Syyskuun supinat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Babuu mä taas toivoisin kun töihin palaan et sais tehä lyhyempää viikkoa ja päiviä. Mut onhan se eri kun etsii täyspäiväistä työtä. Jos mies ei tienais suht hyvin niin eipä tässä varaa olisi olla kh-tuella saatika tehä lyhyitä viikkoja. Nytkin tehnyt keikkaa sillon tällön ja kesälomat "pidin" et sais vähän ylimääräistä itellekin.
Millier näköjään poistettu juttu :(
Tiltti en tiiä onko normaalia mutta voi olla tosi kipee kyllä, huomasin viime kokeissa että eka otti niin nätisti ja kivuttomasti ja kun piti ottaa uusiksi ja oli joku toinen niin ai perhana kun tuli kipeeksi, viikon särki ja mustelma oli nyrkin kokoinen :o
Ruusa ootko siis selaimen kautta foorumilla vai sovelluksen? Selaimessa tosi pientä kaikki nappulat ni tulee kyl painettua sitä sun tätä :D Vähän sama kun Facessa surffaan keskusteluja vaikka ei mennyt niinkuin strömssössä niin vahingossa saattaa klikata jonkun nimen auki ja pyytää kaveriksi :D Joskus myös unissaa puhelin kädessä tehnyt sitä :P
 
Apua, tyttö potkas mua aamulla tissiin ja se on ollu siitä asti kipee :eek: meneeköhän tää itsekseen ohi..:nailbiting:
 
Hormoni hirviö täällä hei!
Viikonloppu meni mökillä kiukutellessa ja tänään vedin hirveen palkokasvin nenään miehelle ihan syyttä.. Ja muutenkin ihan itku kurkussa ollut ilman syytä.. Ehkä ens viikko ois parempi!
Mites muilla menee?
 
Täällä käyty kans katsomassa äitiä kotikonnuilla.. Ovat evakossa mökillä ku vesivahinko tuli keittiöön. Eilen tuli vaan semmonen päähänpisto että mä muuten lähden nyt! Mies jäi kotiin ja mä lähdin lasten kans. Mies oli sit käyny vanhan kaveriporukkansa kanssa pitkästä aikaa ajelemassa ja parit paukut ottamassa. Hymyssä suin oli meitä vastassa ku tultiin kotiin. Tänään ollu hedelmäinenpäivä ku teki mieli tyhjentää porukoiden omenapuu.. Valehtelematta 15 omppua tänään nautittu.. Oli ihanan mehukkaita ja sopivan kirpakoita. :)
 
Babuu, kuulostaa ihanan normaalilta :D

Kilppari, joo se on kivaa suuttua :'D suutuin yhelle tuntemattomalle facebook kirppiksellä ja vedin kilarit.
 
Mulla on ihan hirveesti ilmaa mahassa ja turvottaa. Siitä seuraa sit huono olo. Nyt otan mielelläni kaikki vinkit vastaan mikä tähän vois auttaa!
 
Millier kunnon kaasuttelua vaan :D No ainakin kannattaa välttää ilmaa aiheuttavia eli ei kaaleja, herneitä yms ja hiilihapposia juomia ja kahvia. :)
 
Kyllä mä kaasuttelisin jos jotain tulis :D hmm, kahvia juon vaan maksimissaan yhen kupin päivässä, kaalista en ees tykkää.. jugurttia yritän syödä muttei se ainakaan auta.. nälkä on mut ku en uskalla syödä mitään :confused:
 
Millier sama ongelma! Eikä mitään tuu pihalle:D ihan mahaa viiltelee se kipu minkä se aiheuttaa:/
 
Mä huomasin edellisessä raskaudessa ja ny kyl samaa et eri asennot ja vaiks mahan hierominen auttaa siihen kaasun liikkumiseen, sängyssä vaiks pyörii ees taas ja nousee yms ni johan kaasut irtoo :D
 
Mä en kyllä uskalla alkaa mahaa hieromaan kun välillä jo pelkkä asennon vaihto saa olon pahemmaksi ja alkaa yököttää..
 
Mul jos oikein paha ollu ni oon miehen syliin menny mahallee ja se on saanu taputella mua selästä, johan auttaa :D Auttaisko cuplaton?
 
Hui kun stressaa ja pelottaa, kun huomenna on eka neuvolalääkäri (h10+6). Ja silloin siis ekaa kertaa pitäis ultrata kanssa. Pelottaa niin että onhan siellä joku ja että syke ois varmasti myös! Ihanaa siis nyt vihdoin päästä jännityksestä jos kaikki on hyvin, mutta nyt vaan niin epävarma olo :/ Ja selkä ja vatsakin taas vähän jomottanu... Eka pissanäyte myös vasta huomenna nii varmistuu myös ettei mikään pissatulehdus vaan ole.
Mutta siis ääää kun stressaa... :( mitenköhän sitä saa ens yön nukuttua. Ja sen jälkeen ois tärkee koulupäivä vielä nii pitäis pystyä ajamaankin.

h10+5
 
Vaikka varmasti kaikki on hyvin sulla :) Miten sulla muuten on nyt jo neukkulääkäri, meillä on vasta rv 14-16 :D
 
Ruusa, kyllä koulusta voi ottaa vähä vapaata jos sellanen olo on. Ja mäkin uskoisin että sulla on kaikki hyvin :) pidän varmuuden vuoks vielä peukut pystyssä.
 
Takaisin
Top