Syyskuun supinat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä söin muutaman lakun ja alko vaan ällöttää ihan hirveesti. Elättelen nyt toivetta ettei tässä raskaudessa paino kovin nouse kun ei herkut maistu :grin:rolleyes:
 
Huh alkaa olemaan niin väsynyt tämän päivän jäljiltä että kävin toukokuisissa kirjoittelemassa omiani :D Ihmekkös kun ei tuttuja nimimerkkejä näkynyt :D
 
Viime yö oli kyllä unimaailmassa semmoista ampumista, räiskintää, tappelua ja vaikka mitä! Oli tosi kummallinen tunne herätä aamulla puoli tuntia ennen herätyskelloa, ja kelailla että mitäs unia sitä tuli nähtyä.. :D
Melekosta..
Kävin kaupassa ostamassa siivousvermeitä, niin tarttui mullekin iso pätkis mukaan.. Oli kyllä syntisen hyvää.. :D
 
Musamama ootko maistanut sitä Pätkis jäätelöä? Ei kannata, se on liian hyvää ja normijäätelö ei enää maistu sen jälkeen ;)
 
Mun syyskuuhun kuuluu aivan jäätävä väsymys!! En olisi arvannut että näin rankasti se pieni kasvava vauva verottaa. Työpäivän jaksan juuri ja juuri sinnitellä mutta heti kotiin mennessä voisin nukkua koko illan. Onneksi mies patistaa mut ylös sohvalta. Muita oireita ei sitte oikeen olekaan. Ruoka maistuu, kaikki maistuu, herkut maistuu ja koko ajan voisin syödä :p nyt vaan odotellaan nt-ultraa, 3,5 viikkoa siihen vielä! Namm pätkis-jätskiä, varmaan tosi hyvää! Nyt haluun sitä aamupalaks :rolleyes:

8+6
 
Mä sain vihdoin ja viimein siivottua. On kämppä ollu melkoinen sikolätti, ku on ollu niin voimaton olo koko aika. Tänään varmaan toi aurinko sai minuun energiaa. Istutin myös mun avocadot. Laitoin ne tossa heinäkuussa itämään veteen ja nyt on molemmissa kunnollinen juuri. Toivottavasti lähtevät versoamaan siitä.

Ja kiitos Pätkis-jäätelön muistuttamisesta. Sitähän on EHDOTTOMASTI saatava maistaa. Täytyy sanoa ukolle, että hakee sitä viikonloppuna. :p

Iltavuoro odottaa tekijäänsä, joten iltasuunnitelmat onkin jo valmiina.

PS. Että meni hermo, ku yritin täyttää neuvolaa varten esitietolomaketta interneetin ihmeellisessä maailmassa. Olin aikalailla jo loppumetreillä (aikaa kulunut lähes 30 minsaa) ni eikö se paska jumittunut. :angry STANA, ei tekis kyl mieli ollenkaa sitä uudestaa lähtee täyttää. :arghh:
 
Huoh! Väsyttää..zzz
Me ollaan menossa viikonloppuna mökille, mukaan tulee myös anoppi. esikoisen raskaus aikana oltiin myös mökillä ja anoppi oli arvannut mun olevan raskaana kun kieltäydyin viinistä. Toivottavasti ei nyt arvaa, kun yllättäen taaskaan en voi viintä juoda, mutta en kyllä muutenkaan jois kun esikoinen on paikalla. Viimeks kerrottiin vanhemmille vasta viikolla 13+ jotain koska takana oli yks keskenmeno. Nytkin ollaan puhuttu että vasta nt ultran jälkeen vaikka varhaisultraankin ollaan taas menossa.

Mua ahdistaa ihan hirveesti tulevat raskaus kilot ja kaikki herkut. Viimeks mulla tuli +30kg vaikken edes herkutellut, mutta söin normaalisti kun taas ennen raskautta söin vhh. Nyt ajattelin alkaa syömään raskausdiabetes ohjeiden mukaan koska se on turvallinen ruokavalio, mutta pitäis pitää kilot kurissa. Mieli tekis kaikkea hyvää ja oonkin herkutellut vielä, ois vaan pakko saada itseä niskasta kiinni ja ryhdistäytyä...
 
Tänään meinas käydä köpelösti. Lensin portaat alas. Viime tipassa sain kaiteesta kiinni, selkähän siinä ois muuten menny :( kyllä säikäytti! On tämä mun työ toisinaan hiukan vaarallista, varsinkin raskaana olevalle..
 
Sunflower meillä vielä aataminaikaa ni paperiversiona täyttelin laput :D
Kilppari muakin vähän jänskättää paljon kiloja tulee ja pitäs kans joku ruokavalio suunnitella, ei oo vielä pystynyt kun oksettaa :(
Millier hui, onneks ei käyny mitään :/ Mahan asukas myös niin pieni vielä ettei kai osumat vahinkoa vielä tekisi, ison mahan kanssa sit asia erikseen. Mitäs sä teet työkses, onkohan sulla mahollisuus siihen erityisäitiysrahaan?
 
Oon keikkasiivooja ja tänään oli peruspesupäivä. Liukastuin portaissa ja komeat mustelmat ainakin jäi! Kannetaan painavia koneita portaissa, pestään lattiat tosi liukkailla aineilla.. Joka päivähän meillä ei tämmösiä hommia oo. Ja varmasti saisin jotain kevyempääkin hommaa jos vain pomolle sanoisin...siis jos se nyt ees tietäis koko raskaudesta..
 
Käytättekö tujuja aineita? Eikös haitalliset kemikaalit yms vois jo oikeuttaa erityismammarahaan? :)
Tulinpas käymään foorumilla tietsikalla ja tää on ihan ihmeellinen, uusia hymiöitä ja tekstin muokkausta yms :O
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Hehe hauskaa :playful::smiley-bounce016
 
Hmm, osa aineista on äkäisempiä mutten tiedä sit luokitellaanko niitä haitallisiksi kemikaaleiksi.. Täytyypä ottaa selvää :)
 
Takaisin
Top