Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä mietin et ostaisin nyt tokalle trikooliinan ni sais sit kädet vapaaksi, meil on ennestään tulan reppu mut se ei mee vastasyntyneellä. Just jännittää se et miten saa jaettua ajan kahden välillä.

Meillä oli ekan kanssa käytössä Tulan FTG, jota voi käyttää heti vastasyntyneestä. Olen ollut kyllä tosi tyytyväinen siihen, kun oli helppo käyttää ja meidän neiti viihtyi siinä ekat kuukaudet hyvin. Et tota voin kyllä lämpimästi suositella. Nythän on tullut vielä se uusi Explorer, jossa voi kantaa myös edessä kasvot menosuuntaan lyhyitä hetkiä. Jos ei olisi tuo vanha tallessa, niin varmaan ostaisin ton Explorerin nyt![]()

Meillä on explorer. Satuin oleen silloin lastentarvikeliikkeessä töissä niin sain hyvään hintaan. On kyllä super, kannettiin taaperoa sillä selässä ja vauvaa lähes 247 edessä, puolivuotiaaste eteenpäin kasvot menosuuntaan.![]()
Selässä kantaminen on jotenkin jäänyt kokeilematta, sinällään harmi, kun toi reppu oli kyllä tosi kätevä.Meillä oli ekan kanssa käytössä Tulan FTG, jota voi käyttää heti vastasyntyneestä. Olen ollut kyllä tosi tyytyväinen siihen, kun oli helppo käyttää ja meidän neiti viihtyi siinä ekat kuukaudet hyvin. Et tota voin kyllä lämpimästi suositella. Nythän on tullut vielä se uusi Explorer, jossa voi kantaa myös edessä kasvot menosuuntaan lyhyitä hetkiä. Jos ei olisi tuo vanha tallessa, niin varmaan ostaisin ton Explorerin nyt![]()
Ehkä täytyy vielä itsekin harkita tota. Meillä jäi jossain 5-6kk välillä pois käytöstä, kun neidin pää pyöri kuin pöllöllä ja meni hermo, kun ei nähnyt mitäänSelässä kantaminen on jotenkin jäänyt kokeilematta, sinällään harmi, kun toi reppu oli kyllä tosi kätevä.

Joo meillä oli esikoinen niin pieni silloin että hän istui rattaissa ja vauva kulki repussa kaikkialle. Sama suunnitelma nyt jos pitää pidempää matkaa kävellä, lapset pyöräkärryyn ja työnnän kävellen, ja vauva reppuun.![]()

mulla oli myös kevyttä sadetta pitävä kantotakkija se oli ihan paras syksyllä ja talvella, torista löytyi 

lauantaina nukun kyllä niin pitkään kun unta riittää!Kiertäispä täälläki nuutipukitEn tiedä kiertääkö nuuttipukit nyt vallitsevan korona tilanteen vuoksi. Mutta täytyy niihin varautua. Täytyy vaan ostaa jotain muuta kuin lakuja ettei ne jää tänne itselle härnäämään. Viime vuonnakin olin raskaana nuutin päivänä. Silloin säästin nuuttipukkien lakut sairaalakassiin. Nyt on vähän liian pitkä aika jemmata lakuja![]()
Harmi, kun ei ole täkäläinen juttu. Pääsiäisenä pääsee vasta karkkia jakamaan, kun täällä päin kiertää sit pääsiäisnoidat