Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea jo synnyttäneille ja jaksamista sitä odottaville
Mä täällä kärvistelen (todennäköisesti hormooneista johtuvaa) käsittämätöntä ärsytystä muoden ihmisten/lähipiirin kommenteille. Siis mun oma äiti on kyllä yks pessimistien pessimisti ja ei tee mieli puhua sille koko lapsesta enää.yhtään mitään ku kommentit on tyyliin "ei se sieltä ajoissa tuu" "et tullu sinäkään" "multa ei imetys onnistunu, ei onnistu varmaan sullakaan" ja kavereilta nää " kyllä toi hymy kohta hyytyy ja energiat loppuu" SIIS OIKEESTI! Pitäisivät noi mielipiteensä ittellään! Tämäkin aamu alkoi hyvin eilisten äitikommenttien jälkeen kunnes yks kaveri taas ehti avata suunsa... tuli taas paha mieli.
Hassua.. minulta ei kukaan kysele :) Saan olla ihan rauhassa ilman uteluita :D Toisaalta ehkä kaipaisin enemmän sitä että jotakuta edes kiinnostaisi. Edes lapsen isä ei edes ole kysynyt kuulumisia kolmeen kuukauteen..
Ilmeisesti on löytänyt toisen ja aika menee hänelle. Kannan kuitenkin hänen lastaan niin olisi ehkä reilua kysyä kuulumisia. No laitan sitten kuvan synnäriltä vauvasta. Empä minä muuta voi..Multakaan eivät kaverit kyselleet. Välillä mietin, muistivatko mua ollenkaan, mutta taisivat kyllä muistaa. Tuo sinun kokemasi, Myy2016, on kyllä todella kohtuutonta. En tiedä, millainen lapsen isä on ihmisenä, mutta hänen toimintansa on kyllä todella inhottavaa.