Tammikuun tarinat

Joo se on ihan totta! Ja se(kin) turhauttaa... Mulla on ollu tää äitin tekemä ruoka -mieliteko koko raskauden :D Mikä tahansa käy, kunhan äiti on tehny sen. Mikä lienee lapsuusnostalgia...

Vihloo alavatsaa niin että hyvä ku seisoon pystyy...
 
Täälläkin tuntuu, että tiuskin ja kiukuttelen ihan liian helposti. Sitä seesteistä, tyyntä, energistä vaihetta odottaessa... Rv 11+6
 
  • Tykkään
Reaktiot: Via
Moony mulla kans tuo että hirvee ilmapallomaha, etenkin iltasin niin että on oikeesti tosi tukala olo :confused: Sit ei oikeen tosiaan meinaa tulla se ilma pihalle, paitsi pikkuhiljaa kun on nukkumaan rupeemas ja sängyssä makoilee... Ihan miehen mieliksi toki :p
 
Jep, juurikin näin sallahaa! :D on kyl tosi inhottava olo taas. Tää päivä meni aika hyvillä oloilla, nyt huono olo ja vatsa vaivaa. Viikkojen mukaan vielä turvotus on hormonaalista ja vkon 12 jälkeen vauvasta johtuvaa. On mitä on niin täällä on kyllä tukala olo ja äippäfarkut ja kollarit/salihousut ainoat hyvät jalassa. 9+5
 
Tääl on kans ilmaa mahassa .. Tosin nyt meitä on kolme rupsuttelijaa kun neitikin on antibioottikuurilla :D
Collarit on kyl parhaita :) vaikka pitäs varmaan kaivella niitä äitiysvaatteita pikkuhiljaa esiin..
 
Te jotka ette saa syötyä mitään, niin kokeilkaas kylmää porkkanaraastetta. Mulla menee se alas silloin kun muut ei uppoa. Ja mehujätski on kans sellanen jota voin syödä
Kiitti vinkeistä! Pitääkin kokeilla tota porkkanaraastetta. Mehujäitä on pakkasessa, mutta aina pahan olon hetkellä ne tuntuukin vaan liian makeilta. Pitäs olla jotain tosi sitruunaista mehujäätä. Eli siis pitäis väsätä ite.
 
porkkanaraasteesta mulle tulee mummun porkkanaraaste mieleen, maailman parasta :D sitä pitäis saada! Mehujäät maistui hetken ja nyt myös tuntuu että on turhan makeita.
 
Muokattu viimeksi:
Ostin Ikeasta alle 2 eurolla 6 mehujään muotin ja heitän sinne laimennettua appelsiinimehua. Pienemmät mehujäät, kun ei pysty syömään paljon ja juuri niin makeat kuin haluaa.
 
Tuo mies aina kyselee että mikä ärsyttää ja oon ihan et häh, mistä se nyt puhuu? Sit sen kyselyt ärsyttää ja ja ja.. en omasta mielestäni ole mikään hirveä hormoonihirviö ollut mutta voi olla että toinen kokee asian vähän eri tavoin.. :D Jospa sitä ei niin ite huomaakaan. Kun joku ärsyttää niin mies lähtee käymään kaupassa, äitillään tai muilla reissuillaan - ja taas kotiin kun tulee niin ihana taas höpötellä ja halia sen kanssa :) Pienikin erossa olo tekee ihmeitä :)

Jotenkin kamala makean himo jäänyt joulusta päälle ja joka päivä SAATAVA jotain makeaa. Tää on ihan järkyttävää. Pelottaa jo tiistaina astua neuvolan puntariin kun elänyt kuin possu. Ja muutenkin pitäis saada tätä syömitä järkeistettyä. Pitäis ja pitäis.. Mutta mistä se motivaatio? :)
 
Leekk0, ihan turha stressata :) Tää on 9kk sun elämästäs, jos vähän tulee possuiltua niin mitä sitten? Mä syön kans pahoinvoinnin takia ihan miten sattuu. Kasvikset rajoittuu mandariiniin, greippiin ja appelsiiniin, kun muut ei mee alas. Joka päivä syön karkkia ja maissilastuja, koska ne helpottaa oloa. Harmittaa, mutta oon nyt vaan hyväksynyt asian.

Silti en sit kuitenkaan saa syötyä tarpeeksi. -5kg plussauksesta, eikä oikein ois varaa pudottaa.
 
Onko muut kärsiny normaalia pahemmasta pääkivusta? Tuntuu ettei elämästä tule kohta enää mitään.. Mulla ei ikinä ole todettu migreeniä, mutta eilen olin pääkivun takia sängyssä koko päivän ja tänä aamuna sama olo tuntuu vain jatkuvan :sad001
itkua joutuu melkein vääntämään, että selviää tuon 1v touhupalleron kanssa.. :crybaby2
 
Onko muut kärsiny normaalia pahemmasta pääkivusta? Tuntuu ettei elämästä tule kohta enää mitään.. Mulla ei ikinä ole todettu migreeniä, mutta eilen olin pääkivun takia sängyssä koko päivän ja tänä aamuna sama olo tuntuu vain jatkuvan :sad001
itkua joutuu melkein vääntämään, että selviää tuon 1v touhupalleron kanssa.. :crybaby2
Jep. Mulla oli rv 11 tosi pahoja migreenimäisiä pääkipuja. Nykyään on myös, mut ei enää ihan sellaisia. Koeta pärjätä :sad001
 
Tsemppiä PikkuPaapu, toivottavasti pian laukeaisi tuollainen! Minulla ei ole kovaa päänsärkyä ollut, lievää ja ohimenevää välillä. Mutta ruoanhimoja tulee joka päivä uusia, ja kestää kunnes saan sitä :D Tänään oli pakko saada keitettyä kananmunaa.. Aamulla jo himoitsin sämpylää jonka välissä olisi kananmunanviipaleita.. No kotona tein sitten munavoita karjalanpiirakoiden päälle, nam! Viikonloppuna piinasi armoton Snickersin himo, en ole moista vuosiin syönyt, mutta nyt ei auttanut kuin käydä kaupassa x)
 
Miimu, noi mieliteot kuulostaa niin tutuilta. Mulla vaan ne ehtii usein vaihtua ennen kun pääsen kaupasta kotiin (ja kauppa siis ihan tossa vastapäätä), ja se on turhauttavaa :D Nyttenkin on pakkasessa minttujäätelöä ja keittiössä yks suklaapatukka, joita ei sit tehnytkään mieli, vaikka niitä varten kauppaan lähti :D nyt pitäs saada maissilastuja ja salsadippiä, mut alakerran kauppa menee ysiltä kii ja Saleen on parisataa metriä, niin en taida jaksaa...
 
Ooh voi ei Merivesiväri, koska se tyydytys on ihana kun saa sitä himoitsemaansa ruokaa :D No toivottavasti kohta tulee uudestaan sama mieliteko ja se löytyisi jo kaapista :wink
Piti vielä tuohon ruokaan sanoa, että tosi outoa että eiliset ruoat ällöttää järjestelmällisesti, ja itse enemmän ruokaa laittavana se tarkoittaa suoraan haaskoon heittoa kun haluan "uutta" ruokaa, kun ei nuo muutkaan niitä eilisiä oma-aloitteisesti syö..
 
Joo, toi on ärsyttävää. Meillä onneks mies toimii aika hyvänä imurina multa jääneille ruuille. Tosi vähän on menny hukkaan mitään.

Mies pohti (bodausta kun harrastaa), että jos jotain pikku dieettiä tähän väliin vetäis, mut sit se totes, että ei kyl pysty, kun pitää mun ruuat syödä loppuun :D Aiemmin olin kyllä kauheen hyvä syömään :sad001
 
Tänään ultra, jännittääää!!

Ja harmittaa, että joudun menemään sinne yksin. Esikoiselle tuli illalla kuumetta, eli häntä ei voi viedä tänään päiväkotiin. Miehen pitää sitten jäädä hoitamaan. Iiks. Toivottavasti en pyörry tuonne...
 
Takaisin
Top