SyysMasut 2010 Kuvia

piia84 ei se munkaan maha näytä muulta ku läskiltä mun mielestä [:D] Tosin mies on innoissaan ku maha kasvaa [;)]

Tässä tämä minun masu nyt sitten on. Itellä sellainen olo et se on jäänyt nyt tuollaiseksi pieneksi pömpäksi kun miehen mielestä se on jo valtava. Tasaista  mahan kasvamista täällä päin. Ja nyt rv 18 + 6.

Ensimmäistä kertaa täällä keskustelupalstalla vaikka raskausviikkoja jo kertynyt 19+5. Ihania massuja kaikilla [:)]´. Pitää varmaan itsekin vihdoin ja viimein alkaa kaivaa sitä kameraa esiin [:D].

Wau! Onpas Kaikalla jo massua[:D]

Onkos muilla vaihteleva tuo koko? Mulla aamulla pieni pömppö(ilmeisesti vaavi tirsaa selkäpuolella) ja illasta muhkumpi [;)]  

Mahtavan kokoinen maha sinulla Kaika! Muillakin tosi ihania vatsoja. Itsestäni tuntuu, että se on vielä sellainen läskimaha eikä kaunis vauvamasu. [:D]

Heheei, noita pöksyjä a´la h1987 löytyi seppälästä! Siellä oli vaihtoehtoisena myös mustavalkoharmaatouhu värisinä myös! Hinta jäi katsomatta.

ALKUPERÄINEN: Mamma_76
Onkos muilla vaihteleva tuo koko? Mulla aamulla pieni pömppö(ilmeisesti vaavi tirsaa selkäpuolella) ja illasta muhkumpi [;)]  

Mulla vaihtelee musta hirveesti aamu ja iltavatsan koko, ehkä mä syönkin niin paljon nykyään että näkyy illalla kaikki vedetty ruoka :)

Masan majasta kuvia. Ensimmäisestä en muista, oiskohan jotain 8. viikolta.. Toka on 20+0 [:)] Aika tasasesti näyttäis leviävän ja heti tissien alta niin ettei meinaa rintsikoiden ympärysmitta riittää [:D]

Mahtavan kokoinen maha Mammalla[:D]- taidetaan olla aikas valaita kesällä[:D][:D]
Mulla ainakaan ei ole tota pituutta lainkaan, joten vatsan on vaan kasvettava tohon eteen..

Mutta tässä siis 20+4 kuva ja mulla menee jotenkin hassusti, että joka toinen viikko näyttää isolta ja joka toinen pieneltä[8|]

Heh! Kaika mä olen huomannu ihan samaa itelläni, joka toinen viikko mukamas isompi, ja sit taas pienempi vatsa kumpu. Kait se riippuu missä/miten vaavi masussa majailee. Välillä huomannu,että napakin on enemmän oikealla puolella[:D]
Kesästä: Ottaahan ne hylkeetkin aurinkoa [8D]

Tässä kuvassa 22+2, eli 3 päivää sit otettu kuva. voitte verrata edelliseen mikä otettu 2vko aikasemmin että aikamoinen pyrähdys tapahtunu.. =D Iso iso iso maha.

Takaisin