SyysMasut 2010 Kuvia

Nonii..

Minzkulin suloisen ja siron masun jälkeen täräytetään tämänhetkinen pallomaha rv 31+2

 
ihania [:)][:)][8D]! Kaikankin masulla on niin kivasti kokoa jo [:)]
Minzkuli voi et oon kade ku sulla on tollanen pieni söpö masu.. Kyllä ottaa nimittäin koville nää helteet tämmösen jättimasun kera!! [&o][:'(]

Oon kyllä jo ihan kyllästyny omaan olotilaani et odottelen sitä vauvan syntymää jo ihan innolla.. voi kun menis aika nopsaan. On tosi tukalaa olla eikä ole tuolista tai sängystäkään nouseminen enää helppoa [X(]
 
Aivan ihastuttavia helle pallosia kaikilla teillä, kyllä siellä jo kokoa löytyy [;)][:)]
Ittellä vielä omasta mielestä melko pieni maha, mut ei sitä ite katokkaa varmaan samanlailla kun muut näkee. Itellä se tossa raahautuu kuitenkin joka päivä mukana :)

eli siis tässä raskausviikko 32+2




 
Tähän saakka ovat tyttöä lupailleet...
toivottavasti olisikin...kun on jo kaksi poikaa entuudestaan[;)]
 
Sitä tyttöä arvelinkin. Oon nimittäin kuullut että mulla on Poikamaha ja kun oon kysyny että minkälainen on Tyttömaha niin selitykset on ollut ihan sun massua kuvaavia. Hassua [:D]

En sit tiedä onko siinä massun muodossa jotain taikaa mutta hauskasti ovat kyllä tosi eri malliset [:D]
 
happy86 näyttäisi Poikamassulta ja Mamma_76 taas Tyttömassulta..

Saas nähdä et miten käy.. =)
 
Joo on uus kamerakin [:D] Hitto vaa ku en millää meinannu saada ensin tota fotoa liitettyä tohon, sit piti kuvasta leikkaa mun pääki pois (ja muutakin) ennen ku oli tarpeeks pieni, että se latautu tänne..meni hermotki siinä touhussa, ja vieläki oisin halunnu aavistuksen pienemmäks ton kuvan.
 
Takaisin
Top