Lumia83
Satasella mukana keskusteluissa
Arwen en ole kuullukkaan, että kourulassa olis joku lastentarvikeliike vaikka täällä asutaan?[:D] pitääkin lähteä tutkimusretkelle..Oon kans haaveillu Crescentin vaunuista, mut ainakaan lastentarvikkeesta niitä ei saa..tai sitä merkkiä. Tenavapisteessä en oo ees käyny. Saako udella vaunujen hintaa? *tahtoo kans sellaset* [:)] Juu, synnytys lähestyy..hurjaa. Ihmeen vähän sitä vielä osaa jännittää, ikinä en oo ollu potilaana, töissä vaan..joten sekin jo osakseen jännittää. No onneks on ammatin takia jo paljon tietoa (paljon ja paljon) [:D] niin ei niin vieras oo tuo sairaala-maailma. Eniten mietityttää, että tajuaa lähtee sinne sairaalaan oikeeseen aikaan.. ettei tarttis missää autossa käyä ponnistelmaan..heh. [:D]
niina_1 onkohan sammonlahden ja kourulan neuvoloissa kenties sama lääkäri? Onko tietoa?
Kylläpä sitä on jaksanu myöhään valvoo, yleensä oon tähän aikaa vetäny unta jo monta tuntia. Tänään oli ihan kiva päivä, käytii miehen kanssa rossossa syömässä ja vähän pyörii kaupoilla..äsken katottiin leffa. Kyllähän nää viikonloputkin saa ihan mukavasti kulutettua kun on tekemistä.. kun tosiaan ennen ne tahto mennä paareillessa. Välillä vaan on niin pitkästyttävää kun ei jaksa mitään ja mieli tekis tehdä kaikkea.. Inhottaa kun tuolla ulkonakaan ei tarkene olla, vois nuo pakkaset prkl loppua jo!!!
niina_1 onkohan sammonlahden ja kourulan neuvoloissa kenties sama lääkäri? Onko tietoa?
Kylläpä sitä on jaksanu myöhään valvoo, yleensä oon tähän aikaa vetäny unta jo monta tuntia. Tänään oli ihan kiva päivä, käytii miehen kanssa rossossa syömässä ja vähän pyörii kaupoilla..äsken katottiin leffa. Kyllähän nää viikonloputkin saa ihan mukavasti kulutettua kun on tekemistä.. kun tosiaan ennen ne tahto mennä paareillessa. Välillä vaan on niin pitkästyttävää kun ei jaksa mitään ja mieli tekis tehdä kaikkea.. Inhottaa kun tuolla ulkonakaan ei tarkene olla, vois nuo pakkaset prkl loppua jo!!!