Syyskuun supinat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä toivutaan hampaanpoistosta. Helppo nakkihan se toimenpide loppujen lopuksi oli. Ainoo inhottava osuus oli tikkien laitto, ku ei meinannu nähä laittaa niitä. Siinä oli leukaluut melkosella koetuksella. Ja nyt kyl tuntuukin siltä. Antibioottikuurin sain ja panadolia nappasin eilen. Tänään otan vaan jos tarvis. Onneks en kärsi pahoinvoinnista, koska sitte vois olla paraneminen pitkä prosessi.

Mielenilmaus jää mun osalta, ku eihän tonne keskustaan mitenkään pääse. Ja onneks on vapaata, ni ei tarvi pohtii et miten töihinkään tarvis mennä.

Ja poks 9+0 :)
 
Meil olis järkätty kyyti sinne torille vai missä se on :D Just mietiskelin miten ihmiset joilla ei oo autoa ni pääsee töihin? Pitääkö työnantajan järkkää kyyti? Mäkin joskus kävin Espoossa asti töissä ja en kyllä olis sinne pyöräilly :D
 
Mä en oo menossa mielenilmasuun jostai kumman syystä :D pamilta tuli kyllä viestiä siitä..

Ja noista verikokeista.. Oon aina vihannu neuloja. Ehkä niihin pikkuhiljaa tässä siedättyy :D ja sit ku se tippa laitettii kätee! Ai että mun oli kämmenselät kipeet ja mustelmat sen jälkee niissä. Mulle tulee tosi herkästi mustelmia, aina verikokeen jälkee tullu.
 
Oon nyt mietiskelly et senmonen topic vois olla "kiva" missä vois vapaasti puhua niistä ei-kivoista raskauspeloista ja kokemuksista ja kauhujutuista, ei tuolla salaisella puolellakaan hirveästi oo vielä tohinaa ni jos tänne puolelle tekis jonkun. Voi sit rauhassa skipata ohi jos ei halua semmosia miettiä tai jutella. :) Mut millä nimellä semmonen olis? Meinaan siis aiheina vaikka kohtukuolema tai vammasuus yms...
 
Se ketju pitää nimetä sit niin, että tällaset hermoheikot ei vahingossakaan eksy sinne ja aiheuta itelleen paniikkikohtausta :D
 
Mä en sinänsä pelkää piikkejä, mut mun suonet on niin älyttömän ohuet ja karkailevat. Lähes joka kerta jää mustelmat kumpaankin käteen..

Mulle hammaslääkäri sanoi, että siirretään se hampaan poisto. Katotaan sit raskauden jälkeen sitä.. poistavat sit jos alkaa oirehtimaan. Mietin, että mikä siinä poistossa on niin vaarallista? Sekö kun se kolo jää auki ja siellä on sitä verta? Jos se hyytymä lähtee pois, se voi tulehtua? o_O
 
Jos ne ei turhia juttuja tee eli jos ei oo tulehtunut yms ni haluavat jättää raskauden jälkeen :)
 
Näin viime yönä ehkä hellyyttävimmän unen ikinä. Olin sängyssä pienen vauvan kanssa ja mies oli kans siinä. Olin muka edellisenä iltana synnyttäny mutta en ite muistanu siitä mitään. Se vauva oli suloinen kun mikä ja tyytyväisen oloinen. Sillä oli paljon hiuksia ja se oli tyttö.
Tuli tosi hyvä mieli tuosta unesta :)
 
Hmmm onkohan kaupat nyt sitten kiinni klo11-13? S-markettiin pitäis päästä ostaan irttiksiä!!! No ei, on mulla oikeitakin ostoksia tehtävänä... :D Ja sade ei auta asiaa ulos lähtemisessä.
 
Oon nyt innostunu siitä tosi kirpeästi litteästä punaisesta karkkinauhasta joka on rullalla :b
 
Onko muilla ilmenny ongelmia vau.n odotus appsin kanssa? :o Päivitin puhelimen käyttiksen (iphone4s) versioon 9.0 ja nyt tää ei suostu enää avaamaan koko ohjelmaa :o Eikä oo päivityksiä tms. mitä pitäisi nyt ladata :/
 
Takaisin
Top