M
Mussukka
Vieras
Testailee tickeriä.. Onpas meitä jo monta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen jo 35 v., puoliso 33v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan. Onko täällä muita iäkkäämpiä ensikertalaisia?ALKUPERÄINEN: marianne.b
tein predictor testillä eilen aamulla testin ja se näytti positiivista! lopetin e-pillereiden käytön lokakuussa 2008 ja hormoonit sekä menkat oli tosi sekaisin! mun menkat on tullut ja mennyt ja terolut kuuriakin oon käyttänyt kahteen otteeseen. ja sitten mun hormoonit alkoivat tasaantua pikku hiljaa. tein ensimmäisen testin heinäkuussa 21.7.2009 koska menkkoja ei ollut näkyvissä mutta se näytti negatiivista ja mun gyne sanoi että tee uusi testi 2 viikon kuluttua ja jos on vielä jotain outoa niin soita ja nyt kun tein niin se olikin positiivinen!
eilen sitten yllätin mieheni kun ostin pari vauvasukkaa ja laitoin positiivisen tuloksen sukkaan ja annoin sen hänelle sen jälkeen kun hän sai minulta mms viestin kuvan keran missä luki taivaanlahja tulossa <3 hän ei ensiksi tajunnut niinpä annoin sukat hänelle ja sitten häneltä tuli suuri katse ja sanoi huh huh:) nyt hän on todella innoissaan ja onnellinen, joka kerta kun hän katsoo minua niin sen näkee hänestä että hän on ikionnellinen niinkuin minäkin! on vaan vaikea uskoa sen:)
mulla on ollut pahoinvointia mutta en ole oksentanut, rinnat on ollut arat ja kipeät, väsymystä. nuppineula vuotokin on ollut.
koska mun menkat olivat tosi sekaisin niin sen voinut niistä oikein laskea, niinpä yritin laskea hedelmöitymisen ajankohdasta eteenpäin. tämä on meidän ensimmäinen lapsi.
huomenna pitää soittaa neuvolaan! :)
tuo laskuri on kiva juttu ja hienoa että voi lukea mitä koskakin tapahtuu suuressa mittakaavassa! hurjaa vauhtia pikkuinen kasvaa ja kehittyy!
omien tietojeni mukaan pikkuinen syntyisi laskurin mukaan 8.4.2010 tienoilla.
Vähän liikaa olen palstoja lukenut, kun alan jo kuvitella kaikkea mahdollista pahaa. [:(]