Syyskuun supinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei ollu viime raskaudessa yhtään, paitsi supisteluiden takia kerran kävin. Nyt ei kans varmaan tuu olemaan yhtään :D

Kiitos tsemppauksista! :) Onneksi sentäs meillä tää käytäntö että lääkäri jo... en kyllä kestäis epätietoisuutta enää! Ja jos hän sitten ei aikoiskaan ultrata (mikä ois outoa kyllä kun sellainen hänellä käytössä) niin alkaisin varmaan parkua... Muutenki oon itkuherkkä ja nyt vielä enemmän. Ehkä tosiaan voisin skipata koulun jos ois pakko... Mutten oo varma kun meillä on kandityön väliseminaari että hyväksyttäiskö syyksi. :/ Mutta siis toivottavasti ei tarvi sellaista edes miettiä! Ja silloinkin jos kaikki on hyvin nii voi olla että täytyy ajaa aika varovasti kun silloinkin voi ajatukset olla vähän muualla, kädet täristä ja herkistyttää :D

Ruusa ole onnellinen että ultraavat jo.
Mulla esim eka ultra vasta vajaan kolmen viikon päästä. Siihen asti pitää olla tän epävarmuuden kanssa.

Ei oo kyl kiva odotella ultraa :( Esikoisen kanssa sinnittelin siihen 12 viikkoon asti, varmasti olisin nytkin mut löyty se edullinen ultra :) Nyt myös onneks sydänäänet löysin ni saapi niitäkin kuunnella.

Onko sulla Kaissa mikä viikko silloin menossa kun eka ultra? Ihanaa tosiaan Jannski kun löysit nyt sydänäänet :)

Kaupungilla, tv:ssä ja muualla nyt kun näkee vauvoja niin ai kun itsellekin tulee niin hinku saada tuollainen oma pötkylä jo syliin!!!

Mun kaveri sai viime yönä vauvan ja kun heräsin pissalle ni huomasin että oli laittanut pari kuvaa ja sit valvoinkin tunnin ihastellen vauvaa ja miehelle näytin ja se ärähti ja jatko unia :D Muistelen esikoisen syntymää kauhean usein, oli jännittävää ja pelottavaa ja sit tuli pikkutuhisija pieni kippurakoipi joka pienesti koitti rääkyä ja ääh nyt herkistyttää :') Voiko vauvakuume olla raskaana??

Ois niin kiva ku sais laittaa jo kaikki kuntoo vauvaa varten :) tänään on ollu jotenkin niin rakkauden täyteinen päivä.

Mä en oo vielä päässy tuohon vauva-ajatukseen ollenkaan käsiksi. Jotenki se tuntuu olevan niin kaukana, nyt vaan mennään päivä kerrallaan tän huonon olon kanssa ja ootellaan aina seuraavaa lääkärikertaa. Ja toki nyt mielessä pyörii muuttokin, sen myötä joutuu ettimään uuden lääkärin ja synnytyssairaalan ja kaikki muuki on ihan auki vielä.

Silversky, voi olla että mulle sai tänpäiväsen reaktion aikaa eilinen lääkäri. Kun kuulin sydänäänet ja ultrattiin :) muuten pahoinvoinnin kans on ollu vähä sellanen päivä kerrallaan..

Sulla on Kaissa sitten melkein samaan ajankohtaan ultra milloin mullakin se eka varsinainen äitiyspkl ultra eli mulla h12+6. Neuvolatäti vaan lupaili että lääkäri pystyy ultrata... nii siksi huomenna

Muuten jos joku on katsonu Walking Deadia niin OBH Nordicilla on alkanu sen Spin of "Fear of the walking dead" ja on muuten hyvä! :) Ainut harmi vaan että siellä on vaan 4 jaksoa vasta.

Hbo :ssa kanssa se ilmainen kokeilukuukausi. Tosin sitten kannattaa oottaa että enemmän jaksoja ilmestyny...

Mä tunnen itseni niin huijatuksi hbon kanssa, silloin joskus kun sinne liityin niin luulin siellä olevan vaikka ja mitä, ainut katseltava oli game of thrones ja sitä tuli katottua uusiksi fiiliksen takia vaan :( Toisaalta netflix oli myös tosi huono joskus pari vuotta sitten, nykyään on jo parempi valikoima :) Mut edelleen suurin osa tulee kyllä ladattua ja netflixistä katotaan piirrettyjä :D

Mä oon käyttäny sen hbo:n ilmasen jo :D no olin kans pettyny siihe. Mulle siellä oli true blood, game of thrones ja vikings oli tosi hyvä!

Mä en tainnu true bloodia yms kattella ees sillon kun ajattelin et on iha plaah, mut voi luoja kun näin mainoksessa Alexanderin ekan kerran :o Sen jälkeen katoin 24/7 siihen mennessä tulleet kaudet ja kuumeisesti odotin seuraavia :D

Takaisin