Tammikuun tarinat

Mä olin eilen np-ultrassa ja sain tulokset kuulla jo siellä.. Tänään tuli jo postissa lappu, jossa oli yhteenveto ultrasta ja muista terveysasioista. Aika erilaisia käytäntöntöjä tuntuu olevan.. ;O
 
Apua :wtf:
Joku vinkkasi että omakanta.fi:stä voi katsella etukäteen labroja, ja minähän katsoin ja huomasin tuloksissa mm. että tsh- eli kilpirauhaskokeeni on alakantissa. Kilpirauhasen vajaatoimintaa o_O Heti googlettelin, niin sehän voi näemmä olla riski vauvalle... lisää keskenmenoja ja voi vaikuttaa lapsen älykkyyteen! :mad: vastaus tästä on ollut valmiina jo 23.1. miksi neuvolasta ei ole soitettu tästä??:wideyed: Nyt kun on perjantai niin saa odotella maanantaihin asti, niin soitan itse :depressed: pitäisi kuulemma herkästi aloittaa lääkitys!

Noita oli kiintoisa lukea noita kromosomiverikoejuttuja, kun en niistä mitään tajunnut, mutta oli näemmä p-pappat ja se toinen paljon pienempiä arvoja kun täällä jollakulla edellä, jolla riskit olivat minimaaliset :woot: sekin vielä...:eek: Okeiokei, tiedän että pitää yhdistää vielä niihin nt-mittaus ja ikä, jotta saadaan ne kokonaistulokset, mutta silti :wacky:

On tässäkin viikonloppu sitten! Kärvistelyä ja kärvistelyä alkuviikkoon asti :sour:

Blaaah!! :bored:
 
Ite tein saman virheen että kävin kattomassa kanta.fi niitä seulonta verikokeen tuloksia just ennen ultraa, ja niistä mitään ymmärtämättä päättelin jo vaikka mitä niistä tuloksista, ja edellinen yö ennen ultraa tuli nukuttua sitte huonosti. Tänään oli ultra ja kaikki näytti hyvältä, ei niskaturvotusta näkyvillä. Nyt odottelen sitä yhteenvetoa, tulee kuulemma kotiin noin 1-2 viikossa mutta kanta.fi näkee jo parin päivän päästä.
 
Mä googletin noita verikoetuloksia kans monta tuntia, ja normaalithan ne kaikki oli. Mies ottaa jotenkin niin ärsyttävän rauhallisesti kaiken, mä panikoin millon mistäkin :D
 
Hei uudet! Kannattaa käydä listautumassa tonne elokuisten listallekin, pysytään kärryillä ketä kaikkia mukana :)
 
Heiii.. Paljonko niitä viestejä täytykään kirjotella, että pääsee sinne salaiseen?
 
Heiii.. Paljonko niitä viestejä täytykään kirjotella, että pääsee sinne salaiseen?

Tässä ryhmässä 30 kpl. (Muualla kirjoitetut ei siis auta). Ja kun kävin katsomassa, niin sulla niitä näyttäis olevan 8 nyt. :)
 
Ää, sehän on kauhee määrää. Täytyy vissiin ryhdistäytyä
 
Takaisin
Top