Täällä ollaan..:)

meillä oli rv.27+0 painoarvio 900g. ja sanottiin et on normaali paino. nyt ku soittelin mammapolin diabeteshoitajalle mun sokeriarvoja niin se kyseli et paljo mun paino oli ennen raskautta ja paljo viime neuvolassa nii äkkiä laskettuna mulle on tullu painoa kolme kiloa raskauden aikana joka on kuulemma liian vähän. ja pitäis syödä enempi. miten ihminen voi syödä vielä enempi mitä nyt syön [:D] inhottaa ku toiset sanoo et sun pitää seurata mitä suuhus laitat ettei paino nouse vauvalla liikaa ja nyt sitte toinen sanoo et syö enempi..kohta itekki nii sekasi ettei tiiä syökö vai eikö. pitäis kuulemma pyytää seuraavalla neuvola käynnillä jotai liuskoja mihin pitäis sitte joka aamu ennen ku syö mitää nii pissata ja jos väri muuttuu nii pitäs lisätä ruuan määräähitto mitä hommaa ois pian huhtikuu ja syntys nii helpottas kaikki [:@] mä olin viime yönä ihan varma et lähtö tulee supisteli nii älyttömästi ja mies tietenki töissä ja mä märisin ja ähisin välillä pinnasännkyä vasten ku ei voinu maata ja sitte välillä ei taas voinu seistä nii piti maata..mut onneks sitte helpotti nii ei tarvinu yksin synnytellä [:D] ei ois nimittäin mies millään kerenny mukaan ku rekka ajaa ja oli toisaalla puolen suomea menossa..
 
höh, mulle ei ole vielä kertaakaan sanottu tuota painoarvioo, paitsi rakenneultrassa. täytyypäs kysyä seuraavalla kerralla neuvolassa että koska sais tietää.. niitäki alkaa nyt olemaan onneks jo useaamin. torstaina kävin neuvolassa viimeksi ja nyt taas 15 päivä seuraava käynti.
meidän pikkunen on nyt sit istuma asennossa tuolla masussa kun ei potkuja tunnu niin selkeästi, mutta kaikki kääntymiset ja vääntymiset kyllä tuntuu ja tekee kyllä kutaa välillä [;)]
Mitä teillä muilla on ollut verenpaineet? mulla oli 136/84 ja nyt sit pitää olotilaa seurailla raskausmyrkytyksen varalta. toivottavasti sitä nyt ei tule, siskollani nimittäin oli se ja ei ollut kaunista katseltavaa kun monta kuukautta makasi sairaalassa yms.
Helpottavaa kuulla että muillakin on vähän pahaa mieltä yms. itse olen pahaa oloani vollottanut siskolleni puhelimessa montakertaa ja kironnut tuon ukon samalla. perjantaina tuo ukko sanoi krapulapäissänsä itsekin että on ollut ihan kuspää ja idiootti minua kohtaan johon hänelle vaan vastasin että niin oletkin [:D] hänellä oli ilmeisesti pienet morkkikset..
jees, tällästä taas, alan nauttia taas vauvelin IHANISTA kääntyily ja vääntyily hetkistä [:)]
 
Takaisin
Top