SyysMasut 2010 Kuvia

Tässä mun pötsiäni viikolla 34+5. Ympärysmitta leveimmältä kohdalta tasan 100 cm.





 
Ja vielä edestä päin. Oikeasti maha ei ole ollenkaan näin näkymätön edestä, mutta valokuva tietty hävittää syvyysulottuvuuden. Jonkin verran leviää kylkiin kuitenkin tuo maha, eli ei se ihan suoraan eteenpäin ole.






 
...ja vielä sama edestä rv 36+1.
Pakko oli laittaa eri viesteihin kun ei anna yhteen viestiin laittaa useampaa [:@] enkä osaa mitään hienoi kikkoi siihen [8|]

 
tässä tämän mamman pallo. sori kun on häijy kuva kun on niin arpinen masu[&o]

 
raizki: Ihana massu! Oikein kunnon mammamainen [:D] Tietkö hani, mulla on ihan samanlailla arpia mahassa.Joten et ole ainut [:)] *HaliRuts*
Sulla vielä erottaa navan, mulla Ei enään moneen aikaan [:D]
 
Toi napa kyllä onkin tollanen että se tulee koko ajan vaan enemmän ulospäin[:D]
Peilistä kun kattoo niin ei noi arvet noin häijyiltä näytä. mutta mitäpäs niitä välittämään palkinto on mitä parhain[;)]
 
Sopii varmaan tähän ketjuun, vaikkei kuviin liitykään. Tilasin Bebesistä masukipsiainekset! Näin tulee ikuistetuksi mahan muoto jälkipolvillekin ja kipsin voi maalata ja koristella hienoksi, laittaa vaikka seinälle tms. 
 
Vasen 37+1 ja oikee 35+5



Mun silmään näyttäis valahtaneen alaspäin, mitäs ootte mieltä? [:)] Eikä sitten välitetä noista hirveistä sormenjäljistä peilissä.. [:D]
 
Tässäpä pötsiä, viikkoja 34+3 kuvaus hetkellä! voi olla hieman epäselvä kun tartti pienentää kuvaloisia jonnin verran [:D]

 
Takaisin
Top