Syyskuun supinat

Mä oon iha varma että eilen joku liikahti mahassa :D eikä ollu ilmavaivoja sainoin miehellekki!
 
Täällä tuntuu päivittäin ihan selkeesti liikkeet muttei mahanpeitteissä vaan virtsarakossa :D syömisen yhteydessä huomaa kuinka alkaa pienet töytäisyt rakkoon :Heartred

Tiltti 12+4
 
Mäkin haluun tuntea liikkeitä! En oo tuntenut mitään tai sit en tajua niitä liikkeiksi. Pitää alkaa tarkemmin tunnustelee. Ärsyttää sairaasti että vielä viikko np-ultraan, viimeks 7+3 varhaisultrassa nähny elämää mahassa ja mistä sitä tietää onko sitä enää :bored: kunpa vaan kaikki olis hyvin :Heartred
 
Oijjoi kuulostaapa ihanalta, ehkä mä en toivokkaan niitä kun myöhemmin niistä joutuu kärsimään :hilarious:
 
Mistä sen tunnistaa vauvan liikkeeksi näin alussa? Ite olevinaan eilen illalla tunsin jotain, mutta saattoi olla myös pelkkää haaveilua :wink terv. Ensikertalainen
 
Mä mietin ekalla kerralla kans tuota, että mistä sen vauvan liikkeet tunnistaa. Mut jotain viikolla 18 ne alkoi tuntua tosi selvästi eikä niistä voinut erehtyä :) Sitä on tosi vaikea sanoa mistä sen tunnistaa.. Mullakin tuntuu välillä jotain muljahduksia ja elohiiriä, mut oletan niiden olevan vielä suoliston elämää.. Tosin tänään töissä syödessä tuntui yksi sellainen pienen pieni töytäisy, mutten oo varma oisko se voinu olla..
 
En osaa kuvailla mut jotenkin erilaiselta tuntuu verrattuna perus suoliörinöihin ja ne on tosi hempeitä ja harvinaisia ja suolijuttuja tuntuu enempi :)
 
Mulla alkoi viime raskaudessa rv14 tuntumaan, ja heti oli sellaisia muljahteluja ihan tosi alhaalla. Et vaihtelee ne ekat tuntemukset hirveesti :)
 
Mulla tuntuu yleensä aamulla ku herään ja rakko ku on täynnä. Ja tuntuu siis tuolla niiin alhaalla semmoset hipsutukset ja pienet töyttäisyt puolin jos toisin etten kyllä niitä suolistonkuplimiseks pistä.. Viikkoja nyt sen 12+0.
 
Takaisin
Top