SyysMasut 2010 Kuvia

Mamma_76

Puuhakas puhuja
  •  Koittakaa mahdollisuuksien mukaan pienentää kuvat sopivan kokoisiksi. ( n.67kt)
  •  Saa laittaa masuasukistakin kuvia (ultra)
  •  Ohje: Alapuolella  -Ota Upota Kuva Viestiin,-Lataa Lisää Tiedostoja, -valitse kuva omasta tiedostostasi,-lisää ja -Ok.


 
IHANA <3 Itse en ole vielä uskaltautunu kuvailemaan omaa masua mutta kyllä se kohollaan alkaa jo olemaan :) vaikka en kyllä oo varma et onko turvotusta vai mitä.
Lisää vaan masuja kehiin !! [:)] toivottavasti itsekin saan oman mahani joskus tänne.
 
ihana masu :) tänään huomasin itse että on tuo masu hiukan kasvanut kun olin kaasoni kanssa ensimmäistä kertaa hääpukuja kokeilemassa ja katselemassa niin oli pakko saada kokeilla muutaa mitkä ei sillon tule kuuloonkaan :D kivasta tuli tuohon alavatsan kohdalle semmonen "pallo" :)
 
Jos sitä uskaltautuisi tänne laittamaan ensimmäisen kuvan[:D]

Siinä se masun alku (+turvotusta ja muuta varaa) rv 13+3

 
Ihania masuja [:)]

Tässä oma napaa, turvotus on huomattavasti laskenut edellisestä kuvasta [:D]

 
[:D] pieni verrattuna siihen mitä tuleman pitää...jos vaan samoilla linjoilla mennään, kuin kahdesta ekasta. Mulla tosiaan kaikki mitä tuli (on tullut)painoa,on tuossa mahassa. ("luonnollisessa"-tilassa hoikka) Naurattaa jo valmiiks, mitäköhän sanotte mun vatsan koosta esim. viikoilla 38 *Reps*[:D] 
 
Mamma_76, kyllä huomaa hyvin että vauvaa odotat :) Sulla on jo aika ylös noussut maha, mulla näkyy myös mut näyttää lähinnä pömpöttävältä alavatsalta vaikka ihan kova onkin :D
Itsellä ei ole vielä kameraa, että pääsis ottamaan kuvia mutta pitää hankkia jossain vaiheessa!
Laittakaa lisää kuvia<3
 
Mullakin tuntuu kohtu tosi ylhäällä jo, tuntuu reilusti navan yläpuolella. Jostain luin, et kohdun yläreunan pitäis olla jotain 10 cm navan _alapuolella_. Mitä ihmettä siis? [:D]  Ehkä tää on myös joku rakenteellinen juttu, kun kaipa napakaan ei eri ihmisillä ole ihan samassa kohtaa. 
 
Mamma_76: sulla on ihan samanlainen masu kuin mulla [:)] ihan kunnon pömppis jo. Mä töissä jo vaihdoin M-koon housut L-kokoon ja nyt nekin alkaa kiristää.
Pyöritään sit yhdessä eteenpäin kun ei enää jalat yllä maahan [;)]
 
Mamma_76: Oikein ihana maha sulla, tuollainen kunnon poikamahan alku [:D]

HaniMamilla ja Kaikallakin näkyy jo suloiset mahat!

Omaa: Jotenkin oletin, että mahaa ei tulisi tässä vaiheessa näkyviin vielä, koska kohtu on (tai oli [:D] ) voimakkaasti taaksepäin, olen pitkäselkäinen ja tämä on eka mukula kaiken lisäksi. Mutta tuntuu, että 9 kilon painonpudotuksen jälkeen maha on tullut enemmänkin esiin, enkä mahdu mahastani enää millään vanhoihin housuihin eli niihin joita pidin noin sen 9 kg sitten. Saattaa tuossa kuvassa ihan turvotustakin olla osittain, mutta kyllä maha myös tuntuu kovana pallona tosi ylhäällä, kun käsillä koittelee.

Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä on luonto ihmeellinen. Melkein 3 kk maattuani pää ympärissä lähes olemattomilla syömisillä maha vaan ottaa ja kasvaa [:)] Ja tämän perusteella tuntuu, ettei pikkuisen kasvamista ole vitamiinin- ja proteiininpuute onneksi haitannut.
 
Onko muuten kellään muulla linea negraa? Itselleni on sellainen ilmestynyt, ulottuu häpyalueesta napaan.
 
Mulla ei ainakaan vielä ole viivaa näkynyt. Ei ollut silloin tytöistäkään. Sen sijaan napa alkaa taas tummua samoin kuin edellisilläkin kerroilla.
 
Sellaisen muistan lukeneeni, että linea negra ilmaantuu usein, kun hormonipitoisuudet ovat suuria. Itselläni aikamoinen pahoinvointi tukee sitä, että kovasti on hormoneja liikkeellä, joten siinä mielessä saattaisi pitää paikkansakin ainakin tuo hormonihomma [:)]
 
En saa jostain syystä laitettua kuvaa tänne, olisin ultrakuvan laittanu mutta väittää että sitä ei tueta tai jotain...
 
Takaisin
Top