Syyskuun supinat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin tää foorumi kaatuu välillä mut eipä se haittaa, enempi harmittaa ku toi odotus/raskauden seuranta appsi ei nyt sit pelitä ku oon ihan koukussa niihin päivittäisiin infoihin ku sieltä näkee :D :D
 
Mä en saa muokattua mun profiilia tuolla sovelluksella että olisin raskaana. Herjaa vain että statuksesi on "yrität lasta". :/
 
Mä en myöskää osaa muokkaa omaa profiiliani:( se väittää edelleen että mulla olis synttärit tammikuussa, vaikken oo sellasta tietoo ees syöttäny mihinkään missää vaiheessa:D
 
Tarkoitatko Ruusa mansikkaremmiä? Niitä on siis muunkin värisiä, vihreä omena ja sit cola. Ne punaset ja vihreät on kyllä parhaita! :) harmi kun niitä ei meidän suunnalta löydy mistään :confused:
 
Varmaan sen nimi on mansikkaremmi... On muunki värisiä olemassa. Ei meijän kaupassa tosin. Pitkään aikaan en oo syöny mutta nyt kyllä koukutuin!
 
Istun kanalassa ja kuuntelen ja vahtaan kun yksi minun kanoistani saa vauvoja <3 piipitys kuuluu <3 yritän tässä ootella joskos näkisin niistä rääpäleistä edes vilauksen :) että sellasia vauvoja täällä :)
Laita kuvia kanoista!
 
Takaisin
Top