Täällä ollaan..:)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja embu83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Väsymys taitaa alkaa pikkuhiljaa helpottamaan, mutta unirytmi on aivan sekaisin. Jospa se tästä tasoittuisi taas.

Voi tätä turvotusta... On aika hankala löytää housuja jotka ei purista [:)]
Mieskin oli sitä mieltä, että voisi luulla että raskaus on pidemmällä. Mulla on kyllä kahdessa viimeisessäkin raskaudessa ollut älytön turvotus tossa keskivartalolla ja olo on ollut ja on nytkin ihanan "muodokas"[;)]
Eilen illalla oli pakko paljastaa tämä ihana salaisuus muutamalle ystävälle, kun niin kovasti epäilivät ja kyselivät. Minä en ole mikään paras valehtelija ja ilmeestä kuulleman huomaa jos yritän huijata[:-]
Lapsille kyllä kerrotaan vasta myöhemmin, varmaan eka ultran jälkeen.
Ensi viikolla ajattelin soittaa neuvolaan ja varata ajan ekalle käynnille. Toisaalta tuntuu ettei ole mikään hoppu, mutta toisaalta en malta odottaa.
Ensimmäisen neuvola käynnin jälkeen odotuksesta tulee vieläkin todellisempi[:)] ... Eli siis soitan sinne neuvolaan heti maanantai aamuna klo 8!

Moi!

Täällä ensimmäinen raskaus ja jännittää kovasti. Eli laskettuaika nettilaskurin mukaan on 8.4. Olen jo 35 v., puoliso 33v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan. Onko täällä muita iäkkäämpiä ensikertalaisia?

Kovasti ollaan odotettu tätä pikku-kengurua, mutta yllätyksenä tuli. Ja varovaisen toiveikkaita ollaan. Jotenkin ei uskalla iloita vielä kun niin alussa ollaan.

Etova olo iskee aina silloin tällöin ja se tuntuu hyvälle, kun tiedän että pikkuinenhan se siellä tämän aiheuttaa [:)]

Onnittelut kaikille muillekin plussaajille! [:D]

tein predictor testillä eilen aamulla testin ja se näytti positiivista! lopetin e-pillereiden käytön lokakuussa 2008 ja hormoonit sekä menkat oli tosi sekaisin! tein ensimmäisen testin heinäkuussa 21.7 mutta se näytti negatiivista ja mun gyne sanoi että tee uusi testi 2 viikon kuluttua ja jos on vielä jotain outoa niin soita ja nyt kun tein niin se olikin positiivinen!

eilen sitten yllätin mieheni kun ostin pari vauvasukkaa ja laitoin positiivisen tuloksen sukkaan ja annoin sen hänelle sen jälkeen kun hän sai minulta mms viestin kuvan keran missä luki taivaanlahja tulossa <3 hän ei ensiksi tajunnut niinpä annoin sukat hänelle ja sitten häneltä tuli suuri katse ja sanoi huh huh:) nyt hän on todella innoissaan ja onnellinen, joka kerta kun hän katsoo minua niin sen näkee hänestä että hän on ikionnellinen niinkuin minäkin! on vaan vaikea uskoa sen:)
mulla on ollut pahoinvointia mutta en ole oksentanut, rinnat on ollut arat ja kipeät, väsymystä. nuppineula vuotokin on ollut.

koska mun menkat olivat tosi sekaisin niin sen voinut niistä oikein laskea, niinpä yritin laskea hedelmöitymisen ajankohdasta eteenpäin. tämä on meidän ensimmäinen lapsi.
huomenna pitää soittaa neuvolaan! :)

tuo laskuri on kiva juttu ja hienoa että voi lukea mitä koskakin tapahtuu suuressa mittakaavassa! hurjaa vauhtia pikkuinen kasvaa ja kehittyy!
omien tietojeni mukaan pikkuinen syntyisi laskurin mukaan 8.4.2010 tienoilla.

ALKUPERÄINEN: marianne.b

tein predictor testillä eilen aamulla testin ja se näytti positiivista! lopetin e-pillereiden käytön lokakuussa 2008 ja hormoonit sekä menkat oli tosi sekaisin! mun menkat on tullut ja mennyt ja terolut kuuriakin oon käyttänyt kahteen otteeseen. ja sitten mun hormoonit alkoivat tasaantua pikku hiljaa. tein ensimmäisen testin heinäkuussa 21.7.2009 koska menkkoja ei ollut näkyvissä mutta se näytti negatiivista ja mun gyne sanoi että tee uusi testi 2 viikon kuluttua ja jos on vielä jotain outoa niin soita ja nyt kun tein niin se olikin positiivinen!

eilen sitten yllätin mieheni kun ostin pari vauvasukkaa ja laitoin positiivisen tuloksen sukkaan ja annoin sen hänelle sen jälkeen kun hän sai minulta mms viestin kuvan keran missä luki taivaanlahja tulossa <3 hän ei ensiksi tajunnut niinpä annoin sukat hänelle ja sitten häneltä tuli suuri katse ja sanoi huh huh:) nyt hän on todella innoissaan ja onnellinen, joka kerta kun hän katsoo minua niin sen näkee hänestä että hän on ikionnellinen niinkuin minäkin! on vaan vaikea uskoa sen:)
mulla on ollut pahoinvointia mutta en ole oksentanut, rinnat on ollut arat ja kipeät, väsymystä. nuppineula vuotokin on ollut.

koska mun menkat olivat tosi sekaisin niin sen voinut niistä oikein laskea, niinpä yritin laskea hedelmöitymisen ajankohdasta eteenpäin. tämä on meidän ensimmäinen lapsi.
huomenna pitää soittaa neuvolaan! :)

tuo laskuri on kiva juttu ja hienoa että voi lukea mitä koskakin tapahtuu suuressa mittakaavassa! hurjaa vauhtia pikkuinen kasvaa ja kehittyy!
omien tietojeni mukaan pikkuinen syntyisi laskurin mukaan 8.4.2010 tienoilla.

Minä olen myös raskaana ja laskureiden mukaan laskettu aika olisi 12.4. Tein positiivisen raskaustestin viikko sitten ja olin pudottaa silmäni, vaikka lapsi toivottu onkin. Ollaan yritetty vauvelia useamman kuukauden ja muina kuukausina olen ollut varma, että nyt tärppäsi. Joka kerran jälkeen menkat ovat kuitenkin alkaneet. Tässä kuussa olin heti varma, että ei ole tärpännyt, kun ei ollut minkäänlaisia tuntemuksia siihen suuntaan. Positiivinen testi oli melkoinen yllätys eikä kyllä tunnu vieläkään todelliselta! Olo on ollut koko ajan tosi vetämätön ja ehkä vähän flunssainenkin, rinnat arat, pahoinvointia ei (vielä) ole. Ajattelin soittaa ensi viikolla tk:hon ja varata aikaa. Jännittävää aikaa!

Tervetuloa ja onnittelut kaikille uusille![:)]
Mullaki tuntunu eilen ja tänää et voisko mahollisesti olla et väsymys alkais vähän helpottaan..??

Kiva kun porukka on lisääntynyt[:D] ja onnea uusille plussanneille.
Varasin tänä aamuna neuvola ajan, sain sen kolmen viikon päähän. Hassua miten en muista mitään noista neuvola jutuista. Neuvolan tätikin kysyi, että taitaa olla ensimmäinen raskaus, taisin kysellä tyhmiä[:-].
Kävi mielessä, että olisiko kiva kasata yhteen viestiin kaikkien lasketut ajat, nimimerkit, missä synnyttää(jos siis jo tietää) ja monesko lapsi on tulossa? 

Heippa!
Täällä vielä yksi huhtikuun odottaja pääkaupunkiseudulta, . Ensimmäinen raskaus itselle, miehelle(32v.) kolmas, ehdin itsekin täyttää 30v. ennen kun vauva syntyy.
Kovasti on pientä toivottu ja odotettu, fiilikset on ihan katossa! Ainut vaan kun ei vielä oikein uskalla ulospäin hehkuttaa, ni ei olla kerrottu kellekään. Toiveikkain mielin odotellaan parasta...

Mieheni totesi viikko sitten, ennen testiä, että olen kyllä raskaana, rinnat ovat kasvaneet selvästi. Pari päivää myöhemmin "tieto" sitten sai vahvistuksen ja tänään sain sitten varattua neuvola-ajan. On hällä aika tarkka silmä, useimmat vanhat liivit nimittäin on tällä hetkellä auttamatta pienet...

Alkuoireita mulla on ollu aika vähän, mitä nyt rinnat on kaiken aikaa arat, vähän juimii välillä masusta ja ajoittain väsyttää. Itteäänkin välillä epäilyttää "ollaanko vai eikö olla", kun tää on näin helppoa. No, varmistus siihen että masuasukilla on kaikki kohdallaan saadaan jo 24.8 kun on eka neukku.

On tää sitten jännää, kun ei tiedä miten päin olisi!
Näitäkin viestejä olen salaa lukenut testistä asti, mut vast nyt uskaltauduin ilmoittautumaan mukaan...

Onnea kaikille muillekin huhtivauvan odottajille! Iloitaan yhdessä näistä meidän pikku ihmeistä!

soitin ja varasin tänään neuvolaan ajan ja mun oma neuvola täti vaikutti tosi mukavalta ja iloiselta puhelimessa. tosi ystävällinen ja minusta tuntuu hyvälle mennä sinne. eli ensviikon keskiviikkona (iltapäivällä) ja sovimme ensimmäisen ultraajankin.. [:)] tuntuu vieläkin niin epätodelliselta mutta tottahan se on kun testi on positiivinen ja raskausoireita ollut ja on! mieheni on myös tosi iloinen ja aina hymyilee ja tänään masuni sai ensimmäisen "sellaisen" pusun jos ymmärrätte mitä tarkoitan[;)] hän oli niin iloinen kun tulin töistä ja sanoin että tässä ollaan [:)]

Ihanaa sanoa tää "ääneen": me kans odotellaan ensimmäistä! 2.8. ekan hääpäivän kunniaksi testi olikin yllättäen positiivinen! Yllättäen siksi, että edelliset viis kuukautta on tullu negatiivinen tulos, ja testiaamuna säntäsin vessaan kun alavatsaa kouraisi niin kuin menkat alkais just sillä sekunnilla. Kun mitään ei tapahtunutkaan, päätin sitten testata ja niinhän se maaginen toinen viiva testiin ilmestyi:) Siitä on jo yli viikko, eikä vieläkään oikein meinaa uskoa ilouutista todeksi!
Laskettu aika laskurin mukaan olis 10.4.2010 [:)]

Mäkin varasin tänään ekan neuvola-ajan. Piipitin työpaikan varastossa hiljaa neuvolan tädille, ettei työkamut sais vielä vihiä asiasta. [;)] Tuntui niin uskomattomalta sanoa se ääneen, että "olen raskaana". Mä en tosissaan vielä ymmärrä sitä enkä usko todeksi, Ihme ja kumma mun eka aika on jo tämän viikon perjantaina! Luulin, että saisin odottaa sitä useampia viikkoja, kun raskausviikkoja takana vasta noin 5. Ihana kuitenkin, että aika niin pian, niin raskaus ehkä konkretisoituu itsellekin paremmin. [:)]

Jännittääkö ketään muuta sikainfluenssa? Mua vähän, vaikkei siitä vielä suurempia merkkejä Suomessa ole ollutkaan. Olen kuitenkin töissä päiväkodissa ja ollaan varauduttu epidemiaan siellä. Tänään luin ohjeistuksia ja totesin kuuluvani riskiryhmään raskauden vuoksi.. [&:]

Heissan,

kai minäkin sitten uskallan jo kirjoittaa, että huhtikuussa pitäisi tulla perheeseemme toinen lapsi. Ensimmäistä (tyttö 07/07) ehdimme yrittää kahdeksan kuukautta, tätä tulevaa kaksi.
Maanantaina aion mennä Mehiläiseen tarkastuttamaan, että tulokas on kohdun sisäpuolella. Meillä on hyvä työterveyshuolto, joten gynelle pääsee ilmaiseksi! :)
Ed. kuukautisten mukaan la. olisi 11.4.

uuh ja voih... Mun raskausoireet - väsymystä lukuunottamatta ovat kadonneet. [&:] Viime viikolla rinnat, etenkin nännit oli niin kipeät, mutta nyt - ei mitään. Mietin jo tässä olenko kuvitellut koko jutun Vähän liikaa olen palstoja lukenut, kun alan jo kuvitella kaikkea mahdollista pahaa. [:(]

Noh, väsymys on ja pysyy. Voi tosin johtua loman loppumisestakin.... No, neuvola on varattu ja työterveyden kautta gynis. Jospa sitten jotain varmennusta...

Takaisin