työmatka..
Phuh. Nyt on pakko mennä suihkuun ja sit sinne minilenkille.
Voikun huomenna paistaisi aaaarinko!

Blaueblumme, mulla on auttanut noihin jalkakramppeihin se, että pidän jalat lämpimänä. Oon aina nukkunu pitkävartisten villasukkien kanssa, mutta nyt raskaana ei ole ollut toivoakaan nukkua ilman pitkiä housuja siihen lisäksi, muuten on taas heti yöllä tai aamulla pikkasenkin venyttäessä iskenyt kramppi päälle. Ja aamulla tokkurassa kun sitä ei edes tajua, että kun venytän -> seuraa kramppi, vaan sitä parin minuutin päästä venyttää tottumuksesta taas uudestaan ja uusi kramppi päälle. :schocked028

Mulla ollut tänään tosi tuskainen päivä, vauva on tosi alhaalla ja ahdistava olo heti kun vähän liikkuu.. Lisäksi hirveä päänsärky ja poskiontelosärky.. Ja ihan voimaton olo. Jäin kotiinkin kun mies lähti poikaa hakemaan mummulasta ja uuden vuodenpäivän lounaalle.. En vaan jaksanut lähteä..
Mullakin on tunne, että eipä tule täällä paljon muuta kuin valitettua tästä olosta, mutta eipä tässä paljon muuta ole mielessä kun tämä kurja olo, mikä rajoittaa kaikkea tekemistä..
Itse tykkään hirmuisesti tästä foorumista. On tosi kiva kuulla kohtalotovereista, miten teillä menee ja kiva huomata että ei ole omien ajatustensa kanssa yksin :) aina ilolla luen teidän muiden kuulumisia <3

Missäs sitä sitten valittaisi jos ei täällä? Säästää puolisoaankin, kun täällä ehkäpä jaksetaan paremmin kuunnellakin sitä valitusta. Eli valitetaan vain jos siltä tuntuu. :smiley-angelic002 :thumright

Onpa upeat sisäpinnat tuossa Minipallon mainitsemassa talossa! Wauh! Tommoset määkin voisin laittaa siihen tulevaan asuntoon mikä toivottavasti jossain vaiheessa vielä löydetään (=lue kun on varaa).

Mutta taas tämä, tosi vähän jos ollenkaan ei sanota mitä talo sisältää ja milloin/miten niitä osia on rempattu.. Ton ikäsessä talossa vois jo olla laitettu, mutta jos ei ole niin on vähän huonompi juttu. Vanhoilla pintakaluilla kun tulee vielä toimeen, mutta kaikki katto-ongelmat, ikkunat, putket, lämmitysjärjestelmän ongelmat, lämminvesivaraajat jne. alkaa olla välttämättömiä rahareikiä.. Puhumattakaan maapohjan tai veden kerääntymisen vaikutuksista rakenteisiin..

Panda: oli siin maininta et sisäremppa tehty 2012.

Kysyin välittäjältä, niin putkia ym ei ole tehty.

Mä olen kyllä tykännyt tästä foorumista. Seikkailen tuola muillakin palstoilla, kun täällä meidän 'omalla'. Kun itsellä ei tosiaan ole yhtään 'omaa' kaveria ennestään, jolla olisi lapsia tai olisi raskaana, on tää ollut aika korvaamaton paikka. :)

Muutenkin, kun olen tämmöinen vähän yksinäistä laatua... :P

Heippa jälleen !!

Täällä uusi vuosi vaihtui mun vanhempieni luona. Vanhemmat olivat kyl poissa, mut katsottiin koirien perään ja yks pata räjäytettiin ilmaan ja esikoinen oli ihan ihmeissään kuulosuojaimet korvillaan. Tykkäs kovasti. Ite menin nukkuu jo ennen vuoden vaihetta. Koira ei tykännyt yhtään paukkeesta. Muutama vuosi sitten pelästyi oikein kunnolla ja siitä asti pelännyt. Yöllä oli käynnyt sitten koiralla pieni pissavahinko mattolle, niin sen sai sitten tänään pestä. Mutta muuten uusi vuosi vaihtui rauhallisissa merkeissä.

Itsellä nyt ollut vajaa viikon verran sellaisia ihmeellisiä tuntemuksia. Alavatsaan yht äkkii alkaa sattua ja kestää hetken, Ja etenkin jos nostaa jotain painavaa, tai ei niinkään painavaa, mut kuitenkin. Eskoistakin välillä kantaessa tulee sellainen olotila. Ja esikoinen painaa joku 12+ kg. Ei mikään kevyt hänkään enää =) Tämmöistä ei ollut esikoisesta ollenkaan. Olen kans miettinyt et voisko ne olla harjoitussuppareita. Muuten vatsa ei kovetu ku alhaalta. Mulla ei tullut ollenkaan harjoitus suppareita esikoisen kohdalla, ku vedet meni niin siitä hetki niin alko oikein kunnolla supistaa ja tiheesti. Et en oikeastaan tiedä mitä tääkin taas on. vaik toinen tulossa.

Se alkais lauantaina sit äitiysloma =) Pitäisi varmaan käydä täs tammikuussa viel työpaikalla näyttäytymässä ennen uuden tulokkaan alkua.

Takaisin