Ei näy Tiko tota sun kuvaas... upeita mahoja kyl kaikilla [:D] Mun kamera on sanonut ittensä irti, niin pitää yrittää ostaa uus ennen ku vauva syntyy...
Vautsi mitä vauvamassuja teillä! Tulipa hyvä mieli kun kävi näitä katsomassa, kun se oma vatsa tuntui tässä päivällä jo niin valtavalta, että mietin onko normaalia edes tässä vaiheessa [:)] Että tasoissa mennään koko kööri täällä syyskuisissa kyllä [:D]
Voi miten ihanat mahat löytyy jokaiselta, ja Tellulla näyttää olevan kyllä todella ihanan muhkea masu! [:)]
Tässäpä minun oma 28+0, iso pallukka ja kasvaa vain koko ajan. nyt jo vähä tuntuu et iho repee mut toivottavasti ei =)
Oon kuvista huomannut et itelläni on tossa kylkiluiden kohdalla tollaiset ihme kuopat ja mun paistomittari (ukon nimitys pompsahtaneelle navalle) alkaa näyttämään jo valmista kamaa..
Tässäpä tasan 30+1, ja näyttää hurjistuvan vaan masun kasvu. Mulla siis sf-mitta ollut koko raskauden ajan ihan taivaissa asti ja kävin sen takia tutkimuksissakin (missä selvis et kaikki ok) ja lääkäri väitti et rauhottuu kasvu... kasvanu nyt 2 viikon aikaan enemmän ku missää vaiheessa.. ylempänä on kuva mis oon viikolla 28, niin aika huikea muutos..