Syyskuun supinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on viime yönä unimaassa saatu pienen pieni tyttö.. Sairaala oli pikemminkin mökkikylä ja 1,5 vuorokautta oltiin siellä ennen kotiuduttiin.. Jännä ku toisaalta toivois poikaa, mut ois se tyttökin niiiin rakas! <3

Mies näki unta viime yönä, että saatiin tyttö. Sitten tuli toinen tyttö, jonka jälkeen poika. Esikoistyttö on meillä jo ennestään. Ite näin unta räppäri mg:stä (yritin saada nimmaria, mutta lähti veneellä karkuun) ja kuivuneiden kalojen etsimisestä vanhoista mökeistä, se oli kilpailu.

Mä oon töissä ja taas tän koko aamun ja päivän ollu sellanen fiilis että en mä mitään raskaana oo!! Ei turvota yhtään, mahassa ei tunnu miltään ja on harvinaisen tasapainoinen olo! Suorastaan iloinen!! :) Pitäsköhän vaan olla ihan tyytyväinen, eikä huolestua ollenkaan.. :D Vielä pari tuntia töissä ja sitten kaupan kautta kotiin. Aamulla kävin verikokeessa ja vaikka odotusaula oli ihan täynnä jengiä, pääsin omalla ajallani sisään ja homma hoitui nopeesti. Oli vielä tosi kiva näytteenottajatyttö! Lisäksi sain ajan nt-tutkimukseen 23.9. Kiva päivä tänään!! :) (9+6)

Ootatteko muuten jo vauvautuneet esikoista mukaan näyttenottoihin? Mua vähän epäilyttää miten tää pikkuorava pysyy rauhassa sen aikaa...

En tiedä vielä yhtään.. Meillä mies nyt ollu viime viikon ja ainakin nyt alkuviikon kotipuolessa ja en tiedä yhtään koska joutuu lähteä helsinkiin.. Sekin hyvä puoli ku on suunnilleen 9-13 kotona niin sillon voi meidän neitiä katsoa, mut muuten on vaikeaa ja varsinki nyt syksyllä ku isovanhemmat (anoppi ja appi) nostelee päivät pitkät perunaa niin ei voi viedä tyttöä niillekkään.. Poika 9-13.15 eskarissa.

Mää jouduin alkuvuodesta käymään keskenmenon jälkeen ja muista syistä verikokeissa ja esikoisen kanssa (silloin noin 1,5-vuotias) ja hyvin aina meni. Riippuu kyllä varmaan paljon lapsestakin. Mutta nopeastihan se näytteenotto on ohi.

Reilun vuoden ikäinen esikoinen tulee mun mukana kaikkialle, jos mies on töissä (reipas 15h per työpäivä). Ärsyttää jo valmiiksi kun pitää busseilla kulkea, kun asutaan kaukana kaikesta. Eikä bussit kulje mitenkään hyvin. Eka neuvola on viikon päästä, lähdemme seiskalta kotoa, kaheksalta siellä ja yheksältä pääsee sisään. Puoli kahentoista aikaa lähtee takasi päi suunnilleen seuraava bussi nii eiköhän tuossa ajassa ehdi jo liiankin hyvin.. Toivoa saa ettei myöhästy bussin vaihdoksista. :D hirvittää jo se sokerirasitus, että miten se menee naperon kanssa (+järjetön piikkikammo). Niin ja rh- kun olen niin saan labrassa laukata.. edellisessä raskaudessa kävin joka toine viikko neuvolassa hemoglobiinin takia.

Mulla kulkee kans kohta kaks vee kaikkialla mukana. Ollaan käyty mun lääkäreissä aiemminkin, viimeks viime viikolla ja tosi hienosti käyttäytyi :) busseilla (ja kävellen) kuljen mielummin kun autolla, mutta tällä pk-seudulla bussit ja junat kulkee aavistuksen paremmin ja parkkipaikat on yks vitsaus ;)

Oon menos huomen aamulla labraan ja unohdin kysyä neuvolassa, et onks nää sellaset verikokeet, että pitää olla syömättä ennen niitä? Osaako joku auttaa?:D Etten sit vahingossa syö mitään runsasta aamiaista tai oo turhaan syömättä mitään:D

Onko eka verikoe? Mulla oli tänään ja ihan normaalin aamiaisen söin. Mun mielestä ei siis tarvi olla syömättä. Jos pitää paastota, lukee sun labralähetteessä pieni f-kirjain otettavan testin kohdalla. Mutta yleensä ne kyllä huomauttaa siitä erikseen jos pitää olla syömättä/juomatta.

Oon tänään menossa hakemaan äitiystalvitakkia, jonka löysin yheltä paikalliselta fb-kirppikseltä. Iltapäivällä taas haen yhden varaamani neuletakin. Miesten töiden jälkeen ollaan menossa syömään mun viikonloppuna olleen syntymäpäivän kunniaksi (mies oli sillon töissä). Saa nähä miten jaksan kaiken... Aamuun heräsin väsyneenä ja vähän huonovointisena.

Voi mistä tätä väsyä riittää! Vielä kun on 8kuukauden ikäinen muksu jolla kuumetta ja flunssa onneksi tyttö viihtyy hyvin yksinkin kunhan on leikkikaluja tarpeeks...

Mies on nyt viikon lomalla, ihanaa! Käy meijän kanssa kerhoissa yms. Kummipoikakin nyt kaksi yötä meillä, pitkästä aikaa :)

Hihii mie löysin tommosen tuittupöllön profiilikuvaan :D Pöllöfani ollut jo pari vuotta, tänään saapui postissa itelle ja pojalle matsaavat heijastinpöllöpipot :)

Mun on ehkä pakko kertoo pomolle piakkoin. Tuli nyt näitä menoja niin paljon ja niin hankaliin aikoihin. Vähän jännittää kertoa kun oon vasta pari kuukautta sitten tullut takas töihin äitiyslomalta ja nyt jään heti uudestaan. Mulle pistettiin just työparin paikkakin avoimeksi.. no kerkeänpähän opastaa uuden työntekijän ennenkuin jään pois :rolleyes:

Mun pomo on mun sukulainen niin saa tietää joka tapauksessa nt ultran jälkeen :D Kyllä meinaan töihinkin mennä kertoo että hoitovapaa joka loppuisi 2017, jatkuukin äitiyslomana ens vuonna :P

Takaisin