Tammikuun tarinat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yxvaan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi aaargh, Esikoisella ilmeisesti mahatauti, en ala. Tai sitten oksensi pienen limaisuuden vuoksi, mutta onpa mieltä ylentävää näissä oloissa vaihtaa lakanoita ja pestä haisevaa lasta... Ja olla samalla hellä ja ymmärtäväinen. :D

Nyt odotellessa, että iskeekö itseen vai ei! Varmasti iskee, saan aina kaiken...
 
Voi aaargh, Esikoisella ilmeisesti mahatauti, en ala. Tai sitten oksensi pienen limaisuuden vuoksi, mutta onpa mieltä ylentävää näissä oloissa vaihtaa lakanoita ja pestä haisevaa lasta... Ja olla samalla hellä ja ymmärtäväinen. :D

Nyt odotellessa, että iskeekö itseen vai ei! Varmasti iskee, saan aina kaiken...
Voi pientä - ja voi sua x( Me ollaan sovittu, että mies hoitaa sit noi tilanteet, ku se on jo tässä raskauden aikana tottunu siivoon mun jälkiä ja kiikuttaan vatia edestakaisin :D
 
Täällä oli aiemmin puhetta raskauteen liittyvistä puhelin sovelluksista. Mun lemppari on "What to expect". Siinä on tosi upeat videot raskauden eri vaiheista viikottain. Todella kattava ja hyvä. Englannin kielinen, mutta kieltä osaaville loistava ohjelma. Mä olen kokeillut monia ja tuo ollut kyllä kaikista paras. Toinen hyvä on "my pregnancy" babycenteriltä. Siinä ohjelma antaa kivoja tehtäviä joka päivälle.
 
Täällä oli aiemmin puhetta raskauteen liittyvistä puhelin sovelluksista. Mun lemppari on "What to expect". Siinä on tosi upeat videot raskauden eri vaiheista viikottain. Todella kattava ja hyvä. Englannin kielinen, mutta kieltä osaaville loistava ohjelma. Mä olen kokeillut monia ja tuo ollut kyllä kaikista paras. Toinen hyvä on "my pregnancy" babycenteriltä. Siinä ohjelma antaa kivoja tehtäviä joka päivälle.
Meni heti lataukseen noi, kiitti :)
 
Mulla on pregnancy + ja oon tykännyt :) tosin oon niin monet babyappit ja raskauskirjat lukenu jo "kannesta kanteen" et eipä noissa uusia asioita juuri ole.... Pregnancy plussassa tykkään kun siinä näkee kivalla grafiikalla havainnekuvan ja myös ultrakuvan (2d,3d) viikottain.

Liberolla on muutes Ilmainen raskauskirjasovellus, joka on yllättävän kattava ja hyvä. Paljon tietoa. Ainakin app storesta löytyy.
 
Oo pitäsköhän koklata ainakin toi what to expect :p
 
Lumihelmi joo oon ollu helmikuisissa ja maaliskuisissa 2015 :) neiti syntyi tosiaan helmikuussa :)
 
Mulla on vähän huono omatunto, koska huomaan toivovani enemmän poikaa kuin tyttöä. Tuntuu että se on väärin ja pitäis olla ihan sama kumpi tulee. En mä nyt erityisesti pety jos tyttö tulee ja varmasti häntä rakastan ihan yhtäläisesti mut silti. Kellään muulla tällaisia mietteitä? Luulen että haluun tietää ultrassa sukupuolen ihan vaan, että pääsen näistä ajatuksista. Sinänsä aiotaan kyllä kasvattaa lapsi sen verranneutraalisti että hän saa ihan itse päättää tykkääkö prinsessoista vai autoista vai molemmista jne, joten en ees tiedä miksi tällä on mulle väliä? Ehkä se, kun lähisuvussa ja kavereilla on hirveesti tyttöjä eikä juuri yhtään poikia. Tämmöinen tunnustus tällä kertaa...
 
^ Ihan normaalin kuuloisia ajatuksia, Lettuhei! Itse Esikoista odottaessa olin asennoitunut, että poika se on, nimi oli valmiina ja kaikki, mutta kun ultra ennusti tyttöä, niin sekin tuntui heti oikealta ja sopivalta. :)
 
Sama täälläkin, vähän toivoin esikoisesta poikaa, mutta tyttö tuli :) eipä sillä sit ollutkaan mitään väliä :D
 
Kyllå mua jännitti kans jos esikoinen olisi ollut tyttö, ihan vaan että osaisinko hoitaa, kun kaikki kummilapset on poikia:D ja mies toivoi hirveesti poikaa ja poika sieltä siis tulikin mut luulen että lopuksi ei olisi ollut väliä:) nyt ainakaan kumpikaan ei oo toivonut mihinkään suuntaan:)
 
Meillä mies toivoo hirveesti poikaa, mutta tiedän, että jos tulee tyttö, se on sellanen isin pikku prinsessa. Niin ku mä olin ja oon edelleen ;) Mä en oikein tiiä. Ehkä toivon hitusen enemmän tyttöä. Sit välillä tuntuu, et poika ois helpompi kuitenkin. Ja ois ihana kattella isin ja pojan male bondingia :D

Mut noi on niiiin normaaleja ajatuksia :)
 
Tuntuu niin tyhmältä, tervettä lasta tässä tietty toivotaan. Mutta olisi niin ihanaa, että olisi kumpaakin sukupuolta, niin mun ei tarvis sit enää vauvakuumeilla tyttötoivossa.. :rolleyes::grin

Miulla vähän samoja tuntemuksia, mutta käänteisenä..
 
Täälläkin stressaan ja harmittelen painonnousus... molemmissa aiemmissa raskauksissa tuli n.20kg, nyt olin 6kg painavampi kuin lähtöpaino edellisillä kerroilla. Raskauskiloista pääsin molemmilla kerroilla eroon, mutta kovaa treeniä se vaati. Nyt on ollut joulusta asti niin huono olo...töissä jotenkin tsemppaan, mut pe kotiin tullessa huono olo ja väsymys ottavat vallan..oksennan koko vkolopun...liikunta on jäänyt pahan olon takia...ei tee mieli salille, kun on ällö olo...töissä syön leipää koko ajan, ettei tulis huono olo.....kohta rv9 ja ens viikolla eka neuvola...kiloja tullut noin 1-1.5kg..tosin lihasmassa lähteny ja muuttunu läskiksi
 
Bunny, kuulostaapa kurjalta. Ja hyvin samanlaiselta kun mulla.

Mä kävin tänään rintsikkaostoksilla, kun mun 70-75A on muuttunut 75D:ksi (!!!???). Tällaiset löytyi, oon supertyytyväinen. Käy raskauden ja imetyksen aikana, ja toppaukset saa halutessaan pois. Kuvassa myös mun edustava ei-enää-niin-litteä masu :DIMG_20160115_191924.jpg
 
Takaisin
Top