SyysMasut 2010 Kuvia

Tässä muutman päivän takainen kuva raskausviikoilta 38+0. Kovin se on pieni edelleen mut vauvalla kaikki hyvin :)





editeditedit: ja tulipahan koko kuvasta aika hurjan pieni :D
 
Heipparallaa pitkästä aikaa!

Kaikki on mennyt mukavasti ja masukki senkun kasvaa... ja kasvaa... ja kasvaa.


 
Ihania masuja ja kullakin ihan omanlaisensa, suloista! <3
Minusta Pilpan maha näyttää aika saman malliselta kuin omani.

Masukipsiprojekti jäi kesken viime viikolla, kun kipsit loppuivat kesken. Hyvin onnistui muuten. Ostin lisää askartelukaupasta ja jatkoin sitä tänään ja taas loppui, kun ostin liian pienen kipsinauharullan. Näköjään en yhtään osaa hahmottaa paljonko sitä kuluu. Onneksi kipsimahan muoto on jo käytännössä valmis, että jos sattuisin pian synnyttämään niin sen pystyy lisäkipsillä viimeistelemään kuitenkin, vaikka maha olisikin jo muuttanut muotoaan. Eli projekti jatkuu vielä....

Tässä nyt vielä 38+2 - maha. En nyt äkisti näe siinä kauheesti eroa viikon takaiseen.


 
Ja sit koska ei mulla oo parempaa tekemistä, ku notkua täällä niin tein koosteen tosta mun mahastani [:D] Eli viikot 15+4, 18+6, 30+4, 33 ja 38+2... 

 
Pippula: katoin just samaa et onpas samannäkönen masu kun mulla :) paljon sulla oli sf-mitta tossa viimesessä kuvassasi. Laitan nyt 38+5 kuvaa tähän seuraavaks. Eilen oli neuvolassa 39+0 sf 34.5cm..





EDIIIIT: tulipa huono kuva, pieni ja epäselvä. Iphone ei oikein oo nyt elementissään [:D]
 
Pilpa: Polilla lääketieteen kandi mittasi 38+4 sf-mitaksi 36 cm, mutta minusta näytti että mittasi sen vähän vinoon. Neukkulan täti mittasi viikkoa aiemmin 33 cm ja minusta tuo maha ei varsin ole kasvanut. Ja kyllähän tuo mitta riippuu myös siitä miten muksu just sattuu myllertämään siellä. Meidän vauvan pylly pyörii just tuolla pallean alla, niin sen liikkeet vaikuttavat mittaustuloksiin. Mahtaisko maha olla laskeutunut, kun suurin ympärysmitta on vain 100 cm, kun minusta se oli jo kauan aikaa sitten about 99 cm ja silmämääräisesti kyllä kasvanut sen jälkeen, mutta nyt on taas tuolla samalla tasolla. 
 
Takaisin
Top