Syyskuun supinat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varmaan olis ihan hyvä et joka kuulla oma ketjunsa niin ei toi huhtikuiset pelkästään täyty ja uudet ei pääse kii :) Lokakuulle sit omansa taas!
 
Milläs te muuten käytätte foorumia! Ite käytän iPhonessa vau sovellusta, ei tuu oltua oikeestaan koneella ollenkaan. Tänään kävin kurkkaamassa ja oli jotain samaa mieltä yms juttua myös, ei pelkästään tykkäämistä. Ja kiva oli lueskella muiden allekirjoituksia, ne ei puhelimella näy :/
 
Mä käytän kans iphonee ja katon yleensä vaa ne mihin oon kirjottanu ite, kun tässä sovelluksessa se on helpompi tapa :D pitää vissii kattoo vähä useemmi onko tullu uusia ketjuja
 
Mä oon laittanu tilaukseen tietyt ketjut yms ni helposti näkee jos uutta kommenttia :) Mikä iphone sulla on? Eilen julkastiin uuet ja mä haluaisin sen 6s:än!! En vaan tiiä millon tulee Suomeen enkä jaksaisi odottaa :(
 
Mää käyn yleensä puhelimella (Samsung) just sillä foorumisovelluksella ja oon tilannu kaikki huhtikuun ketjut ja samoin sen salaisen puolen ketjut. Iltasella sitten välillä läppärillä.
 
Heips! En oo vähään aikaan kirjotellut ku oon ollu niin väsynyt ja ollu paljon puuhaa, mutta lukemassa oon käyny. Tossa pari päivää sitte tullu vähä vaaleenpunast vuotoo mut nyt ei oo ollenkaan mitään. Jännityksellä odotan ens keskiviikkoa kun silloin kuunneltas niitä sydänääniä. Ihanaa olla näinkin pitkällä tässä raskaudes ja toivon että tää jatkuisi. Minä meen netin kautta glaxy s5 mini puhelimel. En tykkää jotenki appsii täs käyttää. Höh ku täält on pari tippunu pois. Se on niin ikävää. Toivottavasti mahdollisimman moni jatkaisi tässä ryhmäs loppuun asti!

Rv 9+3
 
Uuuu, pätkisjätskii..en oo semmosesta kuullukkaan!! Mutta saattaa olla että viikonloppuna maistellaan! Mulla on synttärit niin voin vähän juhlistaa.. :D Mies lähtee vielä lauantaina työreissulle ja tulee vasta sunnuntaina, eli itsekseni juhlin: leffa+pätkisjätskiä -> aikaisin nukkumaan = maailman ihanin suunnitelma! :D :D :D

Mä käytän läppäriä, mulla on jo vuosia vanha iPhone4, mikä tilttaa kun yrittää avata vau-sovellusta.. :D
 
Jee eka lenkki takana kolmeen viikkoon :)
Aluksi jopa hölkkäsin 2km (???!!!) Loppu matkan kuljinki hitaasti tallustellen... Napsin kännykällä valokuvia ym. Aattelin ettei terveellistäkään yhtäkkiä kauhea rasitus ja loppumatkasta olin sen verran poikki etten ois vauhdikkaasti päässykään. Yhteensä meni n.7km ja 1,5h aikaa. Yllätim tosiaan itseni :) Mutta tää päivä onkin vapaa ja lähti ihanan rauhallisesti käyntiin niin riitti voimia. Katsoo nyt vaikuttaako lenkki siihen tuleeko tänään iltapäivä pahoinvointia
 
Mulla oli eilen sellainen ravipäivä töissä, että tänään ei kyllä jaksa yhtään mitään. Ja tuntuu et aina raskaiden päivien jälkeen menkkakipuilu on pahinta. :/
 
:/ ärsyttävää kun työ vie ne energian rippeetkin! Mulla oli siis eilinenkin vapaa niin siksikin tänään jaksanu paremmin. Eilen en kyllä liikkunu...
 
Voi järkky mitä luettavaa nuo oli :0 Alkaa tuntua etten halua sitä ilokaasua tai muutakaan päihdyttävää lääkettä jos saa noin sekaisin mitä useissa noista kertomuksista...
 
Mä luin samaa juttua äityleissä :D ja teki mieli kommentoida esikoisen synnytyksestä siihen :D mä olin avautumis vaiheen erittäin hilpeissä tunnelmissa kun vedin ilokaasua. Flirttailin kätilölle (nainen :D) ja olin muutenkin ihan pimpelipom, ihan niinkun teini nousu humalassa :D ponnistusvaiheessa olin ihan hirvee hirviö ja uhkasin mm leikata kätilön sormet ja syöttää ne hänelle yms kauheuksia... Ponnistusvaihe kesti vaatimattomat 1,5 tuntia.. Silti odotan tulevaa synnytystä innolla! :D onse vaan niin ihana tunne loppujen lopuks kun vauva on sylissä <3
 
Mulla kyllä humahti päähän ja kunnolla kaasu mut ei kyllä sillai et olisin sekoillut vaan et en olis pystyssä pysynyt tai nähny kunnolla :) Ja kyl sen tuntee kun alkaa nousee päähän et voihan sen lopettaa heti :)
 
Mä kävin tänään tuöhaastattelussa ja taas tuli se sama vanha 25h/viikko eteen.. Toisaalta ajattelee että näkeepä lapsia joskus, mutta toisaalta taas eipä siinä paljon rahaa tule.. Turhauttavaa!
 
Mäkin löysin tän ketjun :)

Mulla ei ilokaasu mennyt synnytyksessä päähän yhtään. Kivut oli niin niin kamalat et ehkä multa jäi ilokaasupöhnä huomaamatta :D kaasu onneksi jonkun aikaa auttoi kipuihin.

Täällä käyty tänään verikokeessa ja voi saakeli kun käsi on nyt kipeä!!!! Suoni tyrehtyi kesken kaiken mistä seurasi kamala kipu / suonenveto viereiseen suoneen. Labratäti vaihtoi sit kättä et sai tarvittavan määrän verta. Mut tää käsi mistä suoni tyrehtyi on edelleen kipeä ja tuntuu non stop suonenveto :/ suoraks ku laittaa käden niin oikein repii suonen kohdalta. Normaalia?

Tiltti 10+2
 
Tän foorumin käyttö kännykällä on muuten haastavaa :/ En pysty tehdä mitään erikoisempia hymiöitä. Ja ei siinä mitään, mutta välillä kun sivu päivittyy niin klikkaan vahingossa väärää kohtaa ruutua! Noh oon sitten näköjään lähettäny ihmeellisiä arvioita pari kertaa muiden viesteistä huomaamattani!!! Että älkää ihmetelkö/loukkaantuko jos oon klikannut "informatiivinen" tai jotain muuta omituisiin asiayhteyksiin!Poistelin jotain mitä huomasin :D Ja toivon etten oo lähettäny ilmoitusta kenestäkään! Pari kertaa oon jo huomannu klikanneeni sitä kohtaa, mutta ehtiny painaa "peruuta"!
 
Takaisin
Top