salmiakki-
Näppärä viestien naputtelija
Näin ensimmäistä raskausaiheista unta, tai oikeastaan siinä raskaus oli jo ohi ja minulla oli vauva. Olin lastenvaunujen kanssa jossain hyvin ahtaassa rappukäytävässä ja tuskaisena päivittelin, että miten nää vaunut on näin isot. Pyysin ohikulkijoita auttamaan vaunujen kantamisessa ja aina porrastasanteilla törmäilin seiniin ja muihin ihmisiin, joilta pyytelin vuolaasti anteeksi. Heräsin ihan stressaantuneena kunnes muistin että onneksi hissitkin on keksitty. 

tänään 3+6. Oikeesti otin siksi kun mun tavis housut on ahdistanut mua jo koko talven vaikka ne on M kokoa ja mä S ja mietin että olisin ottanu noi raskaushousut käyttöön muutenkin mutta säästelin niitä että kestäis sitte tositilanteen tullen. Mutta nyt ajattelin että kun tässä nyt oikeestikin ollaan raskaana niin vaihdetaan nyt niihin 
Oon kade sun raskaustoppahousuista! Mun toppahousut ei oo menny koko talvena kiinni, en käsitä miten ne aina kutistuu kesän aikana
Meillä yritystä takana lähes vuosi, ja vaikka se ei sinänsä vielä pitkä aika ole ja monilla on takana paljon pidempi matka raskaaksi, niin pelkään eniten, että tulee keskenmeno ja joutuu palata takaisin siihen pettymys ja menkat, odottelu, oviksen metsästys, piinapäivät, pettymys ja menkat-kierteeseen, jota tässä ollaan niin pitkään jo eletty 
Samat pelot kyllä menossa, yrittäny niistä irti päästää ja vaan luottaa et kaikki menee hyvin