SyysMasut 2010 Kuvia

En tiedä näkyykö kuva mutta yritin ainakin laittaa masua esille :D eli tässä (mahdollisessa) kuvassa rv 18+1



Oho, näkyy ja aika isona, sorgeporge[:D]
 
Hyvin näkyy niin Minzkulin kuin Pilpankin ihanat kasvavat masut [:)] On se vaan niin mukavaa, että pikkuiset kasvaa ja se alkaa näkyä uloskin päin selvästi.
 
Mahan täydeltä kottaraisia viikoilla 16+4. Ja juu, mä olen ihan jättimäinen viikkoihin nähden. [:D]
 
kottarainen, mulla oli aika samankokonen viikkoihin nähden ku sullaki [:)] Nyt kaks viikkoo myöhemmin tuntuu ettei toi nyt nii kauheesti oo kasvanu.
 
Voi kun Teidän masut on kauniisti pyöristyneet. :0) Itse vieläkin odottelen, tosin nyt jo nostoissa tai kantamisessa tuntuu, ettei masu jousta entiseen malliin - jotain on välissä. "Helmi" on asemoitunut sangen ylös ja selkärankaa vasten, joten puhkun ja puhisen mennessäni kun tuntuu, että keuhkot loppuu. Josko hän kohta laajentaisi tälle toisellekin puolelle, ainakin selkälihasten väsyminen viitoittaisi jo siihen suuntaan. =0)
 
Purri, ihanan lohduttavaa kuulla. Ehkä tässä oli tälläinen superkasvupyrähdys ja nyt otetaan sitten vähän rauhallisemmin. [:D]

Maya_L, mullakin tuntuu lähinnä kumartelu pahalta, nostaminenkin vähän jos meinaa liian isoa kantamusta kopata mukaan.
 
eikö vaan! [:D] mamma osti ne mulle ku olin pääsiäisen siellä eikä ollu yöhousuja.. mut on ne kyllä hyvät jalassa ku venyyki kivasti ja on korkee toi resori minkä nyt oon tossa kuvassa taittanu.. että suosittelen, vaikkei nyt ihan ehkä seksikkäimmästä päästä ole [:D][:D][:D][:D]
 
Mies napsi kuvia Muhkusta Mökillä, on vaavi ilmeisesti pylly pystyssä kun kumpu on tuon mallinen[:D]
Kovasti on noussut ylös, ja liikkeet tuntuu välillä ihan kylkiluitten kohdalla.

19+1


 
H1987 mistäs äitees pökät osti? Näyttää sen verran mukavilta jalassa, että voisin itsekkin pitää. Nyt pitänyt vanhoja nukkavieruja ohuita olkkarihousuja, joissa takaliston saumaukset alkaa ratkeilemaan [:D] (syyhän ei ole se että perse on levahtanut)

Kaikilla on jo niin ihanan söpöset vatsakummut [;)]
 
Mamma_76: IHANA MASU [:)] ja yleensä se kiertelee seppälät ja h&m :t, että luulisin et jommasta kummasta liikkeestä löytyy pöksyt! Siinä on vielä puolet korkeempi toi vyötäröki ku miltä näyttää nii on tilaa masun kasvaa. ihanat pöksyt on kyllä!! =) ja on vielä lyhyetki et loppuu polvien kohdalle että kesään kohden ei oo kuumat yötkään jos tykkää yövaatteita pitää..

No jopas oli mainospuhe [:D]
 
mullon vielä ihan sellanen ihramahan näkönen enkä oo siksi halunnu siitä ees kuvia ottaa...[:(]... jospa sitä vielä joskus tännekkin saisi kasattua jotain[&o]
 
Takaisin
Top