Syyskuun säpinät

Nykyään kun puhutaan paljon siitä, miten esim. hoitovapaata tulisi jakaa tasaisemmin miesten ja naisten kesken, ni ehdotan, että myös raskaus, synnytys ja imetys jaettaisiin tasapuolisemmin!

Voiku tän voiski jakaa miehen kans iha fyysisesti! Vasta heitin läppää miehelle et sää kannat ja hoijatki sit seuraavat 9kk kuha vauva ulos tulee.
Välillä tuntuu et ei saa minkäälaista sympatiaa ukon suunnalta, ois mahtava ko hälläki ois yöt yhtä vähä unisia, mieli herkillä ja paikat kipiänä. Tietäs mitä toinen käy läpi :D

Joo kyl tää naisen osa on raskas kannettava! Tossa miehen kanssa mietittiin kun on katellut tätä mun ähkimistä, vaikeilua, kipeitä nivusia, rannetulehduksia, ympärivuorokautista oksentamista, selkäkipuja, päänsärkyjä, suonikohjuja ja kipeitä supistuksia (mitä täs nyt äkkiseltään tulee mieleen luetella:hilarious:) niin totesi et ois voinu lapset jäädä hankkimatta jos tää raskaus ois hänen harteillaan.
No mut onneks sentään on sillä mielellä et kuinka hienoo on et mä tän kaiken kestän ja kärsin:wink

Mulle laitettiin se ballongi eilen aamulla. Yöllä alkoi tulemaan enemmän supistuksia, Vaikka ensin aattelin ettei se auta yhtään. Klo 9 lääkäri kävi ottamassa ballongin pois ja olin hetken käyrällä. Vauvan syke laski yhden supistuksen aikana ja olin 4cm auki, niin mut vietiin saliin. Salissa puhkaistiin kalvot. Tämän jälkeen vauvan syke alkoi laskemaan ja mut vietiin hätäsektioon. Mut nukutettiin ja vauva oli nopeasti ulkona. Tyttö painoi 3710g ja pituutta 50cm ♡ nyt vähän kipuja ja tokkurainen olo sektiosta, iltaa kohden olo parantunut ja ollaan päästy tytön kanssa tutustumaan toisiimme ♡

Onnea nen89 ja Miina123 ♡♡

Tässähän tulee malttamattomaksi koska itse saa oman pikkuisen syliin :D ♡

Onnitteluja pienistä! !

Olin tänään yliaikaiskontrollissa. Kaikki oli vauvalla hyvin, lapsivettä ihan ok määrä jäljellä ja paino 3800. Viikkoja 41+5.

Olisivat ottaneet sisälle, mutta mun toive oli odottaa vielä jos kaikki on hyvin. Vähän syyllistivät, koska olisi sopinut aikatauluun ja olisin voinut osallistua heidän tutkimukseen...
Siis heidän mielestään olis vaan voinit jo jäädä. Ei muita perusteluja. Istukan kalkkeutumisesta oli juttua, mutta ei vaikuta että toimisi huonosti.

Vähän jäi huonot fiilikset. Ei kuitenkaan missään nimessä halua tehdä mitään mikä uhkaisi vauvan terveyttä. Mutta siltä ei vaikuttanut kuitenkaan. Huomenna käyrille ja sunnuntaina käynnistys.

Voi että tää odottaminen on tylsää! :D en keksi itselle enää mitään tekemistä miehen ollessa päivät töissä. Kaikki sarjat ja elokuvat on kytätty, on siivottu ja pihahommat tehty. Leipoaki oon yrittäny mut alkaa pakkanen olla aika täys :D en vaa osaa olla paikallaan vaikka musiikkia kuunnellen. Kaipais tekemistä iha hulluna mut ei täällä keskellä korpea oo mitään.

Hyvää ajanvietettä on valokuvien järjestely, vaikka sellasia Ifolor-kirjoja :)

Tänäänhän on täysikuu, jos se innostaisi vauvoja syntymään? :joyful:
Toivotaa et kuu tekis jotai :)
Kävin metsässä rämpimässä ja keräilin kaikkee kanervoista sammaleihin ja kokosin iha kivoja asetelmia kuistille kukkapurkkeihi. Sai vähä aikaa kulutettua ja ajatuksia muualle. :D

Onnitteluja pienistä!! :dummy:
Nyt kun vauva on täällä, aika menee liiankin nopeasti.. :Heartblue

Takaisin