Syyskuun supinat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä odotellaan hammaslääkärin vastaanotolla. Jännittää aikalailla tuleva toimenpide. Keskustelen kyllä perusteellisesti lekurin kaa ennenku yhtäkään hammasta minusta kiskotaan. Tiiän kyl et hampaanpoisto on helppo ja nopee toimenpide, mut tää nykyinen olotila saa hieman enempi säikyksi tällaisten asioiden edessä.
 
Kiitos kaikille <3

Onnesta soikeena tilasin tulokkaalle ekat converse tossut :)

käyttäjä PikkuMinski virkkaa niitä ja on muuten syötävän ihanat <3

Laitan kuvan alle jos joku kiinnostuis tilailemaan omalle murukille myös :)

Hinta 12€ + postikulut 3€
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    231.8 KB · Katsottu: 20
Ihanat uutiset Kreisikät!!! Nyt paljon tarjjoja sinne.. Just aioin alkaa tänne vuodattamaan ku tuntuu että joka tuutissa missä käy näkyy aivan vaan huonoja uutisia.. Mut onneksi jotai hyvääkin! Iso peukku!!! :)
 
Ihania nuo tossut kyllä, esikoiselle mummu teki (omannäköisensä tennarit :)) vaaleansiniset ni täytyy se varmaa oottaa onko tyttö vai poika ni saa "oman" väriset :) Tommoset olis kyllä kivat talvisin kerhoihin yms, pitäs olla vaan silikonia tms pohjissa ettei liukastu.
 
Mielettömiä uutisia KresiKät, Huikean Paljon Onnea!!! :) Ihmeitä tapahtuu, todellakin!!

Mä annoin tosiaan ainaki luvan että saa käyttää mun verta johonkin tutkimushommaan, oisko ollu sitte siihen.. Ja sitte oon menossa viikon päästä sokerirasitukseen, mutta ei kai ne siihen etukäteen mitään ota..ainakaan tietääkseni.. Ja pissaakin oli kolme putkiloa. Tekee jotku supertestit.. :D No parempi niin. :D

Migreeni onneksi helpotti työpäivän aikana, meinasin olla aika äkänen oppilaille aamusta... :D Tiukka täti töissä siis!! Pomokin sanoi että kun minä ohjeistan oppilaita niin kukaan ei uskalla inistä vastaan.. Pomoa oppilaat ei usko ollenkaan! Meinas vähän naurattaa.. :D :D :D

Hirvee väsymys kun ei saanu viime yönä nukuttua kunnolla, pitää varmaan kohta vetäytyä..onhan se jo lähes kymmenen tuo kello.. :D
 
Paljon onnea Kresikät, aivan mahtavaa! :Heartred Mulla huomenna labra, kääk pelottaa verikokeet ja neulat! Pitää katsoa muualle.
 
Mäkin labrassa vaan pälpätin sille labrahoitajalle lastenhuoneen tapeteista yms yms etten aattelis verta ja pidin silmiä kiinni :D Ei onneksi sattunu yhtään
 
Mun mielestä tuo verikoe oli ihan piece of cake! Tosin käyn muutenkin verta luovuttamassa että ehkä oon vähän jäävi sanomaan.. :D Tuo neula on kuitenki paaaaljon pienempi. Pienen pistonhan siinä tuntee kun se tökkää, mutta sen jälkeen ei mitään. Kyllä ne kokeen ottajat on niin paljon pistäny että osaavat homman mahdollisimman kivuttomasti tehdä!
 
Mua alkaa heikottaa jo musamaman selitys verikokeesta.. Mulla on hirvee piikkikammo, vaikka oonkin saanut epiduraalin ja ollut tipassa, elämäni hirveimmät hetket kun ne on laitettu. Olin joskus kaverin mukana verenluovutuksessa ja mut "heitettiin pihalle" kun meinasin pyörtyä jo sitä katsellessa. Sain banaanin ja pillimehun mukaan ja menin käytävälle odottamaan ':D verikokeessa vielä pari vuotta sit itkin, katotaan itkenkö nyt :D eka neukku on viikon päästä :)
 
Ei kaikki osaa ottaa verikoetta, esikoisen ajalta sain nyrkin kokoisen mustelman ja oli kipee käsi pitkän aikaa ja se sattuikin nii hitsisti et ihan itketti :( Tällä kertaa osas ottaa et ei ees sattunut :) Mäkin aina tuijottelen pois päin ihan paniikissa, mut kyl sit muita tykkään tökkiä neuloilla ja tuijottaa vieressä :D
 
Onkos kukaan menossa mielenilmaisuun huomenna? :) Kovasti ollut nyt esillä. Odotan mielenkiinnolla mitä asiasta seuraa (jos seuraa :))
 
Ei se Jannski aina ole taidoista kiinni, ettei sulla olis hermoon mahdollisesti osunut, niitä kun on paha nähdä. :) Ja mustelmia ei yleensä tule jos muistaa painaa kunnolla. ;) Ellei sitten ole läpäissyt koko suonta, jolloin niitä mustelmia tulee herkemmin.

Itse en ainakaan ole mielenilmaisuun menossa, kotoa vaan hengessä mukana. Saas nähdä mitä tosiaan seuraa. :D
 
Briala sehän siinä kun silloin muistan et kaiveli oikein kunnolla ja vaikka painoin puol tuntia sen jälkeen ni ei auttanu :( Se oli joku maanantai ottaja sillon, mul on vasemmas kädessä hyvät suonet ja ei oo ollu muilla onkelmaa :) Töissä oli kiva selitellä et joo vähän terveyshuolia ni labrassa olin ja mummot katteli kauhuissaan mun mustelma :D Nyt ei onneks tarvi selitellä mitäääään. Paitti on ne soittanu keikalle mut oon nyt kipeä ni ei pääsiskää. :)
 
Varmaan mennyt sitten koko suoni puhki. Voin kyllä kokemuksesta sanoa että välillä vaikka kuinka hyvä ottaja olisi, niin tulee sellaisia päiviä että oli asiakkaalla kuinka hyvät suonet tahansa, ei aina meinaa onnistua. :D Inhottavaa molemmin puolin ne sellaiset päivät. Onhan se töissä kyllä inhottavaa niitä selitellä, etenkin jos haluaa salassa pitää. :D
 
Takaisin
Top