Täällä ollaan..:)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja embu83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä olisi yksi huhtivauvan odottaja lisää :) la on 5.4. ja on minun ja kihlatun esikoinen. Itse olen 18 ja kihlattu täyttää 21. :) On tää niin ihanaa aikaa... vanhemmatki onnessaan kuullessaan uutisista :)

Voihan persus.. tänään tuli vessas käydes paperiin hieman rusehtavaa verta ihan niinku ekassaki raskaudessa joka päättyi keskenmenoon.. nyt kyllä meinaa hieman jännittää että onko tää enne uudesta keskenmenosta, vai onko ihan normaalia..

Eilen alkoi menkat kovilla kivuilla..![:(] tässä kävi nyt sitte samoin ku toukokuussa, silloin meni kesken 4+3, nyt 5+2... ei muuta kun uutta yritystä kehiin...

Toivottavasti teillä molemmilla on kaikki hyvin, ja ois kenties ihan normaalia alkuraskauteen liittyvää vuotoa...? jaksamista!

Voi ei, kovasti tsemppiä Jennille ja Tinskulle! Tässä vaiheessa on niin kurjaa, kun ei voi tietää onko vuoto normaalia vai ei. Eikä edes tutkita, pitää vaan ootella ja toivoa parasta. Tuntuu ikuisuudelta, tiedän. Menin ite viimeks 6-7 viikolla ultraan yksityiselle. Toivotaan, ettei vuoto ainakaan kestä pitkään. Kaikkihan voi olla vielä ihan hyvin? Voimia!!

Heips!

Meidän esikoisen laskettu aika on 8.4.2010. Olen 30v. ja pääkaupunkiseudulta.

Tsemppiä jokaiselle!

Ensimmäinen neuvola-aika varattu. 13.päivä on aika, sain samantien ekan ultrankin, joka olis 20.päivä, mutta huomenna joudun sen siirtämään, kun en saa sitä töistä vapaaksi, kun tuuraaja tarvitsee. Nyt alkaa jo jännittää, mitä siellä sitten sanotaan.

Uusi ultra on nyt sitten 27.päivä vasta, kun meidän kylällä ultria tehdään vain torstaiaamupäivisin... No, jospa siellä sitten näkys jo enemmän, kun viikkoja on silloin jo 9+6.

Huomenta!

Mä varasin yksityiselle ensi viikon perjantaiksi 14.8. ultran. Silloin pitäis sydänäänet kuulua varmuudella (olis mun laskujen mukaan 6+5). Jännittelen siihen asti, ja jos ultrassa näkyy katkarapu ja sydän tykyttää, niin enköhän rohkene siitä heti varata neuvolankin!

Aurinkoista ja onnellista päivää kaikille! [:)]

Hei,Täällä kans yks uusi huhtimamma, LA vasta 16.4. kun niin aikasin olen malttamattomana testaillu. [:)]

Otan osaa Jenni, tiedän tunteen kaksi keskenmenoa kokeneena (05/09 ja 07/09) [:(] Hyvä asenne kuitenkin, uutta vaan kehiin. Kyllä se meille jonain päivänä vielä se onni suodaan, kun jaksetaan sinnikkäästi vaan yrittää. Tsemppiä!

Tinsku, joskushan vähäinen vuoto voi olla ihan normaaliakin, toivotaan kovasti, että se olis näin. Vuoto ilman kipuja on toivoa antava. Toivottavasti vuotosi ei ole jatkunut tai kipuja ilmaantunut?

Minäkin yritän täällä olla kovasti toiveikas, vaikka vähän meinaa tulla välillä suru puseroon jo etukäteen, kun pelkään niin kovasti, ettei tämäkään pikkuinen kestä matkassa.. [:(] Olo on kyllä onnellinen, että tärppäsi taas niin nopeasti. keskenmenojen välillä ei ole ehtinyt olemaan yksiäkään menkkoja vaan heti on tärpänny. Se on ainakin hyvä merkki.

Eilen kävin päivystyksessä ku alavatsa ja alaselkä niin kipeenä että särkylääkkeeseen piti turvautua..vuotoa ei oo nyt enää pahemmin ollu..eilen lääkäri ultras eikä nähny kohdussa olevan mitään ja arveli että on voinu mennä kesken tai sit voi olla kohdunulkoinen raskaus tai sit normi raskaus joka ei viel vaan näkyny ultrassa ku viikkoja sen verran vähän..tänään kävin sit antaas verinäytteen ja huomiseks pitäis varata aika gynen puolelle uuteen ultraan..

kiva ny taas rampata tutkimuksis koko ajan niin ku ekan raskaudenki aikana joka meni kesken ja toisen aikana ku sikiö ei meinannu oikee kasvaa (istukka ei toiminu kunnolla) ja raskausmyrkytystä epäiltiin..esikoinen syntyi tosiaan rv 38+3 ja oli 2100g/44,5cm ja keskolassa tarkaulussaki viikon ennen ku kotia pääsi..

Mikään raskaus ei siis vissii mulla etene normaalisti..[:(]

Hei kaikille! Olen ensi kertaa täällä mutta kun satuin näin omakohtaiselle palstalle, on "pakko" kirjoittaa jotain. [:)]

Ikää on 30 (kohta 31) mies on pari vuotta vanhempi. Meillä on kolme lasta (2000, 2002 ja 2005 syntyneet) ja neljännen laskettuaika 8.4. MIKÄLI KAIKKI MENEE HYVIN.... näin alussa ei uskalla kun toivoa parasta [8|]

Onnea kaikille odotukseen!

Voihan perkule..vuoto jatkuu runsaampana :( kivut on hellittäny kyllä aika hyvin, mut vuoto ei.. huomiseks sain ajan naistentautienpolille, siellä sit selviää varmaan paremmin että onko nyt sit menny kesken.. eilen ku sitä aikaa varasin niin se hoitaja siel puhelimes sanoi että hcg kyllä näytti olevan nousussa..
menis ny tää päivä nopeesti niin pääsis jo ultraan..

Täällä yksi huhtimamma lisää joukkoon [:)] Olen 28 ja mieheni 35, eikä tämä ole kummallekkaan ensimmäinen odotus. Itselläni lapset -00,-01 ja -05 ja miehelläni lapsi vm. -04. Meidän suurperhe asustelee savon sydämmessä[;)]  Uuden ihmeen laskettu aika nettilaskurin mukaan 15.4 tietämillä. Näin alussa kun ollaan,niin pystyy vaan toivomaan että kaikki menee hyvin. Olo on epätodellinen ja onnellinen. Yritän kuitenkin pitää jalat maassa, vaikka se vaikeaa onkin...

Täällä olis kanssa yks. tuleva huhtimamma. Laskettu aika olis 13.4.2010. Toivottavasti kaikki menee hyvin, viimeksi raskaus (tuulimuna) päättyi keskenmenoon raskausviikolla 6. 

Toive suuri toteutuu, kunhan koittaa huhtikuu... Vieläkö mukaan mahtuu? Täällä 27-vuotias esikoistaan odottava huhtimamma, miehellä ikää 34. La olis 7.4.2010 kuukautisista laskien. Plussasin eilen (kolmesti, kun en millään meinannu uskoo tätä todeksi), vauvantekohommia takana (elämäni pisimmät[:)]) neljä kuukautta.

Täällä olisi yksi huhtivauvan odottaja lisää la 5.4.2010. Ensimmäistä odottelen. [:)]
Itse olen 22v ja mieheni 26v
Tänään tuli varattua aika terveydenhoitajalle.

Tervetuloa ja isot onnittelut kaikille uusille, mukaan kyllä mahtuu[;)] mitenhän Tinsku ja Jenni voi? Toivottavasti kaikki on hyvin. Onko kellään muuten alkanu viel pahoinvointi? Mulla ei viel mut välillä antaa kyl viitteitä, semmosia aaltoja tulee kuvotusta...et kohtahan se voi alkaa... väsymys mul on aivan kauhee vieläki, kohta alkaa työnteko tuntua ylivoimaiselta. ja pissalla ramppaan vieläki jatkuvasti, viime yönäki 4 kertaa[:D]

Mulla on jo kunnolla pahoinvointia (en onneks oo vielä oksentanu), ollut nyt sellaisen 3-4 päivää.. :( Samoin maha on aika kipeä välillä. Toivotaan, että menis pian ohi nämä alkuraskauden "ihanuudet"..Huh!

Aurinkoista loppuviikkoa ja hyviä vointeja kaikille huhtimammoille! [:)]

Täällä myös muutaman päivän ollu kuvotusta, mut menee onneks ohi heti kun laittaa suuhun jotain. Toivottavasti ei kestä pitkään..

Onnittelut uusille odottajille!! :)

Tänään kävin naistenpolilla ultras..kohdussa ei näkyny mitään raskauteen liittyvää, mutta vasemmas munanjohtimessa kylläki, eli kohdunulkoinen raskaus.. muhun pistettiin sytostaatteja(solunsalpaajia) joilla yritetään keskeyttää raskaus ja jos ne ei auta niin sit leikkaus..nyt sit saa rampata sairaalas antaas verinäytettä josta ne kattoo sen että onhan hcg laskussa..

eli nyt on sit koettu keskenmeno, loppuun asti edennyt raskaus joka ei ihan normaali ja sit viel tää kohdunulkoinen raskaus..
mitäs nyt siis vielä??

Takaisin