Syyskuun supinat

Eleanora

Kommentoinnin ninja
Ajattelin tähän yleiseen keskusteluun tehdä tällaisen kuukausiketjun, niinkuin usein on tapana. Mitäs siis syyskuun ekaan päivään kuuluu?

Täällä ihmetellään kun mun virkeämpinä päivinä esikoinen posottaa pidemmät päiväunet niin kuin tänään, ja väsypäivinä hippasen päälle 1,5 tuntia. Ehkä johtuu osin siitä ettei väsypäivinä samalla lailla jaksa lähteä liikkeelle ja aktivoida naperoa, mutta hassua silti. On me niinä väsypäivinäkin yleensä jossain käyty aamupäivällä.
 
Mä hankin pahoinvointirannekkeet. Paras ostos hetkeen! Edelleen krapulaolot, mutta ei tarvitse pelätä oksentamista :) (mulla oksennusfobia) Sain myös nukuttua viime yönä :)
 
Väsyttää ja väsyttää.. Onneks sai aikaseks jopa siivottua.

Kovasti alkaa jännittää perjantain varhaisultra!
 
Oltiin kerhossa tänään ja poika juoksi hullun lailla eestaas, huomaa et oltu neljän seinän sisällä kipeenä. Myös vauvojen kanssa poika haluaisi halia ja paijata ja koskettaa, jotenkin suloista että noin kauniisti on vauvojen kanssa, ainakin vielä :D
 
Väsyttää. Oon ollu normaaliin tapaan koko päivän 1v tytön kanssa kotona. Käytiin pihalla kiikkumassa, ja tyttö söi marjoja. Lisäksi käytiin puolisen tuntia kävelemässä metsässä.

Ei ole kokoaikana oksettanut, eikä myöskään esikoisen kohdalla. On kuitenkin nälkä, mutta kun alkaa ottaa ruokaa niin alkaa ällöttää.

6+1
 
Me ollaan mummolassa vielä pari päivää, on ollut mukavan rentouttavaa mutta lapsi on nukkunut melko huonosti, mikä tietty heijastuu sitten omaan jaksamiseen :bored:

Kahdeksas viikko on jo menossa, kyllähän tämä aika näyttää sittenkin kuluvan vaikkei se alussa siltä näyttänytkään. Melko luottavainen mieli alkaa itsellä olla vaikka kuinka onkin vielä riskiviikot menossa. Miksi muka joku menisi pieleen? Yllättävän paljon huomaan jo ajattelevani (ja odottavani) synnytystäkin :)

Meidän rt-asunnon myyntihommiin laitettiin nyt uutta potkua kun päädyttiin laskemaan hintaa. Jos ei talveen mennessä ole mennyt kaupaksi niin sitten perutaan koko homma. Hyvin kyllä mahdutaan nykyiseen kotiin mutta haluttaisiin mieluummin vähän enemmän yksityisyyttä ja ehdottomasti vain yhteen asuinkerrokseen. Peukut pystyyn siis että joku ihana ostaisi meidän asunnon!
 
Mites tää raskaus ja liikunnan harrastaminen nyt menikään? Olen ilmoittautunut koko syyskaudelle äitivauvajumppaan esikoisen kanssa. Tänään oli eka kerta ja tuntui tosi voimattomalta! Olen aivan rapakunnossa edellisen raskauden seurauksena. Kuinkahan suurella sykkeellä uskallan tuolla jumpassa rehkiä kerran viikossa? Vatsalihaksiako piti välttää tekemästä? Muuten voi tehdä normaalisti, jos vaan tuntuu hyvälle?
 
Joo mä tykkäsin kans kun esikoisen aikana mietin mitä sais tehä. :) Sit netistä voi vielä löytyä sivu (tais olla enkun kielellä) mis listattiin eri lajeja paremmin mitä voi harrastaa, ja miten harrastaa rauhallisemmin tms, en niin tarkkaan lukenut kun en pahemmin lajeja harrasta :) voin koittaa bongata jossain vaiheessa jos vielä löytäisin!
 
Perusduunipäivä tänään, tosin venähti vielä pari tuntia pidemmäksi kuin alun perin piti olla.. Töissä ei enää riitä sama määrä eväitä kuin aiemmin. Syön normaalin aamupalan ja töissä lounasruokalassa, iltapäivälle on yleensä riittänyt yksi hedelmä ja sitten pyöräillen kotiin syömään. Nyt tuntuu ettei voi lähteä työpaikalta mihinkään ennen kuin on saanut taas jotain syötävää.. Eli hedelmiä varailen nykyään työpaikalle tuplasti aiempaan verrattuna. Nälkä tuntuu myös jotenkin todella veriseltä.. :D :D :D Niin kuin ei ois viikkoon ruokaa nähnytkään.. Ja ihan vaan 2-3 tunnin tauko on ruokailujen välillä..
Vielä en oo sanonu töissä tilanteesta mitään. Ja kun ei ole ollut pahoinvointiakaan niin ei ole kukaan epäillytkään mitään. Ihan normaalisti oon pystynyt siis toimimaan. Jos ei mitään ihmeellistä tapahdu tässä aiemmin, niin odotellaan kyllä rauhassa ainakin tuonne lokakuulle ennen kuin lähin esimies saa tietää..
 
Musamama, sama juttu eväiden kanssa! Iltapäivällä tuntuu ettei mikään riitä... Hedelmiä oon yrittäny lisätä normi eväisiin ja leipää ottanu enempi mukaan myös. Ja iltapäiväksi tosiaan vielä extra töistälähtö välipala!(ja aamulla "kotoa lähtö pala" ) Vaikea vaan suunnitella eväät kun ei tiedä mikä maistuu. Alussa oli puuroa aamuisin mukana, mutta nyt pelänny että alkais tökkimään nii en oo ottanu ees mukaan.
 
Sama ton syömisen kanssa täälläkin! 2. tunnin välein pitää jotain ottaa ettei tuu huono olo ja kiljuva nälkä.
 
Höh, meillä ei oo kuin yks tauko eikä enempää kyllä kerkeekkään. Pitää vaan koittaa pärjätä parilla leivällä ja jogurtilla koko päivä :confused: Tänään oli ihan tajuton nälkä kun kotiin pääsin.. Jos huomiseksi tekis vaikka jotain salaattia :rolleyes:
 
Täytyy sanoa että olen onnekas kun saan ite tehdä oman aikatauluni! Onneksi älysin laittaa tarpeeksi taukoja.. :D
 
Tänään taas ollut koko päivän etova olo. Tehdään mun yhtä lempiruokaa valkosipuliperunoita, uunipossua ja bearnaistekastiketta. Toivotaan että pystyn syömään. On taas vaikeeta tää syöminen.
 
Hyvää syyskuuta kaikille! Meillä kuului angelsoundsilla tänään vauvan syke! Jeee! Tuo sellasta realismia tähän meininkiin. :Heartred Muuten päivä mennyt köllötellessä. Miehen siskon perhe oli yökylässä ja muu talonväki pitikin sitten illanistujaisten muodossa vähän melua iltamyöhään.. kun minä ja lapset nukuttiin. :D heh...se on oikein.. Huonosti nukutun yön jälkeen itsellä aina menee seuraava päivä ihan plörinäksi mutta olen saanut onneksi levätä. Myös paikallisen burgerannos miellytti!!
 
Mä oon kauheesti nyt pohtinu tota kotidopplerin ostamista, mutta pelottaa et rahat menis ihan hukkaan ja tulis vaan turhaa paniikkia, jos en löytäiskään niitä sydänääniä..:/
 
Takaisin
Top