Syyskuun supinat

Mietin vaa et kui ne ottaa sen siellä ku on mieen työntakia se siirto :D mut joo mä soitan huomenna :)
 
Paria tipusta sain kuvattua. Muitakin kuvia yritin laittaa mutta kun ei lataudu ei sitten millään. Ramppaan jatkuvasti tuolla kanalassa kuulostelemassa onko kuoritunut lisää tipuja. 3 yhteensä on nyt, yksi ihan vasta kuoriutunut märkä reppana. :Heartred
 

Liitteet

  • altAp7EyPjsJ5gFcbrcw7ysNkPuHHjNrZEtErMCEE1PCZJy.jpg
    altAp7EyPjsJ5gFcbrcw7ysNkPuHHjNrZEtErMCEE1PCZJy.jpg
    136.5 KB · Katsottu: 26
  • WP_002099.jpg
    WP_002099.jpg
    529.4 KB · Katsottu: 26
Muita täällä ku on jo tuntenu hipsutuksia??? Täällä 11 tasan ja pari päivää tuntunu. :Heartred
 
Miehen veli toi mulle äsken tonkan valkkaria.. Kiittelin vaan kovasti, en luota vielä kertoo, JOS nyt jotain kävisikin, vaikka kai km riski on aika pieni nyt kun ultrassa löytynyt syke ja tyyppi jo heilukin siellä? Ja puhuttiin eilen miehen kans et ei tarvii salailla jos tulee jossain puheeks, mut ehkä mies saa hoitaa ton oman suvun ja mä hoidan oman ;D
 
Haha no siis vauva "kutittelee" mahassa eli liikkuu :) Tai sit kun joku hivelee vaikka päätä tai selkää, ihanaa!
 
Ei vielä oo hipsutuksia havaittavissa.. :/ Mutta ekaa oottelen niin ei oikeen tiiä mitä oottaa.. :) Pitää tunnustella! rv12 tänään! Huomenna nt-ultra, jännittää..
 
Mulla ainaki niin että jos alan tuntea vatsalla jotain tuntemusta nii huomaan että sehän on mun oma syke vatsalla...

11+5
 
Takaisin
Top