Kauheelta kuulostaa riikkarii, sulla tulee olee varmasti pitkä toipuminen edessä Täytyy kyl sanoo et mulla ehdottomasti kivuliain juttu koko synnytyksessä on nää tikit, mutta kyllä kivut unohtuu kun tuota pientä katselee:)
Täällä myös vielä yksi, jonka vauvasta tulikin lokakuinen... Vähän alkaa olla malttamaton olo, tiistaina saan sit käynnistyspäivämäärän tietoon :) No, jotain silti hänestä tiedän jo nyt... Horoskooppimerkki on ainakin vaaka
Täällä huidellaan kanssa jo 41+3 eikä vielläkää merkkejä synnytyksestä. Maha senku kasvaa vaan. Hieman ahdistaa jo kaikki. Maanantaina olis yliaikaiskontrolli sitten.
Aikamoista toimintaa Riikkari!.
Sovitiin miehen kaa et mä nukun tän yö niiiiiiiin pitkään ku haluan ku jääkaapissakin on pumpattua maitoa mikä piti käyttää. Hehe sanon minä. Heräsin 3 tunnin päästä tissit niin pinkeenä että kipeetä teki noh. Nyt on 100ml kivunlievitystä pumpattu pakkaseen ja toivon jo et neiti heräsi syömään..
Millonkohan on seuraavat yli 3 tunnin unet?
On tämä outoa miten aikuinen ihminen voi olla näin kärsimätön odottamaan :) Tuntuu että itku alkaa olla herkässä. Ei osaa muuta ajatella kun että oman vauvan saisi syliin. 40+5 täällä mennään. Ei oikein aika kulje kun kroppa ei paljon anna periksi liikkua.