Moi pitkästä aikaa! Olen ollut viikon poissa täältä ja kylläpä meitä on tullut monta lisää, kivaa!
Turkoosi: kyselit iäkkäämpiä ensisynnyttäjiä, niin minä olen 33, mieheni 36, alkuvuodesta tuleekin jo 34 täyteen. Ilmeisesti ainakin Tiia oli kans päälle kolkyt, kun nimimerkissä -77?
Väsymys on mulla muuttunut vaan pahemmaksi ja eilen tuli hieman rusehtavaa vuotoa, arvatkaa pelästyinkö hetkellisesti. Mutta onneksi sitä oli niin vähän, etten epäile km:ää tällä kertaa. Huomenna menen VIHDOINKIN ultraan yksityiselle, kyllä sitä on odotettu hartaasti. Laitan sitten viestiä miten meni.
Mulla on kans vatsa kasvanut/turvonnut ja näkyvillä ollut viikon verran, en tosin ole synnyttänyt ennen, niin vähän ihmetyttää, että mites se jo nyt näkyy. Olen mielestäni liikkunut paljon, syönyt terveellisesti eikä mulla muutenkaan oo ikinä ennen ollut pömppömahaa. Ihanaa, tosin täytyy peitellä töissä vielä jonkin aikaa. Mutta vyötärönseutu on selkeesti liian pieni nykyisiin housuihin eli kait sitä pitäs mennä ostoksille?? Olin aatellut vähän myöhemmin, mut ehkä tää on nyt vihdoin totta. Nyt mennään 6+4 ja anoppikin väitti, että vasta neljännellä kuulla vatsa alkaa näkymään. Oonkohan laskenu oikein viikot vai voisko olla pidemmällä? No, huomenna mulle selviää paljon. Jännittääää!!! Tsemppiä kaikille [:)]