SyysMasut 2010 Kuvia

ajattelinpas olla niin hurja että laitan tänne ekan kuvan mun mahasta rv 21+3 (jos nyt onnistuu )

Juu kyllä nyt on hurja olo.. täytyy varmaan varoa kun ei tiedä mitä seuraavaks mieleen juolahtaa[:D]
Kiitos masu kehuista!

Nätisti kasvanu Minzkulin masu [:)] Mulla se vaa möllöttää tossa edessä, mut ei enää jää kellekää epäselväks et on vauvamaha eikä läskiä [:D]

Kiitos Purri [:)]
Tänään ensimmäisen kerran kaupassa tuli joku papparainen kyselemään että onkos vielä paljon odotettavaa.. Heheheh [:D]

Masut senkun kasvaa[:)]

Pakko kertoo, kun tuossa vähän aikaa sitten olin junssa oulusta helsinkiin, niin sellainen vanhempi herra kysäisi jossakin seinäjoella, että onko vielä pitkäkin matka, niin vastasin, että joo, helsinkiin, vaikka taisi masukkiin viitata kysymyksellään[:D][:D]

Voi että kun uhkeita mammamasuja [:)] Pitäis vissiin omastakin ottaa kuvatusta, kunhan joutaa...Musta vaan tuntuu,ettei ole nyt kasvanut mihinkään suuntaan, kuviakaan ei ole tullut napsittua [;)]

Hienosti on kaikilla masut kehittyneet <3

Tässä kuva mun keilapallostani viikolla 26+4 eli tänään. Tuntuu, että viimeisten kahden viikon aikana on tapahtunut aivan valtavaa kasvua.

Voi ku on ihania mahoja!! [:D] Ja kaikki niin pieniä..
Mulla ja Tiitiäisellä taitaa olla samaa kokoa.. [:)]

tässäpä koitan laittaa ekan kuvan, ei erikoinen jos ei se vaikka onnistukkaan [:D] kuva otettu siis ylhäältä alaspäin otettuna...

Takaisin